quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef zovty het volgende:
Tuttut, je hebt 't wel over mijn neuksletje he?
zijn moeder is zijn vriendin nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
AP, was jij niet ook iemand die graag zijn vriendin uitschold?
ik ga haar geen kankersnol noemen, maar verder zeker wetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Zeg het in het gezicht van die kankersnol van je.
dat dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Copycat het volgende:
Zeg het in het gezicht van die kankersnol van je.
quote:nog wel eens een biertje of whiskytje drink
Dit doet dan weer iets heel anders vermoeden.quote:en zelf net zo hard drinken.
Ik hield wel van ruzie ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
AP, was jij niet ook iemand die graag zijn vriendin uitschold?
OP gequotequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Yreal het volgende:
Beetje janken omdat ik nog wel eens een biertje of whiskytje drink met een achtergrond van alcoholisme. Ondertussen wel roken,blowen en zelf net zo hard drinken.
Waarschijnlijk bedoelt hij die van zijn oudersquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Homdeck het volgende:
TS is 19 en heeft een alcoholisten achtergrond? goed bezig jongen.
Hypocriete kankersnollenneuker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef Yreal het volgende:
ik ga haar geen kankersnol noemen, maar verder zeker weten
Geen wonder dat jij dit draadje ontdekt hebt!quote:
CCquote:
Vertelquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij dit draadje ontdekt hebt!![]()
[..]
CC
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:26 schreef Homdeck het volgende:
TS is 19 en heeft een alcoholisten achtergrond? goed bezig jongen.
Wat zij zeggen dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
A.u.b. geen kinderen maken TS. Please. Thanks.
Die kankersnol van 'm heeft 'm onder tafel gezopen.quote:
Van mij mag je! Hoe kwam je bij dit draadje en waarom de -soort zoekt soort- opmerking? Ik bedoel wat sprak je zo aan dat je dit draadje overal neer moest kwakken?quote:
AT, common sense, overal?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van mij mag je! Hoe kwam je bij dit draadje en waarom de -soort zoekt soort- opmerking? Ik bedoel wat sprak je zo aan dat je dit draadje overal neer moest kwakken?
Ik zie daar een lekker stukje vleesch!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een standaard Relatieplanet foto'tje... kan ze mooi hendig sjiek kopieren iig
En krijgen ze een verlepte kop van. Maar verder terechte klacht hoor!quote:
Biefquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie daar een lekker stukje vleesch!
Dus je voelt je of wel een beetje verbonden met TS of meer met zijn snolleke? Of kan je je in beiden vinden?quote:
Hebben jullie al over kinderen nagedacht? Jullie lijken mij namelijk een schitterend stel en geweldige ouders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef Yreal het volgende:
Beetje janken omdat ik nog wel eens een biertje of whiskytje drink met een achtergrond van alcoholisme. Ondertussen wel roken,blowen en zelf net zo hard drinken.
Niet echt, is dat een vereiste? Ik vond het wel een pakkende TTquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je voelt je of wel een beetje verbonden met TS of meer met zijn snolleke? Of kan je je in beiden vinden?
Wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef einschtein het volgende:
TS heeft een snol als vriendin.
*kankersnol* dus (woorden TS)quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie haar drinken dan en dat met zijn achtergrond!
Wat een ongevoelig vod.
Das geen kankersnol... Das een typsloerie!quote:
Je lult dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
nee vraag maar aan je heerenveense vriendinnetjes.
boven of onder, of werkt dat overal?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou ze ook al kaal zijn van de chemo?
Wat heb je toch een goed hart.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef AdvancedPower het volgende:
Jezelf baas noemen.![]()
Ik doe een TR want dit is niet meer leuk voor de TS.
Daar heb je wel een gevoelig punt te pakken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens moet ik wel even melden dat die gast die hier kwam aanzetten met de hyves van TS' vriendin een kankerlijer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |