Ze kennen elkaar van de afdeling oncologie!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens moet ik wel even melden dat die gast die hier kwam aanzetten met de hyves van TS' vriendin een kankerlijer is.
Wie zegt dat dat de vriendin van TS is btw?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens moet ik wel even melden dat die gast die hier kwam aanzetten met de hyves van TS' vriendin een kankerlijer is.
Dat foldertje van de Ice Tea op tafel en de blote voetjes maken het helemaal af. Livin' on the edge. With the kankersnol natuurlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk 'm zijn alcoholische jeugdzonden onder ogen zien.
Or are you just happy to see your cancer bitch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:39 schreef Noek het volgende:
Heb je een fles drank in je broekzak zitten?
En vervolgens keihard aan de zuip gaan. Whisky, vodka, Ouwe klare!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef Koeketrommel het volgende:
Ze moet niet zo bitchen.
Zelf alles doen wat 'God' verboden heeft en en zeiken op je vriend omdat hij ook drinkt.
Dumpen die handel!
ja want dat was vast niet geheel uit frustratie en opwindingquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef ynuhh het volgende:
Je vriendin een 'kankersnol' noemen vind ik ook niet bepaald oké.
Leuk om te horen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vervolgens keihard aan de zuip gaan. Whisky, vodka, Ouwe klare!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit topic trouwens niet echt doorgestuurd aan dat meisje hoorTS en z'n chick mogen hun relatieperikelen lekker met z'n tweetjes uitzoeken.
Dat ontken ik niet...quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want dat was vast niet geheel uit frustratie en opwinding_!
hypocriet gejank
mja de hyves doorspelen is natuurlijk wel nsb maar wel erg vermakelijk
en lamon kom er maar in met
had ie moeten bedenken voordat ie zn fok profiel invuldequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Ik denk dat niemand het leuk zou vinden als al je persoonlijke info hier op FOK! komt te staan..
Iedereen is toch kind van God?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet spotten met God graag! Kan die er wat aan doen dat die kankersnollen aan de drugs en foute vriendjes gaan! Je hebt de vrijheid om zelf als tokkie te leven. Dat is het grote geschenk Gods! Amen!
Oke, vertel wat je weet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denk wat je wil schatje. Smeek anders, ook daar houd je van hoorde ik.
Hahahaha.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Joran-Joran het volgende:
Speltip 18: zet nooit persoonlijke informatie in je profiel op Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |