quote:
Daar pleegt ie incest mee. De ouwe snoeper.quote:
goed maar toch ook wel jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit topic trouwens niet echt doorgestuurd aan dat meisje hoorTS en z'n chick mogen hun relatieperikelen lekker met z'n tweetjes uitzoeken.
Je hebt dus haar Hyves gepost in de hoop dat iemand anders dat zou doen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik heb dit topic trouwens niet echt doorgestuurd aan dat meisje hoorTS en z'n chick mogen hun relatieperikelen lekker met z'n tweetjes uitzoeken.
Die lust ze wel ja. Maar inmiddels zit ik bijna in verhaallijn nummer twee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar pleegt ie incest mee. De ouwe snoeper.
Dit, ts zit em flink te knijpen nuquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
TS fietst nu keihard naar zijn vriendin en probeert het uit te leggen voor ie echt faalt.
oh. bah.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
meeste mensen openen dan niet een topic speciaal om hun vriending *kankersnol* te noemen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen vervloekt wel eens iemand uit pure frustratie, dat lucht gewoon op, niks mis mee
Maar niet iedereen doet dat openbaar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen vervloekt wel eens iemand uit pure frustratie, dat lucht gewoon op, niks mis mee
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
meeste mensen openen dan niet een topic speciaal om hun vriending *kankersnol* te noemen.
Mijn inziens getuigt dat niet van goede smaak...
wie doet het alsnog?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:43 schreef Joran-Joran het volgende:
voor goede smaak moet je ook niet op fok komen, wel voor vermaakquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
meeste mensen openen dan niet een topic speciaal om hun vriending *kankersnol* te noemen.
quote:
Nee dat vind ik net één stap te ver gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt dus haar Hyves gepost in de hoop dat iemand anders dat zou doen?
Ik noem mn vriendin nog liever 'kankersnol' dan 'vriending'quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik raak die vriendingen altijd kwijt. Ondingen zijn het!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik noem mn vriendin nog liever 'kankersnol' dan 'vriending'
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nee dat vind ik net één stap te ver gaanDenk dat TS er alleen wel flink van geschrokken is gezien het feit dat hij hier geen woord meer gepost heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |