quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Hopsa!
Zal ik niet gaan zeikeen over de missende t in de TT?
You're such a bich.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Hopsa!
Zal ik niet gaan zeikeen over de missende t in de TT?
Noem je me nu dik?!quote:
Up & Downquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Operatie schoonmoeder is dan wel weer goed afgelopen... Life's a rollercoaster was een betere TT geweest
een tikfoutquote:
Dat is de ouhollandsche schrijfwijze van een jong vartkentjequote:
Ik wilde je al bijna spanken. Stomme biquote:
Ahwquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Kut, zwangerschap van mijn zus is fout gelopen
Jaquote:
*knuffel*quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Kut, zwangerschap van mijn zus is fout gelopen
Niet gezienquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erik, heb je deze al eens gezien trouwens?
Zo niet dan ff noteren voor marathon 4!
[ afbeelding ]
Da's dan naast Vicky Christina Barcelona wel lekker Spaansig zomers ook
Is is zeker nog > 10.- he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet gezien.
Ik heb trouwens Taking Woodstock gekocht!
Nee was boven mijn budget, maar ik voelde me niet helemaal blij dus toen moest ik 'm wel meenemen om mezelf op te vrolijkenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Lil Bow Wow... jezus in mijn beleving is dat nog steeds een koter... ik word oud
Hij jippiejajeet wat af tegenwoordigquote:
You wanna bow his wow?quote:
jik herkent het dan in elk geval nog. Deze opa heeft geen idee wie dat zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Lil Bow Wow... jezus in mijn beleving is dat nog steeds een koter... ik word oud
het spektakel begint straks toch pas ? Maar jij zit nu al startklaar voor de tv ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
sha la lie sha la la eres tu mi amor
sha la lie sha la la quiero tu calor
enamora de ti desde que te vi
quiero ya que tu pa mi
sha la lie sha la la así soy feliz.
Geen idee, maar mezelf kennende zal ik het nog kijken ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe laat start straks dat knalfeest in oslo ?
half 9quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe laat start straks dat knalfeest in oslo ?
Da's heul nie de letterlijke vertaling cabronquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
quiero ya que tu pa mi
Mokka is dan ook helemaal niet zo lekker!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Denkte gullie nou da d'r mokka ijs war in d'n AH XL?
DaggutniedusNie ins mokka VLA!!!!!!!!
helemaal niet feliz, heb heeeeeeel erge ruzie met R en ik weet eigenlijn niet eens meer hoe het begonquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
quiero ya que tu pa mi
waarom niet met een luchtballon in lissabon ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Daar gaat het toch niet om Vlarp!
Ik wilde een coupe vers mokka-ijs bij het ESF vanavond!
awwquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
helemaal niet feliz, heb heeeeeeel erge ruzie met R en ik weet eigenlijn niet eens meer hoe het begon
snel goedmaken dan en nu jij door de knieen gaan ipv star de rug recht blijven houdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
helemaal niet feliz, heb heeeeeeel erge ruzie met R en ik weet eigenlijn niet eens meer hoe het begon
Yeha, dat zei je op twitter ook alquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het huis is versierd, de hapjes zijn klaar, de oranjetoeters staan klaar, hier @Dick's place zijn we er klaar voor
jeje dat klopt bribón maar dat ik vandaag in mn emailquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's heul nie de letterlijke vertaling cabron
Nou hier niet. Ik heb geen mokka ijs kunnen vinden, Rik moet studeren en Eef heeft pijn en gata slapenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het huis is versierd, de hapjes zijn klaar, de oranjetoeters staan klaar, hier @Dick's place zijn we er klaar voor
ik denk het niet. Hij heeft me erg beledigdquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
snel goedmaken dan en nu jij door de knieen gaan ipv star de rug recht blijven houden
wat is het spaanse nummerquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:ze heeft trouwens ook van die orgel poppen a la muziekdoos figuren als daniel diges rond heeft lopen op het podium
wat stom
Dat snap ikquote:
vet randje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Een vreselijk engeltje, met een vetrandje en een diva-ego
Heb je een nieuwe mobiele telefoon?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Waxxer het volgende:
Hallo allemaal, jullie raden noooooit hoe ik dit tik!
Mijn timeline, wat doe je?!quote:
Ik had al plaatsvervangende schaamte bij die "trailer".quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Om in de KRO sfeer te blijven ga ik Uit de kast kijken.
Ik denk met plaatsvervangende schaamte
Wel fijn dat ze niet zo'n stereotype pakken
Stereotypes hoeven niet uit de kast te komen, volgens mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Om in de KRO sfeer te blijven ga ik Uit de kast kijken.
Ik denk met plaatsvervangende schaamte
Wel fijn dat ze niet zo'n stereotype pakken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stereotypes hoeven niet uit de kast te komen, volgens mij.
Voor zichzelf absoluut wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
algo pequeñitooooo oooo u oooo u oooquote:
Ik ben ook nooit echt uit de kast gekomen maar iedereen weet het wel. Eerst gaf ik nooit antwoord op "Ben je homo!???". Hahaha nu wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
je bent random aan het zeikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef NetSphere het volgende:
haha en ikw as vandaag 5 uur te laat. Haat het als dat gebeurt.
O ik ben btw geband van mn normale forum dus ik kom nu maar gewoon hier random zeiken
you've been a bad bad gay friend angel, badquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Belt m'n vriendin op"Jij homo1 Je houdt me niet op de hoogte van het songfestival. Ik moest het nota bene van Willeke alberti horen op tv!!!!"
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je bent random aan het zeiken
Sowwy. Ik ben ht niet gewend. Het was de eerste keer dat ik keek sinds..... dinges, viva la diva dana internationalquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
you've been a bad bad gay friend angel, bad
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowwy. Ik ben ht niet gewend. Het was de eerste keer dat ik keek sinds..... dinges, viva la diva dana international
Ang3l praat wel eens over beauty, en TheaterMamma vind zichzelf helemaal Haute Couturequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef NetSphere het volgende:
Een vriend heeft me de link gegeven naar deze gay slow. Zei dat het echt wat voor mij zou zijn. Maar zijn er geen slows met meisjes die praten over beauty dingetjes enzo!?!?
Link please
Ik over beauty?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ang3l praat wel eens over beauty, en TheaterMamma vind zichzelf helemaal Haute Couture
Jawel, die zitten in LIF (Lifestyle).quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef NetSphere het volgende:
Een vriend heeft me de link gegeven naar deze gay slow. Zei dat het echt wat voor mij zou zijn. Maar zijn er geen slows met meisjes die praten over beauty dingetjes enzo!?!?
Link please
Oke fijn want ik wil mensen hebben met ervaring over dit:quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ang3l praat wel eens over beauty, en TheaterMamma vind zichzelf helemaal Haute Couture
Nonsens. Ligt er aan welk festival je heengaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef NetSphere het volgende:
ik houd niet van die tent festivals. Zo vies en onhygienisch allemaal
je slaapt toch in een tent of niet !? hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens. Ligt er aan welk festival je heengaat.
Wolfmother wordt vervangen door Ryan Shawquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Verdrinkpop heb ik begrepen.
Ik zal duimen! M'n beste vriendin is er ook
gewoon nivea soft?quote:
Wat IS dat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Oke fijn want ik wil mensen hebben met ervaring over dit:
[ afbeelding ]
haha het ziet er super chill uit ik gebruik nu van die garnier pads enzo maakt me huid vet chill maar die zijn op dus kijk nu of ik dit ga halen of dat andere dus haha
ik krijg er vlekken vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Oke fijn want ik wil mensen hebben met ervaring over dit:
[ afbeelding ]
haha het ziet er super chill uit ik gebruik nu van die garnier pads enzo maakt me huid vet chill maar die zijn op dus kijk nu of ik dit ga halen of dat andere dus haha
da's nieuw hier in nederland..quote:
ja das hema! Ik had vroeger ook hema conceiler. Gatverdamme ging helemaal korrelen enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik krijg er vlekken van![]()
op de een of andere manier heb ik de eigen merk van de hema, met koffie extract
het ruikt lekker, e voor mijn werkt het ook nog
Uhm... ok. Als mijn huid van porcelein wordt, zal ik het gaan borstelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's nieuw hier in nederland..
onder het mom "je poetst je tanden toch ook nietzonder borstel, waarom je huid dan wel?"
je gebruikt make up?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja das hema! Ik had vroeger ook hema conceiler. Gatverdamme ging helemaal korrelen enzo.
gene last vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja das hema! Ik had vroeger ook hema conceiler. Gatverdamme ging helemaal korrelen enzo.
thou too ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
gene last van
maar ik gebruik alleen de huid verzorgings producten he
en om vlekken/puistjes/oneffenheden weg te werken gebruik ik gewoon een camouflage stift van max factor
En dat is per definitie onhygiënisch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef NetSphere het volgende:
[..]
je slaapt toch in een tent of niet !? haha
Ach nja je bent daar eigelijk toch doorlopend bezope nu ik erover nadenk dus het zal dan wel meevallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is per definitie onhygiënisch?
Trouwens, je KUNT op lowlands ook in een ungalowhuisje
de groten der groten hebben zelfs hele lijnen speciaal voor mannen...quote:
Camouflage stift is toch ook makeup of niet? :pquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
gene last van
maar ik gebruik alleen de huid verzorgings producten he
en om vlekken/puistjes/oneffenheden weg te werken gebruik ik gewoon een camouflage stift van max factor
I know , gebruik ook van alles en meer van datquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
de groten der groten hebben zelfs hele lijnen speciaal voor mannen...
vertel was is je haarproduct by choicequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Camouflage stift is toch ook makeup of niet? :p
Ik ben meer de expert als het op haarproducten en stijltangen aankomt haha. HAAT krullen.
ik loop ook niet met stiften en lpsticks in mn tas hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I know , gebruik ook van alles en meer van dat
alleen zo iets als make up niet
Ook dat is een vooroordeelquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ach nja je bent daar eigelijk toch doorlopend bezope nu ik erover nadenk dus het zal dan wel meevallen
Me haarproduct dat ik nu het meest gebruik?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vertel was is je haarproduct by choice
Dan snap ik dat je die bostel nodig hebtquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:45 schreef NetSphere het volgende:
Enige make up dat ik tegenwoordig gebruik is foundation. Gebruik het ongeveeeer drie keer in de week.
ja maar ik ben sowieso al een drankorgel dus als ik daar ben ga ik echt nuchter zijn ofzo hoor hahahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat is een vooroordeelIk ben er alleen de laatste avond flink aangeschoten.
De rest van de dagen niet.
tis echt een fabeltje dat je van foundation puisten ofzo krijgt hoor haha. Je moet gewoon niet zo dom zijn om je gezicht niet te wassen voordat je naar bed gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je die bostel nodig hebt
i concur!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef NetSphere het volgende:
[..]
tis echt een fabeltje dat je van foundation puisten ofzo krijgt hoor haha. Je moet gewoon niet zo dom zijn om je gezicht niet te wassen voordat je naar bed gaat.
Begrijp sowieso niet dat mensen zoiets kunnen overslaan
*giggle*quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je die bostel nodig hebt
geloof niet zo in dat 'merk' eignelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Me haarproduct dat ik nu het meest gebruik?
Syoss heat protection haha. Dat is echt het noodzakelijkste voor mij
Als je er de hele dag mee rondloopt maakt dat wassen van je gezicht en daarna die 6 of 8 uurtjes nachtrust met een schoon gezicht ook niet zo gek veel meer uit hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef NetSphere het volgende:
[..]
tis echt een fabeltje dat je van foundation puisten ofzo krijgt hoor haha. Je moet gewoon niet zo dom zijn om je gezicht niet te wassen voordat je naar bed gaat.
1 dagje maar of maandag vrij?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef Deceit het volgende:
nog 2 dagen werken en dan weekend.. cant wait
Alleen zondag, had afgelopen maandag al vrij.. door pinksteren..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
1 dagje maar of maandag vrij?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alleen zondag, had afgelopen maandag al vrij.. door pinksteren..
en dan heb ik wel volgende week de zaterdag en zondag vrij!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Op gay.nl: heej jij was vroeger mijn overbuurjongen
Say whut?!
hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef Ang3l het volgende:
Staat geen foto bij.
Ik denk ook dat ie zich vergist
Erikquote:
Awww....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
I know. Ben kapot. En mag morgen weer heel de dag.
Ja ik ben vanavond even bij d'r langs geweest na het eten... ging wel ok maar natuurlijk erg verdrietig....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe is 't met jou dan? Je zus nog gezien?
Ik was me gezicht zelden speciaal voor het slapen en heb toch zelden last van puistjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet dat mensen zoiets kunnen overslaan
Ja op zich was ze nog niet zo ver maar ze zat nu net op de rand van de meest kritieke periode... mijn moeder had al sokjes gekocht enzo... dus erg zuur allemaal... maar gelukkig houdt ze er niets aan over en staat een 2e keer niets in de weg...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch. Lijkt me een enorme klap en teleurstelling.
dagquote:
Was dit de eerste keer dat ze zwanger was? Of probeerden ze het al langer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja op zich was ze nog niet zo ver maar ze zat nu net op de rand van de meest kritieke periode... mijn moeder had al sokjes gekocht enzo... dus erg zuur allemaal... maar gelukkig houdt ze er niets aan over en staat een 2e keer niets in de weg...
Als een 2e keer niet in de weg staat verwacht ik dat dit de 1e keer was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dit de eerste keer dat ze zwanger was? Of probeerden ze het al langer?
Oh ja, dat is wel logisch. Laat enzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als een 2e keer niet in de weg staat verwacht ik dat dit de 1e poging was.
Geeft nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel logisch. Laat enzo.
Trustenquote:
6 uur? Zou er niet aan moeten denken!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook slapen. Wekker om 6 uur.
Nog plannen vandaag en het weekend?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was wakker, heb niet zoveel slaap nodig.
Veel plezier! Hopelijk heb je de gehele tijd mooi weerquote:
Ik denk dat het zwemmen wordt.. ik moet nog even het telefoonnummer van de spaanse inzending opzoeken... dan kan ik sms'en zaterdagavondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel plezier! Hopelijk heb je de gehele tijd mooi weer.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwemmen wordt.. ik moet nog even het telefoonnummer van de spaanse inzending opzoeken... dan kan ik sms'en zaterdagavond
Doe Florence de groeten!quote:
Ik wil ook zoveel maar krijg ook nooit helemaal mijn zinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil wel hebben dat jij je daar in het zuiden goed gaat misdragen
Doe ik!quote:
Bossche koekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij homo's snappen toch algemeen nooit wat van een kut ?
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!quote:
Je hoeft het niet te willen neuken om het te snappen. Ik snap ook hoe een fiets werkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij homo's snappen toch algemeen nooit wat van een kut ?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!
Ik hoop dat ik dat kan onthouden met mijn dronken harsesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!
quote:
gewoon met merkstift op je arm schrijvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat kan onthouden met mijn dronken harses
Tof jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het de nieuwe single is
Man o man o man o man ik kan nog steeds geen genoeg krijgen van dit nummer en de cd
Waarom zo vrolijk?quote:
Vreselijk ja, een vriend in je bed hebben!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef Vlarp het volgende:
TGIF!
Daarom vrolijk. En 't is gezellig op werk.
Alleen is het hatelijk dat Steve nu nog in mijn bed lui ligt te zijn
He wordt het toch nog elitair hierquote:
Weet je het zeker?quote:
Ik zou kunnen vragen of je me gemist hebt.quote:
Je ne se pas!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben van lang geleden![]()
Heel. Lang. Geleden. Geloof ik
Ik heb elk semester nog avondcolleges gehad in Tilburg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Avondcollege, wie verzint dat nou? Dat hadden we in Tilburg nooit.
1x 's avonds iets gehad, een tentamen, maar voor de rest nooit.
Bril opdoen dan eerst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Het is overigens veel leuker dat JIJ mag blijven liggen in je bed en dat je vriend dan op moet staan en je hem halfnoozend door je wimpers heen in z'n blote kont voorbij ziet lopen
Dan hebben ze dat mooi veranderd wegens tijd en ruimtegebrek, want in mijn tijd toen het nog KUB heette en geen UVT had ik dat lekker nooitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb elk semester nog avondcolleges gehad in Tilburg.
En ik ben ook preuts in de kleedkamer.![]()
Bijgelezen.
O ja, -8. Dan zie ik een roze vlek ipv een bips!quote:
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben van lang geleden![]()
Heel. Lang. Geleden. Geloof ik
SAIS!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je ne se pas!
Ik heb ook een 'comeback' gemaakt
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.
Noem je me nou 24?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!
Is dit een jong-grapje?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!
Ze is zo lekker zweverig-down to earthquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat is Maria Mena toch een leuk mens
Nu op de radio, interview.
Nee inmiddels ben ook JIJ oud gewordenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dit een jong-grapje?
Ik ben uit de running
Ah vandaar dat ik m niet ken.. want ik had geloof ik een break van 2 jaar ofsoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.
En live ook leukquote:
Die zit op Twitter en zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Deceit het volgende:
Wat ik me afvraag en af en toe zie voorbij komen, die naam dan, waar is NathaN?
Forever 18, Ang3l.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee inmiddels ben ook JIJ oud geworden
Ff wat olie in de keukenkastscharniertjes doen!
Ik kan vragen hoe het is, maar idd, ik volg je timeline
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En live ook leuk
2 of 3x gezien nu. Blijft een grappige verschijning!
Veeeeel minder, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?
en een vraagje, ben nog nooit naar een concert van iemand geweest vandaar.. zoals lady gaga betaal je 60 à 90 euro voor een kaartje, wat kost zoiets bij Maria Mena?
Ze is een tijd stil geweest na 2 cd's met best wel wat hitjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Veeeeel minder, geloof ik.
Maria Mena is toch niet héél groot meer?
Tussen de 20 en de 30.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?
en een vraagje, ben nog nooit naar een concert van iemand geweest vandaar.. zoals lady gaga betaal je 60 à 90 euro voor een kaartje, wat kost zoiets bij Maria Mena?
Keukenkast ís Maria Mena. Ik snap 'm!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is een tijd stil geweest na 2 cd's met best wel wat hitjes.
EN net was ze op de radio om te vertellen dat ze een nieuwe cd aan het maken is.
Dus ook zij gaat een comebackje wagen
Hmm.. das nou ook echt het meest gedraaide 'jank'lied van mij van haar..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
And I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too
He said I'm sorry
Live net, accoustisch.
Ik krijg weer helemaal zin d'r cd's af te stoffen!
Ik ben veel man'lijker dan Maria Mena.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keukenkast ís Maria Mena. Ik snap 'm!
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh das heel mooi om te weten.. Geen drol dus
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.
In van die kleine ventures
Ja die zijn veel knusser/intiemer/specialer vaakquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.
In van die kleine ventures
Hij lag wel heel lief naar me te kijken als ik langs liepquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, -8. Dan zie ik een roze vlek ipv een bips!
Dat is dan wel weer het voordeel van naar afwijkende muziek luisteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.
Op Michelle Branch na
Ja maar de kans dat DIE naar NL komt is best wel heel kleinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.
Op Michelle Branch na
Zaadvragend en lief is NIET hetzelfde Vlarp!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij lag wel heel lief naar me te kijken als ik langs liep
Tactvol, miss Wings.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaadvragend en lief is NIET hetzelfde Vlarp!
hehe of gewoon helemaal n i e t neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat DIE naar NL komt is best wel heel klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |