Nog plannen vandaag en het weekend?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was wakker, heb niet zoveel slaap nodig.
Veel plezier! Hopelijk heb je de gehele tijd mooi weerquote:
Ik denk dat het zwemmen wordt.. ik moet nog even het telefoonnummer van de spaanse inzending opzoeken... dan kan ik sms'en zaterdagavondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel plezier! Hopelijk heb je de gehele tijd mooi weer.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwemmen wordt.. ik moet nog even het telefoonnummer van de spaanse inzending opzoeken... dan kan ik sms'en zaterdagavond
Doe Florence de groeten!quote:
Ik wil ook zoveel maar krijg ook nooit helemaal mijn zinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil wel hebben dat jij je daar in het zuiden goed gaat misdragen
Doe ik!quote:
Bossche koekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij homo's snappen toch algemeen nooit wat van een kut ?
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!quote:
Je hoeft het niet te willen neuken om het te snappen. Ik snap ook hoe een fiets werkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij homo's snappen toch algemeen nooit wat van een kut ?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!
Ik hoop dat ik dat kan onthouden met mijn dronken harsesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!
quote:
gewoon met merkstift op je arm schrijvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat kan onthouden met mijn dronken harses
Tof jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het de nieuwe single is
Man o man o man o man ik kan nog steeds geen genoeg krijgen van dit nummer en de cd
Waarom zo vrolijk?quote:
Vreselijk ja, een vriend in je bed hebben!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef Vlarp het volgende:
TGIF!
Daarom vrolijk. En 't is gezellig op werk.
Alleen is het hatelijk dat Steve nu nog in mijn bed lui ligt te zijn
He wordt het toch nog elitair hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |