Nog plannen vandaag en het weekend?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik was wakker, heb niet zoveel slaap nodig.
Veel plezier! Hopelijk heb je de gehele tijd mooi weerquote:
Ik denk dat het zwemmen wordt.. ik moet nog even het telefoonnummer van de spaanse inzending opzoeken... dan kan ik sms'en zaterdagavondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel plezier! Hopelijk heb je de gehele tijd mooi weer.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwemmen wordt.. ik moet nog even het telefoonnummer van de spaanse inzending opzoeken... dan kan ik sms'en zaterdagavond
Doe Florence de groeten!quote:
Ik wil ook zoveel maar krijg ook nooit helemaal mijn zinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil wel hebben dat jij je daar in het zuiden goed gaat misdragen
Doe ik!quote:
Bossche koekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij homo's snappen toch algemeen nooit wat van een kut ?
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!quote:
Je hoeft het niet te willen neuken om het te snappen. Ik snap ook hoe een fiets werkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wij homo's snappen toch algemeen nooit wat van een kut ?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!
Ik hoop dat ik dat kan onthouden met mijn dronken harsesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg maar dat d'r een falling star from her heart viel en dat ie in m'n eyes landde!
quote:
gewoon met merkstift op je arm schrijvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat kan onthouden met mijn dronken harses
Tof jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het de nieuwe single is
Man o man o man o man ik kan nog steeds geen genoeg krijgen van dit nummer en de cd
Waarom zo vrolijk?quote:
Vreselijk ja, een vriend in je bed hebben!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef Vlarp het volgende:
TGIF!
Daarom vrolijk. En 't is gezellig op werk.
Alleen is het hatelijk dat Steve nu nog in mijn bed lui ligt te zijn
He wordt het toch nog elitair hierquote:
Weet je het zeker?quote:
Ik zou kunnen vragen of je me gemist hebt.quote:
Je ne se pas!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben van lang geleden![]()
Heel. Lang. Geleden. Geloof ik
Ik heb elk semester nog avondcolleges gehad in Tilburg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Avondcollege, wie verzint dat nou? Dat hadden we in Tilburg nooit.
1x 's avonds iets gehad, een tentamen, maar voor de rest nooit.
Bril opdoen dan eerst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Het is overigens veel leuker dat JIJ mag blijven liggen in je bed en dat je vriend dan op moet staan en je hem halfnoozend door je wimpers heen in z'n blote kont voorbij ziet lopen
Dan hebben ze dat mooi veranderd wegens tijd en ruimtegebrek, want in mijn tijd toen het nog KUB heette en geen UVT had ik dat lekker nooitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb elk semester nog avondcolleges gehad in Tilburg.
En ik ben ook preuts in de kleedkamer.![]()
Bijgelezen.
O ja, -8. Dan zie ik een roze vlek ipv een bips!quote:
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben van lang geleden![]()
Heel. Lang. Geleden. Geloof ik
SAIS!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Je ne se pas!
Ik heb ook een 'comeback' gemaakt
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.
Noem je me nou 24?!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!
Is dit een jong-grapje?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, een half jaar op 11 jaar is procentueel veel meer dan een half jaar op 24 of 31 hoor!
Ze is zo lekker zweverig-down to earthquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat is Maria Mena toch een leuk mens
Nu op de radio, interview.
Nee inmiddels ben ook JIJ oud gewordenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dit een jong-grapje?
Ik ben uit de running
Ah vandaar dat ik m niet ken.. want ik had geloof ik een break van 2 jaar ofsoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Half jaar ofzo. Dat valt nog wel mee.
En live ook leukquote:
Die zit op Twitter en zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Deceit het volgende:
Wat ik me afvraag en af en toe zie voorbij komen, die naam dan, waar is NathaN?
Forever 18, Ang3l.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee inmiddels ben ook JIJ oud geworden
Ff wat olie in de keukenkastscharniertjes doen!
Ik kan vragen hoe het is, maar idd, ik volg je timeline
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En live ook leuk
2 of 3x gezien nu. Blijft een grappige verschijning!
Veeeeel minder, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?
en een vraagje, ben nog nooit naar een concert van iemand geweest vandaar.. zoals lady gaga betaal je 60 à 90 euro voor een kaartje, wat kost zoiets bij Maria Mena?
Ze is een tijd stil geweest na 2 cd's met best wel wat hitjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Veeeeel minder, geloof ik.
Maria Mena is toch niet héél groot meer?
Tussen de 20 en de 30.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:48 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heeft ze binnenkort weer concerten in NL?
en een vraagje, ben nog nooit naar een concert van iemand geweest vandaar.. zoals lady gaga betaal je 60 à 90 euro voor een kaartje, wat kost zoiets bij Maria Mena?
Keukenkast ís Maria Mena. Ik snap 'm!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze is een tijd stil geweest na 2 cd's met best wel wat hitjes.
EN net was ze op de radio om te vertellen dat ze een nieuwe cd aan het maken is.
Dus ook zij gaat een comebackje wagen
Hmm.. das nou ook echt het meest gedraaide 'jank'lied van mij van haar..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
And I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too
He said I'm sorry
Live net, accoustisch.
Ik krijg weer helemaal zin d'r cd's af te stoffen!
Ik ben veel man'lijker dan Maria Mena.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keukenkast ís Maria Mena. Ik snap 'm!
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh das heel mooi om te weten.. Geen drol dus
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.
In van die kleine ventures
Ja die zijn veel knusser/intiemer/specialer vaakquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En de allerleukste concerten kosten tussen de vijf en de twintig euro.
In van die kleine ventures
Hij lag wel heel lief naar me te kijken als ik langs liepquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, -8. Dan zie ik een roze vlek ipv een bips!
Dat is dan wel weer het voordeel van naar afwijkende muziek luisteren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.
Op Michelle Branch na
Ja maar de kans dat DIE naar NL komt is best wel heel kleinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar zou geen artiest kunnen opnoemen van wie ik een concert zou willen zien.
Op Michelle Branch na
Zaadvragend en lief is NIET hetzelfde Vlarp!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij lag wel heel lief naar me te kijken als ik langs liep
Tactvol, miss Wings.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaadvragend en lief is NIET hetzelfde Vlarp!
hehe of gewoon helemaal n i e t neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat DIE naar NL komt is best wel heel klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |