blijkbaar een kijkersfile voor de defecte trein op het spoor naast onsquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:11 schreef Stroekie het volgende:
en de trein staat nu plotseling stil een weiland
g e is met g l op vakantiequote:Op donderdag 27 mei 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat een nieuwe ineens allemaal!
Nou ja, Beach ken ik al. Maar de rest ....?
Waar zijn G_E's lijstjes als je ze nodig hebt en waarom heeft Stroek die nog net toegeworpen?
besluit ik eens om rustig af te wachten en niet als een bok op de haverkist te vliegen is het weer niet goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Wat een nieuwe ineens allemaal!
Nou ja, Beach ken ik al. Maar de rest ....?
Waar zijn G_E's lijstjes als je ze nodig hebt en waarom heeft Stroek die nog net toegeworpen?
wat versta jij onder lang ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een lange vakantie mag ik hopen?
Zo lang mogelijk...uiteraard dat ie lang mag genieten.quote:
dan vrees ik toch dat ik je moet teleurstellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk...uiteraard dat ie lang mag genieten.
Doe eens liefquote:
Yupquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vandaag is sha la lie sha la la dag ?
Helaas glansrijk in gefaald....morgen weer een nieuwe poging.quote:
Sarcasm.Alan.Jones?quote:
Ik word graag afgebektquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Helaas glansrijk in gefaald....morgen weer een nieuwe poging.
Over afgebekt gesproken. Hoe is het met de relatie?quote:
Zal ik er een bordje van laten maken, voor bij mijn bel?quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over afgebekt gesproken. Hoe is het met de relatie?
Een gezonde verhouding tussen moordneigingen en liefkozingen dus?quote:
Anders wordt het ook maar saai hequote:Op donderdag 27 mei 2010 08:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een gezonde verhouding tussen moordneigingen en liefkozingen dus?
koester in elk geval deze dagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk...uiteraard dat ie lang mag genieten.
Het lijkt wel minder azijnzeikerig dan anders hier. Binnenkort weten we of het verschil maakt.quote:
profiteer er wel van nu je tijdelijk het alleenrecht daar op hebt ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het lijkt wel minder azijnzeikerig dan anders hier. Binnenkort weten we of het verschil maakt.
Zeg, ga jij eens op een snelweg spelen of zo?quote:
straks, ik moet eerst een mijnenveld maaien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens op een snelweg spelen of zo?
Je schaamt je?quote:
quote:
Ja Florence is al een aantal dagen ziekquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef TheVulture het volgende:
Florence & The Machine en Wolfmother uiterst onzeker voor Pinkpop... ik denk dat ik thuisblijf
Huh? Het is toch ESF sieneke dag? JOUW dag man!!!quote:
Ja, en waar ben ik? Heel de dag in de bieb, en dan van 19 tot 21.30 college, dus thuis om 23.30!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh? Het is toch ESF sieneke dag? JOUW dag man!!!
Wat een lelijke smoel trekt iequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En in het kader van het voetbal:
[ afbeelding ]
quote:
Damnquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Het is stiekem een wielrenner.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En hij heeft wel erg enge gladde glimmende benen.
Gewoon om 19.00 dat essay inleveren en zeggen dat je ziek bent... ben je mooi om 9 uur thuisquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en waar ben ik? Heel de dag in de bieb, en dan van 19 tot 21.30 college, dus thuis om 23.30!
Avondcollege, wie verzint dat nou? Dat hadden we in Tilburg nooit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en waar ben ik? Heel de dag in de bieb, en dan van 19 tot 21.30 college, dus thuis om 23.30!
Dat krijg ik niet voor elkaar, om tegen die docent te liegen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon om 19.00 dat essay inleveren en zeggen dat je ziek bent... ben je mooi om 9 uur thuis
Was dat een poging tot sexy getuite lipjes?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
I've seen you pull that face!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat een poging tot sexy getuite lipjes?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
profiteer er wel van nu je tijdelijk het alleenrecht daar op hebt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |