Straks even bij uitzending gemist checken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Het werd ook serieus gebracht vond ik verder. Niet sensatie achtig.
Goede pilot
Ik had het over zijn vrienden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar voor een gabber had die Odin veel te lang haar
Ja, hoe je je anus uit moet spoelen en hoe je het beste ass up face down kunt liggen enzoquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
waar hebben jullie hebben jullie het hier doorgaans over?
welk merk poppers nou de beste is, welke darkrooms de beste zijn en over de laatste hits van madonna, lady gaga, kylie, britney en over mooie mannen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoe je je anus uit moet spoelen en hoe je het beste ass up face down kunt liggen enzo
Vergeet niet onze meets op de parkeerplaatsen en gaysauna'squote:Op donderdag 27 mei 2010 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
welk merk poppers nou de beste is, welke darkrooms de beste zijn en over de laatste hits van madonna, lady gaga, kylie, britney en over mooie mannen.
en natuurlijk de nachtelijke sling party's waarbij enkelen van ons heerlijk worden geneukt en gefist door groepen van soms wel 20 mannenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Vergeet niet onze meets op de parkeerplaatsen en gaysauna's
Ja, dus als je een post leest die begint met "mag ik van jou..." moet je opletten. Misschien heeft iemand er eentje die je nog niet hebt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en het verzamelen van SOA's. Is ook een hobby die we hier bezigen.
Zoiemand hebben we al. Yuri, Nuno, SJM...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb maar besloten dat ik het grootste gedeelte van jullie gesprekonderwerpen negeer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dus als je een post leest die begint met "mag ik van jou..." moet je opletten. Misschien heeft iemand er eentje die je nog niet hebt!
Ja, en als je denkt dat het stopt bij kwartet heb je het ook mis. En dat geldt ook voor de orgies. Die beginnen bij kwartet pas.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dus als je een post leest die begint met "mag ik van jou..." moet je opletten. Misschien heeft iemand er eentje die je nog niet hebt!
ja dat is wel zo handig bij het bleechenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoe je je anus uit moet spoelen en hoe je het beste ass up face down kunt liggen enzo
Je kunt natuurlijk ook even de vorige topics teruglezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb maar besloten dat ik het grootste gedeelte van jullie gesprekonderwerpen negeer
speaking off.. neem jij alles mee als we t weekend weg gaan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat is wel zo handig bij het bleechen
Ik las biechtenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat is wel zo handig bij het bleechen
ik ben altijd op sn..quote:
goed ideequote:Op donderdag 27 mei 2010 00:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
speaking off.. neem jij alles mee als we t weekend weg gaan?
neem ik de fists mee, die hebben we wel nodig met al die franse kerels!
dormir bienquote:Op donderdag 27 mei 2010 01:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ga ik nu gauw slapen, de wekker gaat om 0530
het is een zijquote:Op woensdag 26 mei 2010 05:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar hebben we hier niets aan ? Is hij een beetje leuk om te zien?
dat leren we ze welquote:Op donderdag 27 mei 2010 07:17 schreef Vlarp het volgende:
Irritant dat de meeste nieuwelingen geen fotoboek hebben
'morge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |