Nja Estland vind ik zelf onwijs onterecht... maar ergens snap ik het wel...quote:
Eh nja ik vond van wel...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef creno het volgende:
Estland was ecth geen leuk nummer hoor, zeker niet voor het songfestival, dat kan maar een kleine groep mensen boeien.
Nee Lordi was een grote publiekstrekker qua genrequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:13 schreef creno het volgende:
Estland was ecth geen leuk nummer hoor, zeker niet voor het songfestival, dat kan maar een kleine groep mensen boeien.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk zelfs dat ie de halve finale heeft gewonnen
Welnee, dat was geweldigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
Griekenland is wat mij betreft zwaar onterecht door!
Die vond ik verrassend leuk ineensquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
Griekenland is wat mij betreft zwaar onterecht door!
Ik denk dat dat vooral te maken had met het show-element, en ik ben geen rockliefhebber, maar dat nummer vond ik zelfs leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Lordi was een grote publiekstrekker qua genre
Vetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Ang3l het volgende:Bruce heeft de training zitten filmen
Me and my girls
(Niet het demoteam trouwens)
Wat kan je snel bewegenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Bruce heeft de training zitten filmen
Me and my girls
(Niet het demoteam trouwens)
Uhu, te snel tegenwoordigquote:
lisboa uit en elders europa in?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef Nuno_G het volgende:
halllo allemaal![]()
ik ga weer aan het werk (weg van hier bedoel ik)Weet niet of R mee wil
Hell yeah!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Voor wondy: http://www.exterface.com/unicorn/
Zullen we met de my little ponies gaan spelen?
arme jij zo zonder nachtploeg collega'squote:Op woensdag 26 mei 2010 02:41 schreef keizerpinguin het volgende:
ik vond ijsland erg leuk, is er nog wel iemand wakker?!
Of zit ik hier weer Remie te wezen?!
nee hoor heb ook een gezellige collega!quote:Op woensdag 26 mei 2010 05:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
armd jij zo zonder nachtploeg collega's
maar daar hebben we hier niets aan ? Is hij een beetje leuk om te zien?quote:Op woensdag 26 mei 2010 05:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee hoor heb ook een gezellige collega!
op zich heb ik nu dus 2 jaar met symbian gewerkt en heb daar geen klachten over gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
Voor de N900 moet je er even op letten dat er niet zo veel apps zijn. De rest van de Nokia's zijn kut omdat ze op symbian draaien.
Ik moet zeggen dat m'n HTC tot nu heel goed bevalt. IPhone is ook gewoon tof natuurlijk.
Er was er een kneitervals gisteren... ik gok op Letland... een of andere relibabe... ik heb het vermoeden geuit dat ze het Songfestival hadden verwisseld met de Miss Universe-verkiezing in Letlandquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Van welk land is dat OERvalse "Here am I, lost and forgotteeeeen"????Jezus crisis zeg!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Van welk land is dat OERvalse "Here am I, lost and forgotteeeeen"????Jezus crisis zeg!
Inderdaad, samen met Wit-Rusland en Portugal zit ik me nog steeds af te vragen wat die 3 in de finale doenquote:
Het is nog door ook?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, samen met Wit-Rusland en Portugal zit ik me nog steeds af te vragen wat die 3 in de finale doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |