Nonsens. Ligt er aan welk festival je heengaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef NetSphere het volgende:
ik houd niet van die tent festivals. Zo vies en onhygienisch allemaal
je slaapt toch in een tent of niet !? hahaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens. Ligt er aan welk festival je heengaat.
Wolfmother wordt vervangen door Ryan Shawquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
Verdrinkpop heb ik begrepen.
Ik zal duimen! M'n beste vriendin is er ook
gewoon nivea soft?quote:
Wat IS dat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Oke fijn want ik wil mensen hebben met ervaring over dit:
[ afbeelding ]
haha het ziet er super chill uit ik gebruik nu van die garnier pads enzo maakt me huid vet chill maar die zijn op dus kijk nu of ik dit ga halen of dat andere dus haha
ik krijg er vlekken vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Oke fijn want ik wil mensen hebben met ervaring over dit:
[ afbeelding ]
haha het ziet er super chill uit ik gebruik nu van die garnier pads enzo maakt me huid vet chill maar die zijn op dus kijk nu of ik dit ga halen of dat andere dus haha
da's nieuw hier in nederland..quote:
ja das hema! Ik had vroeger ook hema conceiler. Gatverdamme ging helemaal korrelen enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik krijg er vlekken van![]()
op de een of andere manier heb ik de eigen merk van de hema, met koffie extract
het ruikt lekker, e voor mijn werkt het ook nog
Uhm... ok. Als mijn huid van porcelein wordt, zal ik het gaan borstelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's nieuw hier in nederland..
onder het mom "je poetst je tanden toch ook nietzonder borstel, waarom je huid dan wel?"
je gebruikt make up?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja das hema! Ik had vroeger ook hema conceiler. Gatverdamme ging helemaal korrelen enzo.
gene last vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:36 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja das hema! Ik had vroeger ook hema conceiler. Gatverdamme ging helemaal korrelen enzo.
thou too ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
gene last van
maar ik gebruik alleen de huid verzorgings producten he
en om vlekken/puistjes/oneffenheden weg te werken gebruik ik gewoon een camouflage stift van max factor
En dat is per definitie onhygiënisch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef NetSphere het volgende:
[..]
je slaapt toch in een tent of niet !? haha
Ach nja je bent daar eigelijk toch doorlopend bezope nu ik erover nadenk dus het zal dan wel meevallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is per definitie onhygiënisch?
Trouwens, je KUNT op lowlands ook in een ungalowhuisje
de groten der groten hebben zelfs hele lijnen speciaal voor mannen...quote:
Camouflage stift is toch ook makeup of niet? :pquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
gene last van
maar ik gebruik alleen de huid verzorgings producten he
en om vlekken/puistjes/oneffenheden weg te werken gebruik ik gewoon een camouflage stift van max factor
I know , gebruik ook van alles en meer van datquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
de groten der groten hebben zelfs hele lijnen speciaal voor mannen...
vertel was is je haarproduct by choicequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:44 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Camouflage stift is toch ook makeup of niet? :p
Ik ben meer de expert als het op haarproducten en stijltangen aankomt haha. HAAT krullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |