Erikquote:
Awww....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
I know. Ben kapot. En mag morgen weer heel de dag.
Ja ik ben vanavond even bij d'r langs geweest na het eten... ging wel ok maar natuurlijk erg verdrietig....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe is 't met jou dan? Je zus nog gezien?
Ik was me gezicht zelden speciaal voor het slapen en heb toch zelden last van puistjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef NetSphere het volgende:
[..]
tis echt een fabeltje dat je van foundation puisten ofzo krijgt hoor haha. Je moet gewoon niet zo dom zijn om je gezicht niet te wassen voordat je naar bed gaat.
Begrijp sowieso niet dat mensen zoiets kunnen overslaan
Ja op zich was ze nog niet zo ver maar ze zat nu net op de rand van de meest kritieke periode... mijn moeder had al sokjes gekocht enzo... dus erg zuur allemaal... maar gelukkig houdt ze er niets aan over en staat een 2e keer niets in de weg...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch. Lijkt me een enorme klap en teleurstelling.
dagquote:
Was dit de eerste keer dat ze zwanger was? Of probeerden ze het al langer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja op zich was ze nog niet zo ver maar ze zat nu net op de rand van de meest kritieke periode... mijn moeder had al sokjes gekocht enzo... dus erg zuur allemaal... maar gelukkig houdt ze er niets aan over en staat een 2e keer niets in de weg...
Als een 2e keer niet in de weg staat verwacht ik dat dit de 1e keer was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dit de eerste keer dat ze zwanger was? Of probeerden ze het al langer?
Oh ja, dat is wel logisch. Laat enzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Als een 2e keer niet in de weg staat verwacht ik dat dit de 1e poging was.
Geeft nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel logisch. Laat enzo.
Trustenquote:
6 uur? Zou er niet aan moeten denken!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook slapen. Wekker om 6 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |