quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Hopsa!
Zal ik niet gaan zeikeen over de missende t in de TT?
You're such a bich.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Hopsa!
Zal ik niet gaan zeikeen over de missende t in de TT?
Noem je me nu dik?!quote:
Up & Downquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:36 schreef TheVulture het volgende:
Operatie schoonmoeder is dan wel weer goed afgelopen... Life's a rollercoaster was een betere TT geweest
een tikfoutquote:
Dat is de ouhollandsche schrijfwijze van een jong vartkentjequote:
Ik wilde je al bijna spanken. Stomme biquote:
Ahwquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Kut, zwangerschap van mijn zus is fout gelopen
Jaquote:
*knuffel*quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Kut, zwangerschap van mijn zus is fout gelopen
Niet gezienquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erik, heb je deze al eens gezien trouwens?
Zo niet dan ff noteren voor marathon 4!
[ afbeelding ]
Da's dan naast Vicky Christina Barcelona wel lekker Spaansig zomers ook
Is is zeker nog > 10.- he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet gezien.
Ik heb trouwens Taking Woodstock gekocht!
Nee was boven mijn budget, maar ik voelde me niet helemaal blij dus toen moest ik 'm wel meenemen om mezelf op te vrolijkenquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Lil Bow Wow... jezus in mijn beleving is dat nog steeds een koter... ik word oud
Hij jippiejajeet wat af tegenwoordigquote:
You wanna bow his wow?quote:
jik herkent het dan in elk geval nog. Deze opa heeft geen idee wie dat zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Lil Bow Wow... jezus in mijn beleving is dat nog steeds een koter... ik word oud
het spektakel begint straks toch pas ? Maar jij zit nu al startklaar voor de tv ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
sha la lie sha la la eres tu mi amor
sha la lie sha la la quiero tu calor
enamora de ti desde que te vi
quiero ya que tu pa mi
sha la lie sha la la así soy feliz.
Geen idee, maar mezelf kennende zal ik het nog kijken ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe laat start straks dat knalfeest in oslo ?
half 9quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe laat start straks dat knalfeest in oslo ?
Da's heul nie de letterlijke vertaling cabronquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
quiero ya que tu pa mi
Mokka is dan ook helemaal niet zo lekker!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Denkte gullie nou da d'r mokka ijs war in d'n AH XL?
DaggutniedusNie ins mokka VLA!!!!!!!!
helemaal niet feliz, heb heeeeeeel erge ruzie met R en ik weet eigenlijn niet eens meer hoe het begonquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
quiero ya que tu pa mi
waarom niet met een luchtballon in lissabon ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
Daar gaat het toch niet om Vlarp!
Ik wilde een coupe vers mokka-ijs bij het ESF vanavond!
awwquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
helemaal niet feliz, heb heeeeeeel erge ruzie met R en ik weet eigenlijn niet eens meer hoe het begon
snel goedmaken dan en nu jij door de knieen gaan ipv star de rug recht blijven houdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
helemaal niet feliz, heb heeeeeeel erge ruzie met R en ik weet eigenlijn niet eens meer hoe het begon
Yeha, dat zei je op twitter ook alquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het huis is versierd, de hapjes zijn klaar, de oranjetoeters staan klaar, hier @Dick's place zijn we er klaar voor
jeje dat klopt bribón maar dat ik vandaag in mn emailquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's heul nie de letterlijke vertaling cabron
Nou hier niet. Ik heb geen mokka ijs kunnen vinden, Rik moet studeren en Eef heeft pijn en gata slapenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het huis is versierd, de hapjes zijn klaar, de oranjetoeters staan klaar, hier @Dick's place zijn we er klaar voor
ik denk het niet. Hij heeft me erg beledigdquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
snel goedmaken dan en nu jij door de knieen gaan ipv star de rug recht blijven houden
wat is het spaanse nummerquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:ze heeft trouwens ook van die orgel poppen a la muziekdoos figuren als daniel diges rond heeft lopen op het podium
wat stom
Dat snap ikquote:
vet randje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Een vreselijk engeltje, met een vetrandje en een diva-ego
Heb je een nieuwe mobiele telefoon?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Waxxer het volgende:
Hallo allemaal, jullie raden noooooit hoe ik dit tik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |