Omdat er veel losers in Nederland wonen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef Twizu het volgende:
Waarom denk je dat Fok! zoveel gebruikers heeft?
Het is MeiMaandFilmMaand bij Veronica.quote:Waar zijn de movie weken?
Word es volwasen dan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
Ik erger me altijd aan de spelling van de FOK-users...
hoe zo? wat is der mis meedan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
Ik erger me altijd aan de spelling van de FOK-users...
incorrect spatiegebruik.quote:
Je mist het he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet gewoon keihard blowen tijdens het TV kijken, dan is alles nieuw, baanbrekend en nognooitvertoond.
Dan is een extra kanalenpakket goedkoper.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet gewoon keihard blowen tijdens het TV kijken, dan is alles nieuw, baanbrekend en nognooitvertoond.
Goede film.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef wolferl het volgende:
Ik kijk uit armoede dvd's, en verrek, daar zitten nog best leuke films tussen.
Vanavond Kelly's Heroes kijken.
Hoeveel taalfouten kan je in 1 post proppen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:16 schreef Palingvis het volgende:
Goeden Morgen alle!
Het begint mij mateloos te irriteren, dat er totaal niks bijzonders meer op tv komt.
Grootse deel wat op tv komt zijn tallente shows, nahja, na idols 1 en 2 was ik daar al op uitgekeken.
Stomme programma's als boer zoekt vrouw, man heeft een hobbie, en noem maar op.
Waar zijn de movie weken?
Vroeger was de tv zo top, zoiezo wel iedere dag een film.
Nee, tegenwoordig als ze een film laten zien, zenden ze eerst deel 2 uit, en de volgende week deel 1 van de film.![]()
Word totaal geen aandacht aan besteed, althans niet zoals eerst.
Zullen zeker veel mensen genieten van de tv van vandaag, maar ik vind het zeker baggere programma's.
Niemand anders die dit een beetje irritant vind!?
waarom de drang om het te melden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel taalfouten kan je in 1 post proppen?.
Ik voel me beter als je gewoon optyft hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Palingvis het volgende:
[..]
waarom de drang om het te melden?
Ik toon totaal geen interessen in spelling als het gaat over "online games/ forums etc"
Mahja, hoop dat je je slim voelt nu!
Alsof het zoveel meer moeite kost zonder om zonder fouten te typenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Palingvis het volgende:
[..]
waarom de drang om het te melden?
Ik toon totaal geen interessen in spelling als het gaat over "online games/ forums etc"
Mahja, hoop dat je je slim voelt nu!
Sterker nog, ik moet moeite doen om dat soort fouten te maken, als je iets zolang op school hebt gehad, hoe kan je het dan zo verrot doen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het zoveel meer moeite kost zonder om zonder fouten te typen
Dan kan je je lang kut voelen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik voel me beter als je gewoon optyft hier
Tuurlijk niet, maar ik vind dat er niet echt een punt van gemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het zoveel meer moeite kost zonder om zonder fouten te typen
kan ja, maar we zijn niet gekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:31 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Dan kan je je lang kut voelen!
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vind dat er niet echt een punt van gemaakt moet worden.
Het is te verstaan, en als je der last van heb, de moderator kan het editen waarschijnlijk.
Zo, das een mooie opmerking, jammer dat het echt totaal nergens op slaatquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Palingvis het volgende:
Als de spelling van een ander jou stoort, mag je wel eens wat sterker in je schoenen gaan staan.
Je gaat er vanuit dat ik nederlands ben, wat zoiezo nergens op slaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, das een mooie opmerking, jammer dat het echt totaal nergens op slaat.
het is gewoon bloedirritant om een tekst 2 keer te moeten lezen om te kunnen achterhalen wat iemand nou precies wil zeggen, je hebt het minstens 6 jaar op school gehad, waarom maak je fouten?
Film 1 en alle meukquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:22 schreef Feitosa het volgende:
Neem film1 erbij, kan je gewoon on demand kijken. Of gewoon Usenet abbonnementje, dan heb je films zat zonder onderbreking.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef L.no het volgende:
Ik vind het niet irritant.. ik kijk gewoon geen tv meer.
Boycotten idd al die tyfus programma's vandaag de dag en als er wat leuks is dan wordt het steeds onderbroken door veels te lange reclameblokken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:42 schreef wesp40 het volgende:
Volledig eens met de TS, en trouwens TVP![]()
Maar wat doen we eraan?TV boycotten??
Ja TV boycotten, alsof het zo moeilijk is zak aardappelsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:42 schreef wesp40 het volgende:
Volledig eens met de TS, en trouwens TVP![]()
Maar wat doen we eraan?TV boycotten??
TS is een Turk die op Fok! zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat ik nederlands ben, wat zoiezo nergens op slaat.
Voor hetzelfde geld ben ik een turks iemand die net 3 jaar in nederland woont.
Als je het zo irritant vind, waarom uberhaubt doorlezen ?
zo jij ook je hartje gelucht!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
TS is een Turk die op Fok! zit
Naar Nederland komen met je Turkse aars was dan al fout 1
Om dan nog is fout de gaan typen op Fok!...
Als dat waar is wat Sperzieboontoon zegt, dan moet je klacht eerder geformuleerd zijn dat Turkse tv zenders kut zijn!quote:
Stiekem ben je een Marokkaan he?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:20 schreef Palingvis het volgende:
Ben geen turk, was een voorbeeld...
Waarom so racistisch trouwens!? totaal onnodig.
Bijna goed, ik ben een amerikaan!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stiekem ben je een Marokkaan he?![]()
Racistisch is grappig, al die domme buitenlandersTurken en Marokkanen zijn altijd gelijk op hun teentjes getrapt
Kut mensen
godlos?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:17 schreef Palingvis het volgende:
Potverdikkeme!
Niet doubleposten! ben je nou helemaal van godlos!?
Ja doublepost ja hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |