incorrect spatiegebruik.quote:
Je mist het he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet gewoon keihard blowen tijdens het TV kijken, dan is alles nieuw, baanbrekend en nognooitvertoond.
Dan is een extra kanalenpakket goedkoper.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet gewoon keihard blowen tijdens het TV kijken, dan is alles nieuw, baanbrekend en nognooitvertoond.
Goede film.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef wolferl het volgende:
Ik kijk uit armoede dvd's, en verrek, daar zitten nog best leuke films tussen.
Vanavond Kelly's Heroes kijken.
Hoeveel taalfouten kan je in 1 post proppen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:16 schreef Palingvis het volgende:
Goeden Morgen alle!
Het begint mij mateloos te irriteren, dat er totaal niks bijzonders meer op tv komt.
Grootse deel wat op tv komt zijn tallente shows, nahja, na idols 1 en 2 was ik daar al op uitgekeken.
Stomme programma's als boer zoekt vrouw, man heeft een hobbie, en noem maar op.
Waar zijn de movie weken?
Vroeger was de tv zo top, zoiezo wel iedere dag een film.
Nee, tegenwoordig als ze een film laten zien, zenden ze eerst deel 2 uit, en de volgende week deel 1 van de film.![]()
Word totaal geen aandacht aan besteed, althans niet zoals eerst.
Zullen zeker veel mensen genieten van de tv van vandaag, maar ik vind het zeker baggere programma's.
Niemand anders die dit een beetje irritant vind!?
waarom de drang om het te melden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel taalfouten kan je in 1 post proppen?.
Ik voel me beter als je gewoon optyft hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Palingvis het volgende:
[..]
waarom de drang om het te melden?
Ik toon totaal geen interessen in spelling als het gaat over "online games/ forums etc"
Mahja, hoop dat je je slim voelt nu!
Alsof het zoveel meer moeite kost zonder om zonder fouten te typenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Palingvis het volgende:
[..]
waarom de drang om het te melden?
Ik toon totaal geen interessen in spelling als het gaat over "online games/ forums etc"
Mahja, hoop dat je je slim voelt nu!
Sterker nog, ik moet moeite doen om dat soort fouten te maken, als je iets zolang op school hebt gehad, hoe kan je het dan zo verrot doen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het zoveel meer moeite kost zonder om zonder fouten te typen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |