?quote:
Beweeg je tenen tot ze gekromd zijn, dan heb je hetzelde gevoel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik heb geen TV in de buurt, kan iemand mij vertellen wat er gebeurt bij de nabeschouwingen?
Ik moet Wester nog zien, maar Nieman deed het goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Poll: Wie leidt als beste een debat?Wester Nieman
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dit moet minstens 10 tegen 1 worden voor Nieman
Je moet altijd kijken naar wát er wel goed ging. Daarnaast verliest Ajax tegenwoordig thuis niet zo vaak meer van psv, dus je voorbeeld faalt keihardquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het zijn AJAX fans die een AJAX_PSV (0-6) wedstrijd op een zure manier proberen te brengen alsof er voor AJAX toch positieve punten in zaten
Wij van WC eend..
Intellectuele arrogantie in een heerlijk krokant jasje van spot. Boekenstijn daarentegen is intellectuele arrogantie in een naturel smaak, uiterst onverteerbaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Die kerel is altijd zo vol van zichzelf dat ik hoogstens een paar minuten kan lachen om zijn altijd terugkerende one-liners als "overwoekerende schimmel" maar dan kom ik weer tot aarde en zap ik hem snel weg. Intellectuele arrogantie is hem niet vreemd en dat soort onzin wil ik niet horen.
Heb je ook de hele uitslag? Ik heb gezapt..quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Halsema nummer 2 volgens het publiek.
Ik hou ook van de POquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef dramatiek het volgende:
Wanneer we zulke debatten aan de marktwerking over zouden laten, zouden we alleen maar de nabeschouwing te zien krijgen.
Het lijkt wel rusland
Ja, en als we het alleen aan Vadertje Staat over laat, dan krijgen we Cubaanse toestanden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef dramatiek het volgende:
Wanneer we zulke debatten aan de marktwerking over zouden laten, zouden we alleen maar de nabeschouwing te zien krijgen.
Het lijkt wel rusland
Die geilt wel op Geert. Dat blijkt in het blad ook vaak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef IHVK het volgende:
Jaja de PVV doet het wel goed volgens die man van Elsevier.
Het was vandeweek wel de opener van het RTLjournaal waar met name Wester olie op het vuur gooide door te stellen dat de VVD zich op deze manier geen duidelijkheid biedtquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lekker objectief weer..
De grote zus uit Brussel is al genoeg over gepraat en is passé.
Hebben we daarom in Nederland geen omroepen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en als we het alleen aan Vadertje Staat over laat, dan krijgen we Cubaanse toestanden.
Ja dat zag ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef IHVK het volgende:
Ja doei ik kijk dus geen Wat kiest Nederland meer.
Gelukkig nemen ze wel Dit was het Nieuws over bij RTL.
Dat hij wel kiezers trekt als hij blijft hameren op zijn punten als massa-immigratie. Ook al wordt hij uitgelachen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Die geilt wel op Geert. Dat blijkt in het blad ook vaak.
Wat zei die precies?
Verslaggever/Commentator t.o.v. Niewslezer/Presentator, zonder dat je dertig uitzendingen hoeft te bekijken is er geen enkele reden om aantenemen dat Nieman een beter debat kan leiden dan Wester.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik moet Wester nog zien, maar Nieman deed het goed.
Inderdaad, maar volgens Cohen-groupies mag je dat niet concluderen. Want dan ben je partijdig, huil huil.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Oidale het volgende:
Terecht winnaar toch.
Volgens Links Nederland zal Wilders het inderdaad nooit goed doen, dus is deze reactie vrij logisch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef IHVK het volgende:
Jaja de PVV doet het wel goed volgens die man van Elsevier.
Je mag dat best concluderen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef Morendo het volgende:
[quote]Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Oidale het volgende:
Terecht winnaar toch.
[/quote
Inderdaad, maar volgens Cohen-groupies mag je dat niet concluderen. Want dan ben je partijdig, huil huil.
Faalquotequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:13 schreef Morendo het volgende:
[quote]Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Oidale het volgende:
Terecht winnaar toch.
[/quote
Inderdaad, maar volgens Cohen-groupies mag je dat niet concluderen. Want dan ben je partijdig, huil huil.
RTL heeft wat mij betreft aangetoond dit soort dingen prima te kunnen organiseren. Waarom dan via de belasting financieren als het ook zo kan? Omdat er toevallig iemand wint waar jij het niet mee eens bent?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
Doe maar toch niet bezuinigingen op de PO.
Als hij toch iéts meer inhoud had he...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Volgens Links Nederland zal Wilders het inderdaad nooit goed doen, dus is deze reactie vrij logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |