Zij heb tietenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Sloggi het volgende:
Gelul over Halsema die ermee weg komt. Haar vergeven ze het, Cohen willen ze de grond in trappen.
Precies! Knal gewoon Alberto Stegeman daar neerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wester is een slechte Stegeman imitator.
Wat verwacht je dan van journalisten van het FD, BNR en een ex-CDA spin doctor?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Sloggi het volgende:
Gelul over Halsema die ermee weg komt. Haar vergeven ze het, Cohen willen ze de grond in trappen.
Je schrijft z'n naam verkeerd.quote:
Wat is Rick Nieman eigenlijk?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Sloggi het volgende:
Alles een negatieve draai geven. Wat een slechte tv, zo vreselijk subjectief. Wester de nieuwe CDA-spindoctor.
Ik zeg, doen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies! Knal gewoon Alberto Stegeman daar neer
Ik vond hem wel goed, ja!quote:
Moet je nagaan hoe serieus ik hem neem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je schrijft z'n naam verkeerd.
Niets anders. RTL, het Fox News van Nederland.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van journalisten van het FD, BNR en een ex-CDA spin doctor?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je schrijft z'n naam verkeerd.
Inderdaad. Ik kijk vrij objectief naar TV maar dit werpt echt een hele dikke zwarte schaduw over de zogenaamde linkse media. Daar hebben ze Cohen nml ook al 12x op de brandstapel gegooid. In het eerste gedeelte van de nabespreking hebben ze < 1 minuut aan iemand anders dan Cohen gespendeert en 16 geklokte minuten aan Cohenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Sloggi het volgende:
Alles een negatieve draai geven. Wat een slechte tv, zo vreselijk subjectief.
quote:
denk niet dat zij zo blij is met haar man op dit momentquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
1 iemand heeft op Balkenende gestemd. Zit zijn vrouw soms op FOK! ? ?
Dan ben ik net op tijd terugquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die vraagt komt ook steeds terug bij mij.
Dramatiekje waar blijft je voorbeeld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk vrij objectief naar TV maar dit werpt echt een hele dikke zwarte schaduw over de zogenaamde linkse media. Daar hebben ze Cohen nml ook al 12x op de brandstapel gegooid. In het eerste gedeelte van de nabespreking hebben ze < 1 minuut aan iemand anders dan Cohen gespendeert en 16 geklokte minuten aan Cohen
Wederom weer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef joeyettt het volgende:
Synovate heeft onder de mensen gepeild, Cohen zal wederom weer als winnaar uit de bus komen..
Nope....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch ook van BNR? Ik hoor hem daar iig regelmatig
Mooizo.quote:
Ik hoop dat iedereen die roept geen SP te stemmen toch eens dat programma gaat lezen. En vooral die van de VVD ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
Roemer was vandaag toch wel de beste en de meest verrassend van allemaal, al stem ik geen SP.
Die had ook niet Balkenende gestemdquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
edit: ow, zijn kinders doen ook mee ineens.
Welke zender kijk jij? Je kan RTL van veel dingen betichten, maar niet dat ze links zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk vrij objectief naar TV maar dit werpt echt een hele dikke zwarte schaduw over de zogenaamde linkse media. Daar hebben ze Cohen nml ook al 12x op de brandstapel gegooid. In het eerste gedeelte van de nabespreking hebben ze < 1 minuut aan iemand anders dan Cohen gespendeert en 16 geklokte minuten aan Cohen
Lees eens goed. Dat was het voorbeeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dramatiekje waar blijft je voorbeeld?
Naar mannetje inderdaad. Hij gaat er helemaal aan voorbij dat bijv. een Rutte of een Balkenende nooit naar exacte cijfers gevraagd is in deze twee debatten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef cora4034 het volgende:
Die Wester is echt zonder meer vreselijk, bah
Doe dat maar. Meer stemmen voor de VVDquote:
Ik heb ook JP gestemd. Hij was gewoon sterk. JP is altijd een goeie debater.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
edit: ow, zijn kinders doen ook mee ineens.
Ik bedoel dus dat ze Cohen 16 minuten verbrand hebben zonder het over iemand anders te hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij? Je kan RTL van veel dingen betichten, maar niet dat ze links zijn.
Dat bedoelt hij ook niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij? Je kan RTL van veel dingen betichten, maar niet dat ze links zijn.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
Wester is na zijn belabberde optreden als debatleider al helemaal niet meer serieus te nemen.
Je username. Ik moest ook lachen.quote:
Nou ja, je zal de meeste mensen niet horen zeggen dat RTL onderdeel is van de linkse media.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het is dan ook geen presentator itt nieman.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
Wester is na zijn belabberde optreden als debatleider al helemaal niet meer serieus te nemen.
Je moet het nog lezen merk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Doe dat maar. Meer stemmen voor de VVD
Dankjequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je username. Ik moest ook lachen.Ik zeg het eerlijk.
Maar die zin was niet vloeiend...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Lees eens goed. Dat was het voorbeeld.
Hij is een van de beste politieke journalisten die er zijn. Dat zijn rol als host hem niet goed afging is jammer maar zeer zeker geen reden om hem niet meer serieus te nemen. Verre van zelfs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
Dat had ik niet verwacht, het is schandalig dat een commerciele omroep zn berichtgeving zo brengt dat er veel mensen naar kijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ze Cohen 16 minuten verbrand hebben zonder het over iemand anders te hebben
Nee...er staan 2 lege flessen wijn naast me. Ik ga zuipen als ik die kwakzalver van een Rutte zie. Wat dat betreft jaagt hij de zorgkosten nu al omhoogquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Maar die zin was niet vloeiend...
Zo zou ik het ook weer niet willen omschrijven, maar de zender is overduidelijk flink rechts.quote:
Dus dat is een voorbeeld van het feit dat alle politici liegen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ze Cohen 16 minuten verbrand hebben zonder het over iemand anders te hebben
Dat er werd toegestaan dat de VVD reclamespotjes uit mocht zenden tijdens wat een 'objectief debat' diende te zijn, maakt voor mij al helemaal overduidelijk waar RTL zich thuis voelt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef AryaMehr het volgende:
Het lijkt wel een ingelaste uitzending van business class, nu bij rtl4.
Viel wel mee. Zo zit dat programma van de SP in elkaar. Heel makkelijk te verdedigen. En dat deed hij met een beetje humor en een paar oliebollen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Morendo het volgende:
Ik heb me vanavond enorm geërgerd aan Emile Roemer. Wat een simplisme en geklets vanuit de onderbuik.
mee eens! maar cohen is te zenuwachtig gaat stotteren en legt er zo de nadruk op.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
Alleen Cohen krijgt vragen over cijfers.
En Halsema wist ze ook niet. En toch Cohen er constant op afvallen is wat mij betreft veel te makkelijk.
was dat het zogenaamde premiersdebat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
De andere hadden dat ook kunnen doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef IHVK het volgende:
En de VVD reclames ertussen waren ook lekker objectief.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
DankjeIk waardeer het
Jij gelooft Halsema?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Nee...er staan 2 lege flessen wijn naast me. Ik ga zuipen als ik die kwakzalver van een Rutte zie. Wat dat betreft jaagt hij de zorgkosten nu al omhoog
Ik chargeer graag. De Telegraaf kopte een paar dagen geleden 'Cohen draait weer'. Tsja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook weer niet willen omschrijven, maar de zender is overduidelijk flink rechts.
De Telegraaf vind ik een beter voorbeeld van Nederlands Fox News, met de RASSENRELLEN, de demonisering van links, en het lastigvallen van weeskinderen die net uit een narcose zijn ontwaakt.
itt bijv. Wilders (immigratie), Rutte (HRA) en Balkenende (om maar eens te parafraseren: "lult 6 kwartier in een uur en zegt dan nog niets)...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Morendo het volgende:
Ik heb me vanavond enorm geërgerd aan Emile Roemer. Wat een simplisme en geklets vanuit de onderbuik.
In de wereld van Rutte bestaan er bakkers en leraren met een huis van een miljoenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dus dat is een voorbeeld van het feit dat alle politici liegen?
Dijkshoorn = POquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Smaharba het volgende:Twitter van Dijkshoorn:
dijkshoorn
Frits Wester moet voor eeuwig zijn bek houden over wel of niet iets weten na zijn gespiek tijdens een nieuwsquiz. Wat een ontzettende oetlu
Mensen baseren de winnaar op basis van politieke voorkeur. Heel veel mensen maken die fout. Bij een debat hangt het echt af van je prestatie binnen die paar minuten maar daar wordt nauwelijks op gelet helaas.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik snap weer niet dat er uberhaupt iemand Wilders gestemd heeft. Wilders heeft niets gedaan dan het bekende bandje afspelen, en als we met z'n allen Wildersbingo hadden gedaan (denk aan 'linkse hobbies' 'henk en ingrid' en meer van dat vreselijke geneuzel) hadden we voor het tweede VVD-spotje al een bingo gehoord.
Mee eens. Heel makkelijk te verdedigen. Ik had er ook wel willen staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Viel wel mee. Zo zit dat programma van de SP in elkaar. Heel makkelijk te verdedigen. En dat deed hij met een beetje humor en een paar oliebollen.
Wat denk je dat het gekost heeft?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef NJN het volgende:
[..]
Dat er werd toegestaan dat de VVD reclamespotjes uit mocht zenden tijdens wat een 'objectief debat' diende te zijn, maakt voor mij al helemaal overduidelijk waar RTL zich thuis voelt.
Ik eigenlijk ook. Dat ze er (waarschijnlijk) voor betaald hebben doet daar niks af..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Smaharba het volgende:
Vond trouwens die VVD reclames er tussendoor gewoon verachtelijk.
Het enige waar tegenstanders van de VVD de partij op afrekenen is het vooroordeel dat ze alleen opkomen voor de rijken. Zwak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef dramatiek het volgende:
[..]
In de wereld van Rutte bestaan er bakkers en leraren met een huis van een miljoen
Ik heb een hekel aan Pechthol en ik zet em toch op 2quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Mensen baseren de winnaar op basis van politieke voorkeur. Heel veel mensen maken die fout. Bij een debat hangt het echt af van je prestatie binnen die paar minuten maar daar wordt nauwelijks op gelet helaas.
Dat doen ze objectief gezien ook. Niks mis mee, iedereen heeft z'n achterban. Alleen moet Rutte gewoon wat meer lullen om die groter te maken. De basis is nml niet groot genoegquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Het enige waar tegenstanders van de VVD de partij op afrekenen is het vooroordeel dat ze alleen opkomen voor de rijken. Zwak.
Vindt links. Mag ik dan GL er op afrekenen dat ze allochtonen bevoordelen?quote:
Ja wat denk je, dat RTL zomaar reclamespotjes gaat uitdelen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |