Zij heb tietenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Sloggi het volgende:
Gelul over Halsema die ermee weg komt. Haar vergeven ze het, Cohen willen ze de grond in trappen.
Precies! Knal gewoon Alberto Stegeman daar neerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wester is een slechte Stegeman imitator.
Wat verwacht je dan van journalisten van het FD, BNR en een ex-CDA spin doctor?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Sloggi het volgende:
Gelul over Halsema die ermee weg komt. Haar vergeven ze het, Cohen willen ze de grond in trappen.
Je schrijft z'n naam verkeerd.quote:
Wat is Rick Nieman eigenlijk?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Sloggi het volgende:
Alles een negatieve draai geven. Wat een slechte tv, zo vreselijk subjectief. Wester de nieuwe CDA-spindoctor.
Ik zeg, doen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies! Knal gewoon Alberto Stegeman daar neer
Ik vond hem wel goed, ja!quote:
Moet je nagaan hoe serieus ik hem neem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je schrijft z'n naam verkeerd.
Niets anders. RTL, het Fox News van Nederland.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van journalisten van het FD, BNR en een ex-CDA spin doctor?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je schrijft z'n naam verkeerd.
Inderdaad. Ik kijk vrij objectief naar TV maar dit werpt echt een hele dikke zwarte schaduw over de zogenaamde linkse media. Daar hebben ze Cohen nml ook al 12x op de brandstapel gegooid. In het eerste gedeelte van de nabespreking hebben ze < 1 minuut aan iemand anders dan Cohen gespendeert en 16 geklokte minuten aan Cohenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Sloggi het volgende:
Alles een negatieve draai geven. Wat een slechte tv, zo vreselijk subjectief.
quote:
denk niet dat zij zo blij is met haar man op dit momentquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
1 iemand heeft op Balkenende gestemd. Zit zijn vrouw soms op FOK! ? ?
Dan ben ik net op tijd terugquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die vraagt komt ook steeds terug bij mij.
Dramatiekje waar blijft je voorbeeld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk vrij objectief naar TV maar dit werpt echt een hele dikke zwarte schaduw over de zogenaamde linkse media. Daar hebben ze Cohen nml ook al 12x op de brandstapel gegooid. In het eerste gedeelte van de nabespreking hebben ze < 1 minuut aan iemand anders dan Cohen gespendeert en 16 geklokte minuten aan Cohen
Wederom weer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef joeyettt het volgende:
Synovate heeft onder de mensen gepeild, Cohen zal wederom weer als winnaar uit de bus komen..
Nope....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch ook van BNR? Ik hoor hem daar iig regelmatig
Mooizo.quote:
Ik hoop dat iedereen die roept geen SP te stemmen toch eens dat programma gaat lezen. En vooral die van de VVD ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
Roemer was vandaag toch wel de beste en de meest verrassend van allemaal, al stem ik geen SP.
Die had ook niet Balkenende gestemdquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
edit: ow, zijn kinders doen ook mee ineens.
Welke zender kijk jij? Je kan RTL van veel dingen betichten, maar niet dat ze links zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kijk vrij objectief naar TV maar dit werpt echt een hele dikke zwarte schaduw over de zogenaamde linkse media. Daar hebben ze Cohen nml ook al 12x op de brandstapel gegooid. In het eerste gedeelte van de nabespreking hebben ze < 1 minuut aan iemand anders dan Cohen gespendeert en 16 geklokte minuten aan Cohen
Lees eens goed. Dat was het voorbeeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dramatiekje waar blijft je voorbeeld?
Naar mannetje inderdaad. Hij gaat er helemaal aan voorbij dat bijv. een Rutte of een Balkenende nooit naar exacte cijfers gevraagd is in deze twee debatten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef cora4034 het volgende:
Die Wester is echt zonder meer vreselijk, bah
Doe dat maar. Meer stemmen voor de VVDquote:
Ik heb ook JP gestemd. Hij was gewoon sterk. JP is altijd een goeie debater.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Shark.Bait het volgende:
edit: ow, zijn kinders doen ook mee ineens.
Ik bedoel dus dat ze Cohen 16 minuten verbrand hebben zonder het over iemand anders te hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij? Je kan RTL van veel dingen betichten, maar niet dat ze links zijn.
Dat bedoelt hij ook niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij? Je kan RTL van veel dingen betichten, maar niet dat ze links zijn.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
Wester is na zijn belabberde optreden als debatleider al helemaal niet meer serieus te nemen.
Je username. Ik moest ook lachen.quote:
Nou ja, je zal de meeste mensen niet horen zeggen dat RTL onderdeel is van de linkse media.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het is dan ook geen presentator itt nieman.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef AryaMehr het volgende:
Wester is na zijn belabberde optreden als debatleider al helemaal niet meer serieus te nemen.
Je moet het nog lezen merk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Doe dat maar. Meer stemmen voor de VVD
Dankjequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je username. Ik moest ook lachen.Ik zeg het eerlijk.
Maar die zin was niet vloeiend...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Lees eens goed. Dat was het voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |