quote:Groot Carré-debat vanavond om 20:30
Woensdagavond zal het tweede grote lijsttekkersdebat plaatsvinden voor de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni aanstaande. Het debat zal live op RTL 4 van 20:30 tot 22:00 uur worden uitgezonden. Daarna volgt een nabeschouwing van een half uur.
Anders dan in premiersdebat van afgelopen zondag doen er dit keer acht politieke partijen mee. De lijstrekkers Jan Peter Balkenende (CDA), Job Cohen (PvdA), Emile Roemer (SP), Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV), Femke Halsema (GroenLinks), André Rouvoet (ChristenUnie) en Alexander Pechtold (D66) zullen deelnemen aan het politieke gevecht om de kiezer.
Het debat zal plaatsvinden in het Amsterdamse Carré-theater en zal zich richten op één thema: de economie. Het debat, dat georganiseerd is door BNR Nieuwsradio, Elsevier, Het Financieele Dagblad en RTL, zal geleid worden door RTL Nieuws-presentator Rick Nieman. De nabeschouwing zal gedaan worden door Bas van Werven van BNR Nieuwsradio.
Zal zijn vrouw leuk vindenquote:
Maakt niet uit, Nederland is simpel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef marcodej het volgende:
Roemer is een beste vent, maar heeft wel een beetje een te simpel verhaal.
Wilders is gewoon de ultieme conservatieve populist.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Whehe, Wilders blijkt toch weer links
Daar heb je ook wel gelijk hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef BlackLining het volgende:
Kan iemand die "stand-up-comediant" misschien weghalen? Ik vind het goed dat elk gedachtegoed vertegenwoordigd hoor, maar het is een debat. Geen kleuterspeelplaats.
Serieus? Dan krijg je heel de tijd zwart beeld en storingquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Over vier jaar organiseert SBS6 het debat.
Nou en of, daarom ging Roemer er ook niet verder op in en maakte er een grapje van.quote:
Hij lacht gelukkig weer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, Wilders fluisterde iets tegen Cohen en onze Job moest lachen
Trek eens aan mijn vingerquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
Wat fluisterde Wilders in Cohens oor.
Zit mijn haar goed? Ik heb het gevoel dat het gek zit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef IHVK het volgende:
Wat fluisterde Wilders in Cohens oor.
Ik denk dat ie Roemer nadeed, "Verrekte koekwous!"quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, Wilders fluisterde iets tegen Cohen en onze Job moest lachen
Hij is wel overduidelijk voorgeprogrammeerd hoor. Op de radio hoorde ik maandag precies hetzelfde verhaaltje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef fratsman het volgende:
Roemer doet het goed. Ik denk dat hij het zetelverlies in de peilingen onder Agnes Kant wel een beetje kan redden.
Wat zei hij dan?quote:
Een van de weinige momenten dat ik me geweldig vermaak op RTL.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een feest dit. Ik wil dat dit programma nooit ophoudt.![]()
Nee, wishful thinking.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Serieus? Dan krijg je heel de tijd zwart beeld en storing![]()
en gaat Patty Brard of Gerald Joling het debat leidenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Serieus? Dan krijg je heel de tijd zwart beeld en storing![]()
Dan zou een links kabinet er aan kunnen komen, als GL ook nog wat stijgt iigquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:23 schreef fratsman het volgende:
Roemer doet het goed. Ik denk dat hij het zetelverlies in de peilingen onder Agnes Kant wel een beetje kan redden.
Hahahaha, wat een baas!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |