Ja, vreselijk eng mens.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Abraracadabra het volgende:
Cohen, goede beurt wat mij betreft. Hij is gewoon heel eerlijk. Kan zwak overkomen maar ik vind t goed.
wie is het en waarom mag ze dit doen? om wat mannen van het voetbal weg te lokken? erger me dood.quote:
met 2 PvdA'ers aan het hoofdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het CPB is gewoon een rechtse organisatie!
Inderdaad!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Abraracadabra het volgende:
Cohen, goede beurt wat mij betreft. Hij is gewoon heel eerlijk. Kan zwak overkomen maar ik vind t goed.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
Wat een kutvragen. Alleen maar Cohen kapot maken, niks inhoudelijks. Kut RTL4.
Het is helemaal niet goed en erg onzeker. Maarja, hij heeft wel eens gelijk en dat is toch waar het uiteindelijk om gaat.quote:
Geniaal moment.quote:
Idd, hij's vandaag beter dan de hele campagne tot nu toequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Eenskijken het volgende:
wat eeb gespam hieralsof cohen zo slecht is, kneusjes
Ze spaarden hem nogquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
De vragen waren dan ook wel wat milder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef OldJeller het volgende:
Kijk, ik luister maar half, maar ik kan wel zeggen dat Rutte gewoon stukken duidelijker was, een bondige boodschap (in vergelijking met Cohen).
Rutte kreeg pittigere vragen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef Smaharba het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |