quote:Groot Carré-debat vanavond om 20:30
Woensdagavond zal het tweede grote lijsttekkersdebat plaatsvinden voor de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni aanstaande. Het debat zal live op RTL 4 van 20:30 tot 22:00 uur worden uitgezonden. Daarna volgt een nabeschouwing van een half uur.
Anders dan in premiersdebat van afgelopen zondag doen er dit keer acht politieke partijen mee. De lijstrekkers Jan Peter Balkenende (CDA), Job Cohen (PvdA), Emile Roemer (SP), Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV), Femke Halsema (GroenLinks), André Rouvoet (ChristenUnie) en Alexander Pechtold (D66) zullen deelnemen aan het politieke gevecht om de kiezer.
Het debat zal plaatsvinden in het Amsterdamse Carré-theater en zal zich richten op één thema: de economie. Het debat, dat georganiseerd is door BNR Nieuwsradio, Elsevier, Het Financieele Dagblad en RTL, zal geleid worden door RTL Nieuws-presentator Rick Nieman. De nabeschouwing zal gedaan worden door Bas van Werven van BNR Nieuwsradio.
Alsjeblieft niet zeg. Dat wordt een kabinet dat weer binnen no-time valt. Niet door Rutte, dat moet gezegd, maar helaas zit hij in een positie waarbij hij het niet royaal uitkiezen heeft als het gaat om coalitievorming.quote:
T is inderdaad een ramp om aan te horen maar we vergeten vaak dat het om de standpunten gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:53 schreef marcodej het volgende:
Dat gestotter van Cohen is echt killing. Elk antwoord begint gewoon met een hapering. Komt echt zwak over.
Wie wel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Dat wordt een kabinet dat weer binnen no-time valt. Niet door Rutte, dat moet gezegd, maar helaas zit hij in een positie waarbij hij het niet royaal uitkiezen heeft als het gaat om coalitievorming.
Huilen ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoop dat Cohen niet gaat huilen zometeen als het lastig wordt.
Dat zou pas een trieste vertoning zijn.
Ongeveer 40 seconden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef David_ het volgende:
Hoeveel minuten loopt die stream achter op tv?
Is het wat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bios gezien (This is it)
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xmlquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Als iemand even een linkje naar de stream plaatst, pleur ik die ook in de OP
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xmlquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra het om vingerafdrukken en OV gaat, vinden ze anders dat het niet schaad omdat ze niks te verbergen hebben.
Dat vind ik inderdaad eng. Snuiven, zeg ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoop dat Cohen niet gaat huilen zometeen als het lastig wordt.
Dat zou pas een trieste vertoning zijn.
Rutte sterkquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Hoe verloopt het? Schakel pas net in.
Kabinet valt waarschijnlijk toch binnen de kortste keren weerquote:
Ze moeten toch naar het spannende-vragen-tafeltje kunnen lopen..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:55 schreef trabant het volgende:
Ik vind die wattenstaafjes langs het gelaat geen gezicht. Ik had die dingen al vaker gezien bij een lokale zender en dacht dat zo'n wrat op een stokje een budgetoplossing was, maar RTL4 danwel Carré heeft blijkbaar ook niets beters.
Vroeger stond er een elegant staafje dat je niet tegen je wang hoefde te duwen op tafel of op de katheder: Wat is daar mis mee?
Halsema:quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rutte sterk
Cohen faalt
Wilders: criminelen en gevangen
Rest:
Blijft een commerciele zender he.quote:
sfeerimpressie om in de stemming te blijvenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar was dat stukje goed voor
Ja, superstrak. Nog nooit zoiets gezien. Wester mag hier wel even goed naar kijken; wat een afgang zeg. Wester faalde nog harder dan Cohen.quote:
Geen SP'ers dus in de zaal!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik lees net in de krant dat de toegangsprijs 49 eutjes was.
Ik zou mezelf geen fan noemen, maar draai zijn muziek wel vaak..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je MJ fan bent: Ja
Zo niet, verveel je je de tering denk ik
Wester debat was echt een epische faal. Dit is tien keer beter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, superstrak. Nog nooit zoiets gezien. Wester mag hier wel even goed naar kijken; wat een afgang zeg. Wester faalde nog harder dan Cohen.
Thanks. Femke is ook matig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rutte sterk
Cohen faalt
Wilders: criminelen en gevangen
Rest:
Op andere punten hebben ze privacy nog niet zo hoog op de agenda staan. Fred Teeven is daar zo'n beetje de belichaming van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef OldJeller het volgende:
VVD wil geen surveillancekastjes in auto's (en autorijden niet duurder laten worden).
Maar andere aspecten van privacy moeten ook aandacht krijgen bij hen. ( Fred Teeven.)
Absluut mee eens. Rutte is behoorlijk concreet. Balkenende zegt altijd van die superalgemen dingen waar iedereen het wel mee eens is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef OldJeller het volgende:
Rutte spreekt inderdaad duidelijk en met een boodschap.
Bij Balkenende begint het altijd met:
We weten allemaal dat zorg belangrijk is..
Iedereen weet dat het lastig is om een eerste huis te kopen..
Nou ja, de VVD heeft wel vorige week geprobeerd nog de opslagtermijn van de OV chipkaart van 7 jaar tot 2 maanden te brengen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra het om vingerafdrukken en OV gaat, vinden ze anders dat het niet schaad omdat ze niks te verbergen hebben.
dan heeft men het decor bij RTL tnminste al gedektquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik lees net in de krant dat de toegangsprijs 49 eutjes was.
Ik moest je post twee keer lezen voor ik 'm begreep.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
Niemand had paar jaar geleden (+/- 10 jaar geleden) een debatprogramma op RTL, deed-ie ook altijd goed.
Fortuyn was daar vaak gast ook.
Precies wat Nederland nodig heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef SeLang het volgende:
Cohen werd ff flink onderhanden genomen door de Balk
En Rutte was weer kristalhelder (of je het er nu mee eens bent of niet)
Australië een bananenrepubliek?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Be-Smart het volgende:
Kernenergie om het CO2 tekort terug te dringen... Briljant... Alleen wordt er ook CO2 uitgestoten in de productieketen van kernenergie, wordt uranium ook uit bananenrepublieken geroofd, is er voor het afval nog steeds geen oplossing en is het een kerncentrale nog steeds niet inherent veilig.
Gewoon kijken, is best aardig om te zienquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou mezelf geen fan noemen, maar draai zijn muziek wel vaak..
[ afbeelding ]
Ik verheug me er nu al opquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
haha, die wilders (en cohen ook trouwens) wordt straks helemaal geroosterd door die vrouw
Wil je MJ zien oefenen voor het meest epic concert ooit, incl. de meest verbazingwekkende beelden en clips die bij het feest horen en vooral veel muziek die uit het hart komt. Dan zou ik gaan kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou mezelf geen fan noemen, maar draai zijn muziek wel vaak..
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Mendeljev het volgende:
Rutte zei dat hij de HRA zou invoeren als hij vandaag de dag niet zou bestaan. Wat is dat voor links gelul? Waar is dat liberalistische karakter van dat gepeupel gebleven? Zijn ze anti vrije markt geworden ofzo?
ff kijken of die sneller isquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Type-R het volgende:
voor mensen die geen silverlight hebben: http://stream.rtl.nl/rtl_insc_1
Dan ga ik kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je MJ zien oefenen voor het meest epic concert ooit, incl. de meest verbazingwekkende beelden en clips die bij het feest horen en vooral veel muziek die uit het hart komt. Dan zou ik gaan kijken
Hé, stem dan gewoon piratenpartij! Kejje lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, de VVD heeft wel vorige week geprobeerd nog de opslagtermijn van de OV chipkaart van 7 jaar tot 2 maanden te brengen.
Maar je hebt gelijk en de pro-politiestaat standpunten zijn ook de reden dat ik deze verkiezingen in plaats van VVD niet stem.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
haha, die wilders (en cohen ook trouwens) wordt straks helemaal geroosterd door die vrouw
Precies, zo hoort het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat er streng wordt gelet op de spreektijd en de ovaties binnen de perken wordt gehouden. Op deze manier heb je tenminste geen manipulatie van het debat door externe bronnen.
Het is verkiezingstijd hequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Mendeljev het volgende:
Rutte zei dat hij de HRA zou invoeren als hij vandaag de dag niet zou bestaan. Wat is dat voor links gelul? Waar is dat liberalistische karakter van dat gepeupel gebleven? Zijn ze anti vrije markt geworden ofzo?
Nog niet veel aan het woord geweest. Ze begon haar betoog wel met: Goedenavondquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Thanks. Femke is ook matig?
Dan heb je net vijf minuten zitten luisteren naar hem, maar er was totaal geen boodschap.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Absluut mee eens. Rutte is behoorlijk concreet. Balkenende zegt altijd van die superalgemen dingen waar iedereen het wel mee eens is.
Rutte deed het goed idd, begrijp nu dat-ie 2 x winnaar was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef SeLang het volgende:
Cohen werd ff flink onderhanden genomen door de Balk
En Rutte was weer kristalhelder (of je het er nu mee eens bent of niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |