Projecten altijd leuk, teminste toen ik op MBO 4(SPW) zat,zat ik alleen te luieren op school veel te simpel allemaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAGZo goed als weekend
Alleen vrijdag nog ff sport, projecthalfuur en verspanen ()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAGZo goed als weekend
Alleen vrijdag nog ff sport, projecthalfuur en verspanen ()
Projecten zijn op zich leuk. Je hebt alleen veel te veel tijd vergeleken met het hoeveelheid werk. Dus als je projectleider bent moet je je projectleden altijd schoppen, omdat ze alles op het laatste moment willen doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Projecten altijd leuk, teminste toen ik op MBO 4(SPW) zat,zat ik alleen te luieren op school veel te simpel allemaal
Ik zat altijd in een groepje die zo snel mogelijk het project af wou hebben zodat we de rest van de periode niks te doen hadden/bezig konden met andere vakken, helaas hadden we bij expressie een leraar die ons steeds afremdequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Projecten zijn op zich leuk. Je hebt alleen veel te veel tijd vergeleken met het hoeveelheid werk. Dus als je projectleider bent moet je je projectleden altijd schoppen, omdat ze alles op het laatste moment willen doen
Mooi zin eigenlijkquote:
quote:
Gaaf! ja die bass is erg vet iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuwe oordopjes even testen![]()
klinkt toch wel fijn met die bas
Heel Martiniplaza zong mee, kreeg je wel kippenvel vanquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:40 schreef -Hans- het volgende:
MEMORIES !!!!!!!! wat een trackHey Hey Toet toet tooet hey hey!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MJDirty Diana !!!!!!!!!!!
Begin van de plaat. Angstig!
Mijn stem heeft de plaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zit vanavond trouwens ook in Nieuwe Muziek in MetMichiel. Stemmen kan al op de site.
Trackmaniaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef alors het volgende:
Ik zie nu een racegame op de webcam in paars en groen
Dat mokkel die kaarten won!!!!!!!
![]()
![]()
Hoe krijgen ze het toch voorelkaar? Is er dan iemand die denkt: 'Goh, ik heb zin in een spelletje, ik pak de computer die de webcam regelt er even bij!'quote:
het is ook een keer gebeurd dat de redactie van 101 opeens te zien was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch voorelkaar? Is er dan iemand die denkt: 'Goh, ik heb zin in een spelletje, ik pak de computer die de webcam regelt er even bij!'
Ja iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is ook een keer gebeurd dat de redactie van 101 opeens te zien was.
quote:
En hij speelt hem naar dat andere oranje poppetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Hoe ze de 3-1 volledig misten
![]()
En Ekdom die echt niet weet wie wie is op het veld
![]()
Mja, niemand op de redactie kijkt de hele werkdag naar de stream (ze hebben wel wat beters te doen), dus vallen zulke dingen ook niet op.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch voorelkaar? Is er dan iemand die denkt: 'Goh, ik heb zin in een spelletje, ik pak de computer die de webcam regelt er even bij!'
Was mooi iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Heel Martiniplaza zong mee, kreeg je wel kippenvel van
Je bedoelt I gotta feeling?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was mooi idd. Black Eyed Peas - A Good Night heeft nu ook wel een bijzonder plekje in mijn hart
.
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:51 schreef alors het volgende:
Nou ik ga zo naar de Oosterpoort![]()
Doe vanavond of anders morgen wel een verslagje
Nederland - Mexicoquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat voorn voetbal? CL is toch al geweest? oefenwedstrijd NL?
Bevalt ie tot nog toe?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:04 schreef Brennel het volgende:
Ejjjjjjj!
* Brennel vanaf nieuwe laptop post
Ik heb 'm pas sinds vanmiddag, maar tot nu toe bevalt 'ie wel ja.quote:
lekker snel ook enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:09 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb 'm pas sinds vanmiddag, maar tot nu toe bevalt 'ie wel ja.
Gratzquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:04 schreef Brennel het volgende:
Ejjjjjjj!
* Brennel vanaf nieuwe laptop post
wij allebei, maar er is even veel te vertellen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wie zit er achter @MetMichiel nu, want dat kreng is nogal actief...
Gorillaz in Nederlandquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
RT @MurdocGorillaz: You know what? I am gonna make some phonecalls and I am gonna make sure we come to Holland. Where is Holland?
quote:
heb sinds anderhalve maand ook een ASUS, ook K50 serie, prima ding!quote:
Omdat Acers zo snel overlijden ben ik van de club koop geen acerlaptopsquote:
Goed om te horen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb sinds anderhalve maand ook een ASUS, ook K50 serie, prima ding!
Acer gaat nog wel. Fujitu-Siemens daarentegen...quote:
Mijn eerste laptop was een Acer, heb er 4 jaar mee gedaan (vast langer als hij niet gecrasht was door blikseminslag, al zat de stroomkabel er wel in vast gedoldeerd). Maar super tevreden was ik er niet over nee...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat Acers zo snel overlijden ben ik van de club koop geen acerlaptops
Onze laptop is ook een Acer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat Acers zo snel overlijden ben ik van de club koop geen acerlaptops
Hurts - Better Than Lovequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:47 schreef mirved het volgende:
Hoe hete de nieuwe plaat die gedraaid werd? artiest "hersch" track title iets met love. ZIe hem niet staan op de site in de lijst.
leuke plaat overigens. Wordt al wel weer een tijdje gedraaid door Gerard, Giel en Paul.quote:
Ik zie opeens MH kansen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuke plaat overigens. Wordt al wel weer een tijdje gedraaid door Gerard, Giel en Paul.
quote:It's time to play the music
It's time to light the lights
t's time to meet the Muppets on the Muppet Show tonight.
It's time to put on makeup
It's time to dress up right
It's time to raise the curtain on the Muppet Show tonight.
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
And now let's get things started
Why don't you get things started
It's time to get things started
On the most sensational inspirational celebrational Muppetational
This is what we call the Muppet Show!
nee packard bell is fantastischequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Acer gaat nog wel. Fujitu-Siemens daarentegen...
* Sirolf heeft hier al een jaar of 4 een ASUS A6 rondslingeren en die werkt ook nog steeds best aardig.
De linkjes naar de antwoorden verwijzen naar het CITO, en die links zijn al ruim van tevoren beschikbaar. Er staan dan alleen nog geen antwoorden online.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
http://eindexamen.3fm.nl/page/ex09_antwoorden_detail/347099
hmm, de antwoorden worden er 2 uur vantevoren opgezet, morgen maar even kijken dan
Van mij mag hetquote:
ah, ik wou al zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De linkjes naar de antwoorden verwijzen naar het CITO, en die links zijn al ruim van tevoren beschikbaar. Er staan dan alleen nog geen antwoorden online.
Klinkt best aardigquote:
Timoooooooooooquote:
Breeeeeeeeeeeneeeeeeeeeeeeeelquote:
Sinds wanneer is daar een 9 minuten versie van?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Ah, El Cortone gaat dus iig Jesus Of Suburbia van Greenday draaien.
Daar gaat de Waan over, dus het lijkt me dat daar een 9 minuten-versie van is. Geen idee verder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is daar een 9 minuten versie van?
Pearl Jam![]()
album versie is negen minuten hoor, edit is minderquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is daar een 9 minuten versie van?
Pearl Jam![]()
Ja duh, daar hadden ze het dus net over. Dat ze die 9 min. versie zouden draaienquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
album versie is negen minuten hoor, edit is minder
inderdaad zeg, als ie teddybeer of suburbia had geheten was er niks geburdquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja duh, daar hadden ze het dus net over. Dat ze die 9 min. versie zouden draaien
Op de pik getrapte christenen![]()
QFT.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:24 schreef Bol_Wan het volgende:
genoeg geluld, kom maar op met dat nummer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
inderdaad zeg, als ie teddybeer of suburbia had geheten was er niks geburd
QFT! werkt ook het beste als je alles achter elkaar kijkt, ben nu halverwege het vijfde seizoen (of 4de, weet niet precies meer, is lang geleden dat ik er 1 gelaaglaad heb)quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren en eergisteren het complete derde seizoen van Dexter er door gejaagd. Wat een geweldige serie![]()
![]()
![]()
Eens!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren en eergisteren het complete derde seizoen van Dexter er door gejaagd. Wat een geweldige serie![]()
![]()
![]()
Nu het vierde seizoen volgende maand aanschaffenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
QFT! werkt ook het beste als je alles achter elkaar kijkt, ben nu halverwege het vijfde seizoen (of 4de, weet niet precies meer, is lang geleden dat ik er 1 gelaaglaad heb)
Ja, ik heb jullie wel gemist hoor!quote:
Ik vrees met grote vrezen dat ze de grootste worden...quote:
Begin mij steeds meer te irriteren aan zijn "ik weet precies hoe het moet" houding. Ik vind het deze keer lastig om te zeggen wie nou de beste was. Alexander vond ik het ook wel goed doen en Cohen kwam af en toe leuk, maar ook minder leuk uit de hoek.quote:
Verwoestend! Vond de Staat het tofst @ Noorderslag Eurosonic. Snoeihard!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Timo20 het volgende:
Wat een track!!!
Wat mij betreft nog steeds de beste song van 2009![]()
![]()
Op Pinkpop vorig jaar ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwoestend! Vond de Staat het tofst @ Noorderslag Eurosonic. Snoeihard!
Klinkt goed man !quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Op Pinkpop vorig jaar ook![]()
![]()
wat was dat tof!
Jammer dat er geen video op staat van Wait for evolution...
Succes !!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ben pitten, drukke dag morgen.. 2 examens en werken
Ik heb verder ook weinig met de VVD, Wilders was ook wel weer geniaal bezig met zijn Massa-immigratiequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin mij steeds meer te irriteren aan zijn "ik weet precies hoe het moet" houding. Ik vind het deze keer lastig om te zeggen wie nou de beste was. Alexander vond ik het ook wel goed doen en Cohen kwam af en toe leuk, maar ook minder leuk uit de hoek.
Wat een clown is datquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb verder ook weinig met de VVD, Wilders was ook wel weer geniaal bezig met zijn Massa-immigratie
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
* Brennel aait Timo troostend over zijn rug.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:12 schreef Brennel het volgende:
* Pino aait Timo troostend over zijn rug.
Nog steeds echt een vreselijk toffe track! Zet mijn MP3-speler vaak wat harder als die plaat aan de beurt is. Wat een track!quote:
Bedankt voor het waarschuwen! Heb 'm hier ook nog even vlug aan gezetquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Customs - Rex !!!!!!!!!
Zelfde hier, maar eerst ff douchen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bedankt voor het waarschuwen! Heb 'm hier ook nog even vlug aan gezet![]()
![]()
Hierna ga ik slapen, trusten!
Ik hoor je meezingen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bedankt voor het waarschuwen! Heb 'm hier ook nog even vlug aan gezet![]()
![]()
Hierna ga ik slapen, trusten!
Zou ik ook maar doenquote:
Shit, en ik dacht nog wel dat ik zacht genoeg mee zongquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor je meezingen!. trusten Brennel
![]()
quote:
niemand die je tegen houdtquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Timo20 het volgende:
Nu op iTunes FM:![]()
![]()
de mooiste Springsteen song
![]()
Ik kijk hem vanmiddag wel, verwerken duurt me te langquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
hier heb je hem (over 10 min.)
Bekijk deze YouTube-video
Over een maand of twee....quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef Sirolf het volgende:
Ah, voor de tweede keer vanavond Hurts op de radio!
Dit kan idd nog wel een MH in wording zijn...
Ja best wel!quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:10 schreef Sirolf het volgende:
Holy crap, 3FM op 9,5% in de nieuwe luistercijfers!
Slechts 0,5% achter Radio 2, die weer 0,5% achter 538 zitten. Very nice!
quote:De cijfers (%) (tussen haakjes de vorige periode en dezelfde periode vorig jaar):
01. Radio 538 - 10,5 (10,7) - [11,1]
02. Radio 2 - 10,0 (10,1) - [10,6]
03. Radio 3FM - 9,5 (9,0) - [8,3]
04. Sky Radio - 8,6 (8,8) - [8,9]
05. Radio 1 - 7,3 (7,5) - [7,2]
06. Q-music - 6,9 (6,7) - [7,1]
07. Radio Veronica - 5,9 (5,9) - [5,8]
08. 100%NL - 3,9 (3,9) - [3,1]
09. Radio 5 - 2,9 (2,9) - [2,6]
10. Radio 10 Gold - 2,6 (2,5) - [2,4]
12. Radio 4 - 2,1 (2,1) - [1,8]
11. Classic FM - 2,0 (2,1) - [2,3]
13. Slam!FM - 1,8 (1,8) - [2,1]
14. Arrow Classic Rock - 1,3 (1,3) - [1,7]
15. BNR Nieuwsradio - 1,0 (1,1) - [0,9]
16. Radio Decibel - 0,4 (0,4)
17. Arrow Jazz FM - 0,4 (0,4) - [0,6]
18. Radio 6 - 0,4 (0,4) - [0,2]
19. Kink FM - 0,3 (0,3) - [0,3]
--. ORN Radio - 12,4 (12,4) - [12,5]
--. Overige zenders - 5,5 (5,5) - [7,8]
QFT!quote:
Precies, want dit gaat echt niet werken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:55 schreef Piles het volgende:
Nieuws graag. Nu!
Kijken of Giel nog wat positieve smsjes kan bedenken zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, want dit gaat echt niet werken...
Blijkbaar wel dus...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijken of Giel nog wat positieve smsjes kan bedenken zo
Een van de X-factor kandidaten die This Ain't Gonna Work covert... en daar nogal langdurige noten en gedweep bij gebruikt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef themauster het volgende:
Wat is er te horen dan?(ik luister naar Q-music)
Ah dat kan niet anders dan Dony wezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een van de X-factor kandidaten die This Ain't Gonna Work covert... en daar nogal langdurige noten en gedweep bij gebruikt.
Je kent ze bij naam?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah dat kan niet anders dan Dony wezen
Ja ik kijk al weken, want EkStra Weekend is al weken geen reet meer aanquote:
Ahquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik kijk al weken, want EkStra Weekend is al weken geen reet meer aan
Tja anders is er op vrijdagavond nou ook niet veel op tv, maar goed na dit weekend is het weer afgelopen dan ga ik kijken of EW weer wat leuker is geworden. Las ergens dat ze een voetbalspecial gaan doen maar de echte voetballiefhebbers gaan niet luisteren naar 2 mensen die geen bal verstand hebben van voetbalquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja. Opstaan.
Nou dat dus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
The world is outside![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik kijk het liefst voetbal zonder commentaar, want 99% is slap gelul, waarbij ze nog erg veel fouten maken ook. Ik heb geen commentator nodig om te horen of iets een overtreding, buitenspel of wat dan ook is, want dat zie ik zelf sneller en beter. Nee, dan liever twee figuren die het over oranje en blauwe poppetjes hebben. Zo valt er tenminste nog wat te lachen en het leidt af van dat verschrikkelijke SBS-publiek dat op de tribune zit en bij 0-0 een wave start en "het is stil aan de overkant" zingt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Tja anders is er op vrijdagavond nou ook niet veel op tv, maar goed na dit weekend is het weer afgelopen dan ga ik kijken of EW weer wat leuker is geworden. Las ergens dat ze een voetbalspecial gaan doen maar de echte voetballiefhebbers gaan niet luisteren naar 2 mensen die geen bal verstand hebben van voetbal
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:Ik was ff bang dat t Dony weer was , maar goddank niet
Ja lach maar, het had zomaar gekund, en dan hadden we niet gelachenquote:
Dan was het idd een ander verhaal geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, het had zomaar gekund, en dan hadden we niet gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |