SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pizza? Het is toch geen vrijdag?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Zo, lekker geslapen en nu Pizza time.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:50 schreef Ofyles2 het volgende:
En het woord is:* Pino112 snapt hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het woord 'caviar' wordt in Engelstalige landen gebruikt voor mensen die hun eigen standpunten tegenspreken.quote:
Haha die plaat is wel tofquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever de Ding Dong Song:
Oh, you touch my tralala...
Lass Rammstein mit Ruhe!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:43 schreef alors het volgende:
Praatjeplaatje
Coen - Rammstein
Sander - Lucky Fonz
Ah niet gehoord. Welk nummer van Rammmmmmmmstein?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:43 schreef alors het volgende:
Praatjeplaatje
Coen - Rammstein
Sander - Lucky Fonz
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever de Ding Dong Song:
Oh, you touch my tralala...
Nu nog een mooi lijstje van de achterdeur van 3FM, net zoals vroegahquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:28 schreef hole1988 het volgende:
mooi overzichtje
http://download.omroep.nl/portal/OmroepNLdownload/npo-streams.pdf
Je bedoelt die podcast-map?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu nog een mooi lijstje van de achterdeur van 3FM, net zoals vroegah.
Die is er trouwens eigenlijk gewoon nog steeds, maar de directories staan alleen niet meer open. Als je dus de URL weet (en die is vaak redelijk voorspelbaar) kan je er dus nog steeds van downloaden.quote:
Dan heb ik liever Right Said Fred.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
*NSYNC volgend uur in de '90s classic?![]()
![]()
Michiel held.Doen doen doen doen doen doen doen doen.
Wat hij zegt!quote:
http://download.omroep.nl(...)chive/3fm/2010/05/25quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er trouwens eigenlijk gewoon nog steeds, maar de directories staan alleen niet meer open. Als je dus de URL weet (en die is vaak redelijk voorspelbaar) kan je er dus nog steeds van downloaden.
Na wat opzoek werk weer gevondenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er trouwens eigenlijk gewoon nog steeds, maar de directories staan alleen niet meer open. Als je dus de URL weet (en die is vaak redelijk voorspelbaar) kan je er dus nog steeds van downloaden.
Geen idee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef borisz het volgende:
Weet hier iedereen wat hij/zij gaat stemmen?
Nope, ben nog geen 18.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef borisz het volgende:
Als ik zou kunnen stemmen, dan denk ik PvdAquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef borisz het volgende:
Er lijkt idd iets b0rked te zijn. Heb er net al even naar zitten kijken, maar kan het zo snel ook niet vinden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Werkt het nieuwssysteem van de 3FM site niet meer ofzo?
D66.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, ben nog geen 18.
Maar in de klas al wel over gehad.
Veel partijen hebben een standpunt wat mij aanstaat.
Lastige keuze dus als ik zou mogen stemmen..
Ik denk iets in de hoek GL, VVD, PVV.
Jij?
GL ligt niet in de hoek VVD/PVVquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, ben nog geen 18.
Maar in de klas al wel over gehad.
Veel partijen hebben een standpunt wat mij aanstaat.
Lastige keuze dus als ik zou mogen stemmen..
Ik denk iets in de hoek GL, VVD, PVV.
Jij?
Weet ik, maar GL heeft ook standpunten die mij aanspreken.quote:
Dan zou ik denk ik eerder voor GL gaan, dan voor PVV/VVDquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet ik, maar GL heeft ook standpunten die mij aanspreken.
Verkeerd verwoord, en weet ook niet hoe ik het wel moet verwoorden
Zo, nogal he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik eerder voor GL gaan, dan voor PVV/VVD
Ja, dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik eerder voor GL gaan, dan voor PVV/VVD
Femke kan wel zo naar de VVDquote:
Heb dr laatst gezien op een symposium over geluk (don't ask...) en hoewel ik Femke zeer intelligent vind, word ik toch niet echt warm van dr hoor...quote:
Check de reacties hier en trek uw conclusiesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef alors het volgende:
omg!! die plaat van DIggy Dex netZo'n hoog cijfer voor zo'n wanplaat
!!!
Was er iemand hier die het tof vond? En die melodie is toch van I'm Yours gejat? Wat slecht zeg![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef alors het volgende:
!!!
Was er iemand hier die het tof vond? En die melodie is toch van I'm Yours gejat? Wat slecht zeg![]()
Melodie leek op Where is the Love van BEP:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef alors het volgende:
!!!
Wat een wedstrijd, zit op het puntje van mijn stoelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
RT @rtvnoord: Ruststand GasTerra Flames - Giants: 34-25 in het voordeel van Flames.
Eens, maar ik vind 95% van de muziek hedenavond buitengewoon matig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Wil iemand deze zoetsappigheid ook ff uit zetten? Ongeveer net zo'n drama als dat fucking happy song...
Ik heb de stream hier ook maar aanstaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd, zit op het puntje van mijn stoel
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Sorry, maar ik schakel hier speciaal voor in. *NSYNC
Gebeurt vaker hoor. Het duet van Marco en Guus staat bijvoorbeeld ook (nog?) niet op de playlist, net als dat Frans Duijts of Frans Bauer daar nog nooit in gestaan hebben. En zo staat er wel meer hoog in de Top 50 wat nooit in een playlist van 3FM heeft gestaan. Voor het klakkeloos draaien van de toplijsten is er Radio 538.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef alors het volgende:
En waarom staat Lucky Fonz niet gewoon in de playlist? Omdat Coen en Gerard en uitslag van krijgen?
Hij wordt alleen maar door dj's gedraaid als hun vrije keuze, staat op nr 13 in de top50 ... Kinderachtig
Het komt ooit wel weer goed, door zelfvernietiging en ze geen luisteraars meer over hebben...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Nog even over dat gesprek met een vriend van mij uit mijn klas (zie vorig topic). Ik ben het wel met hem eens dat de middagprogrammering erg richting commerciële hoek gaat. Ook gezien het feit dat Ekdom bijvoorbeeld tijdens EW geen platen mag draaien die niet in de computer staan (althans dat dacht ik) maakt 3fm weer ongeloofwaardig als publieke zender.
Zoals mijn slogan altijd al is geweest: Gaat het goed in de luistercijfers, dan is de kwaliteit beneden mate
Tijdens EW zijn ze wel degelijk redelijk creatief met de playlist hoor. Zo draaien ze ook elke week de Freakandel Speciaal van die nacht alvast. Het is echter niet té freakerig (naar mijn mening vaak zelfs wat te safe voor een vrijdagavond), maar op die manier trek je wel luisteraars.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Nog even over dat gesprek met een vriend van mij uit mijn klas (zie vorig topic). Ik ben het wel met hem eens dat de middagprogrammering erg richting commerciële hoek gaat. Ook gezien het feit dat Ekdom bijvoorbeeld tijdens EW geen platen mag draaien die niet in de computer staan (althans dat dacht ik) maakt 3fm weer ongeloofwaardig als publieke zender.
Zoals mijn slogan altijd al is geweest: Gaat het goed in de luistercijfers, dan is de kwaliteit beneden mate
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zingt het ook woord voor woord mee...
Moet ik die nog op YT gaan zetten?
Nee, het is kinderachtig dat er mensen zijn die gaan zeuren omdat er kutmuziek niet wordt gedraaid...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef alors het volgende:
En waarom staat Lucky Fonz niet gewoon in de playlist? Omdat Coen en Gerard en uitslag van krijgen?
Hij wordt alleen maar door dj's gedraaid als hun vrije keuze, staat op nr 13 in de top50 ... Kinderachtig
Als we toch over platen beginnen dan zou ik het wel fijn vinden als Michiel straks rond 21.40 weer eens JCB van Nizlopi instart. Kan ik weer even lekker meebrullen in de auto.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Michiel, bedankt.En dan gooien we nog even The Cave erachter aan. Goed bezig.
Nee hoor, ik vind het alle drie prima nummers, aangezien ik iemand maar 1 keer in z'n leven kan lynchen, kom je bij dezen er dus goed mee weg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Wordt ik trouwens gelynchte als ik zeg dat ik dat nummer van N Sync eigenlijk net zo slecht vind als Hey Soulsister en Fireflies?
Nou mij raken ze kwijt door al die commerciele pulp, sorry hoor, maar op Rox, Aura Dione, Anouk, Train, Sia, Katy Perry en andere teveel gedraaide platen zit ik op vrijdagavond echt niet de wachten. Dan denk ik draai eens wat leuke oude en nieuwe platen. Stof eens wat platen af die je al een tijd niet meer hebt gehoord, maar hier baal ik echt van. Ik mute de muziek de laatste weken gewoon omdat het echt om te janken is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijdens EW zijn ze wel degelijk redelijk creatief met de playlist hoor. Zo draaien ze ook elke week de Freakandel Speciaal van die nacht alvast. Het is echter niet té freakerig (naar mijn mening vaak zelfs wat te safe voor een vrijdagavond), maar op die manier trek je wel luisteraars.
En als die luisteraars er eenmaal zijn kan je ze dus ook kennis laten maken met nieuw product. Die truc gebruikt 3FM al een flinke tijd, en het lijkt goed uit te pakken.
Allemaal kut idd, maar die van N-Sink was wel enorme baggerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Wordt ik trouwens gelynchte als ik zeg dat ik dat nummer van N Sync eigenlijk net zo slecht vind als Hey Soulsister en Fireflies?
Mja, vind ik dus ook. Een beetje meer gewaagde muziek op vrijdagavond zou ik wat beter bij de sfeer vinden passen ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nou mij raken ze kwijt door al die commerciele pulp, sorry hoor, maar op Rox, Aura Dione, Anouk, Train, Sia, Katy Perry en andere teveel gedraaide platen zit ik op vrijdagavond echt niet de wachten. Dan denk ik draai eens wat leuke oude en nieuwe platen. Stof eens wat platen af die je al een tijd niet meer hebt gehoord, maar hier baal ik echt van. Ik mute de muziek de laatste weken gewoon omdat het echt om te janken is.
De laatste tijd mute ik inderdaad veel meer platen. Heb dit zelden zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nou mij raken ze kwijt door al die commerciele pulp, sorry hoor, maar op Rox, Aura Dione, Anouk, Train, Sia, Katy Perry en andere teveel gedraaide platen zit ik op vrijdagavond echt niet de wachten. Dan denk ik draai eens wat leuke oude en nieuwe platen. Stof eens wat platen af die je al een tijd niet meer hebt gehoord, maar hier baal ik echt van. Ik mute de muziek de laatste weken gewoon omdat het echt om te janken is.
ik heb mijn hoofd ik niet zo bij de radio de laatste tijd, maar miscchien heb ik het gewoon wat druk zo met het derde kind op komstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
De laatste tijd mute ik inderdaad veel meer platen. Heb dit zelden zo vaak gedaan
Dit heb ik ook (alleen dat eerste gedeeltequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb mijn hoofd ik niet zo bij de radio de laatste tijd, maar miscchien heb ik het gewoon wat druk zo met het derde kind op komst
dat geouwehoer boeit mij ook niet. Daarom gaat 3FM ook pas om 10 uur aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook (alleen dat eerste gedeelte)
Ben druk met school, dus 3FM staat nu gewoon op de achtergrond. Gesprekken enzo volg ik totaal niet
Door mij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik luister op m'n stage juist meer naar 3FM dan dat ik op school zou doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook (alleen dat eerste gedeelte)
Ben druk met school, dus 3FM staat nu gewoon op de achtergrond. Gesprekken enzo volg ik totaal niet
Ik heb geen stem meer ik sta te schreeuwen voor de tvquote:
Koop een internetradio.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus. Ik sklp de laatste weken EW zelfs af en toe omdat ik dan andere muziek wil horen. En ja, EW luisteren 'we' niet voor de muziek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, vind ik dus ook. Een beetje meer gewaagde muziek op vrijdagavond zou ik wat beter bij de sfeer vinden passen ook eigenlijk.
Die muziekredactie moet lekker vrijnemen op vrijdagavond. Als je wandelende muziekencyclopedieën als Ekdom en Venema achter de knoppen hebt zitten, heb je echt geen hitafvinkers nodig. Nummers als deze horen op een vrijdagavond veel meer voorbij te komen:quote:Vraag het eens na bij de muziekredactie zou ik zeggen. Ze zullen er vast een goede reden voor hebben.
Hitafvinkers, die moest ik drie keer lezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. Ik sklp de laatste weken EW zelfs af en toe omdat ik dan andere muziek wil horen. En ja, EW luisteren 'we' niet voor de muziek.
[..]
Die muziekredactie moet lekker vrijnemen op vrijdagavond. Als je wandelende muziekencyclopedieën als Ekdom en Venema achter de knoppen hebt zitten, heb je echt geen hitafvinkers nodig. Nummers als deze horen op een vrijdagavond veel meer voorbij te komen:
[ afbeelding ]
asjeblieft zeg, waarom denk je dat ik de keuken aan het opruimen ben?quote:
Ik heb 'm in Spotify de naam Veronica-klassiekers gegevenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hitafvinkers, die moest ik drie keer lezen
Wel een lijst met ouwe nummers Roel
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
asjeblieft zeg, waarom denk je dat ik de keuken aan het opruimen ben?
Bloeden je oren al?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
ik ben ook aan het kijken. zelfkastijding ftw
2 puntenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
Het is nog de vraag of Hansie wel echt dronken kan worden. Grunn heeft nog maar 1 punt voorsprong. 2 minuten te gaan.
Heeft Grunn een goed liedje dat ze nu al punten krijgen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
Het is nog de vraag of Hansie wel echt dronken kan worden. Grunn heeft nog maar 1 punt voorsprong. 2 minuten te gaan.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft Grunn een goed liedje dat ze nu al punten krijgen?
Servie zorgt ervoor dat je vingers om het punt staan te gaan springen.quote:
Giel heeft 'm ook regelmatig gedraaid op 3. Vanochtend volgens mij ook nog.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op StuBru halfjaar geleden ofzo aantal keren gehoord. Leuk nummer.
die is van CSquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
Een leverworst om de nek van Eric...
[ link | afbeelding ]
Venema ook zowaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel heeft 'm ook regelmatig gedraaid op 3. Vanochtend volgens mij ook nog.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
en van de andere kantquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
KAMPIOEN VAN NEDERLAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Magic Numbers op 3FM![]()
Bier nummer 4 is inmiddels een feit en we gaan door. Hield het niet droog en toen Queen werd ingestart met We Are The Champions was het helemaal flink slikken. Heb er geen woorden voor. Zit nog steeds in een roes. KAMPIOEN VAN NEDERLAND
Shit, wat een feest en wat was het weer vreseljk spannend. Maar eens ff gaan kijken hoe de dag loopt. Prachtig dit
![]()
Bier in kroeg A of in kroeg B lijkt mequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Bier nummer 4 is inmiddels een feit en we gaan door. Hield het niet droog en toen Queen werd ingestart met We Are The Champions was het helemaal flink slikken. Heb er geen woorden voor. Zit nog steeds in een roes. KAMPIOEN VAN NEDERLAND
Shit, wat een feest en wat was het weer vreseljk spannend. Maar eens ff gaan kijken hoe de dag loopt. Prachtig dit
![]()
Echt een hele spannende wedstrijd ja maar gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
![]()
HANSIEEJ!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
![]()
HANS!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
![]()
kom alleen maar even feliciteren, dus...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
![]()
kijk vrijdag de herhaling wel, sluit mooi aan op Der Rudyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Againzender het volgende:
Net Tom Jones, nu MGMT bij Jools @BBC2
Was trouwens de enige die er nog een beetje los op ging. Best jammerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef themauster het volgende:
Memories wordt gedraaid in Martiniplaza, ik zie nog geen uit zijn dak gaande Hans
Ik hoop voor je dat je schilderijen er niet letterlijk vanaf vallenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha wat een wereldplaat dit. Schilderijen vallen van de muren. Maar vanavond kan en mag het!
vind et refrein erg goed, ben niet zo van dat gegrom maar kan het hebben hierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha wat een wereldplaat dit. Schilderijen vallen van de muren. Maar vanavond kan en mag het!
spotiefiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Oeh! Slipknot gemist
-edit- Baggernummer van Slipknot dus![]()
Ik zet zelf wel ff hun beste nummer aan![]()
Daar hebben we de waterpas voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je schilderijen er niet letterlijk vanaf vallenMot je ze nog weer (kaarsrecht) ophangen ook
Fijne plaat is dit iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind et refrein erg goed, ben niet zo van dat gegrom maar kan het hebben hier![]()
deze is ook elkkerkome ook op op Rockin Park
![]()
Waar gaat u heen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Op Twitter allemaal enthousiaste reacties over het concert van Paolo Nutini, ik heb zo'n zin in morgen
want pappa, ik lijk steeds meer op jouquote:
Ik was a la zombie richting bed aan het kruipen, maar nu ben ik opeens weer klaarwakker. Heel vreemd...quote:
Ik niet, pitten hieroquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker rustgevend ook. We gaan zometeen gewoon lekker door met knallen
Tnx man! Trusten Pinoquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik niet, pitten hiero
Succes nog met feesten Hansieeej!![]()
![]()
Whehequote:Op woensdag 26 mei 2010 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik was a la zombie richting bed aan het kruipen, maar nu ben ik opeens weer klaarwakker. Heel vreemd...
Dankjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
'hier in Grunn?! Gaaf! Veel plezier. Oosterpoort
Is echt een leuke/mooie plek om te zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
DankjeJa ben benieuwd, ben er nog nooit geweest. Maar ze halen de laatste tijd wel veel leuke artiesten binnen. Joe Jackson komt ook aan het eind van het jaar
Trusten aan iedereen die gaat, ik ga ook
audio.omroep.nl is het zelfde als download.omroep.nlquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:07 schreef EchoAlpha het volgende:
Weet iemand nog die opendir van 3FM?
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/timuropenradio/
Ik kom tot daar maar ik krijg geen index oid
-edit-
http://audio.omroep.nl/po(...)adio/20100522-12.mp3
Dat Maaike en Jaap maar in de finale komen! Dony heeft zijn ouders nu gezien en kan wel weg, Kelvin deed het vrijdag wel goed maar de rest van zijn optredens vond ik gewoon baggerquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
En oh, Maaike doet Don't Speak van No Doubt. Prachtig
quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
RoelJewel heeft een mijlpaal op twitter, hij zit er 'al' 3 jaar op
Grappig, iemand anders die ik op Twitter volg heeft ook vandaag z'n 3-jarig Twitter-jubileum en ik denk dat er nog wel meer zijn. Drie jaar geleden begon 3VOOR12 namelijk met het gebruiken van Twitter op 3VOOR12 Central en in een mash-up ter gelegenheid van Pinkpop.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
RoelJewel heeft een mijlpaal op twitter, hij zit er 'al' 3 jaar op
Ja, dat hoorde je goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:37 schreef themauster het volgende:
Volgende week de hele week Alain Clark hoorde ik dat nou goed?
Hansquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:38 schreef -Hans- het volgende:
Maurice - Roel !.
The Day After The Night Before, Wiz Stars - Brand New Day. Prettig
Heb me idd vanwege de PP-mashup destijds geregistreerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappig, iemand anders die ik op Twitter volg heeft ook vandaag z'n 3-jarig Twitter-jubileum en ik denk dat er nog wel meer zijn. Drie jaar geleden begon 3VOOR12 namelijk met het gebruiken van Twitter op 3VOOR12 Central en in een mash-up ter gelegenheid van Pinkpop.
De hashtag #pp07 zal wel een stuk minder gebruikt zijn dan #pp10 dit weekend gebruikt gaat worden.
Dan ga ik helemaal geen Giel luisteren volgende week, net als ik dit weekend 3FM negeer want ik heb dus helemaal niks met Pinkpopquote:
We worden dus genoodzaakt een andere radiozender op te zoeken.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans[Annemieke mode on/] Heb je al last van een kater?[Annemieke mode off\]
Hoe staat het met werk zoeken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja. Opstaan.
Nog ruk.. Eén keer ergens presentatie gegeven en dat was 't al.. Overweeg nu toch maar wat (parttime) finance te doen en daarnaast nog wat in social media te zoeken. Heb niet zoveel zin in UWV-gezeik.quote:
Gister ook een paar keer Queen gehoord tijdens de wedstrijd volgens mij al voor de wedstrijd Headlong en ik heb We Will Rock You en We are the champions gehoord. Ik dacht die Hans gaat daar helemaal losquote:
Hans verzorgt de muziek daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Gister ook een paar keer Queen gehoord tijdens de wedstrijd volgens mij al voor de wedstrijd Headlong en ik heb We Will Rock You en We are the champions gehoord. Ik dacht die Hans gaat daar helemaal los
Dat zal Ekdom zo ook wel vindenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:32 schreef Sirolf het volgende:
I Don't Like Mondays op een woensdag... is het heel vreemd als ik nu helemaal de weg kwijt ben?
Ok.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog ruk.. Eén keer ergens presentatie gegeven en dat was 't al.. Overweeg nu toch maar wat (parttime) finance te doen en daarnaast nog wat in social media te zoeken. Heb niet zoveel zin in UWV-gezeik.
Heb je dan ook al gekeken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef Etcetera het volgende:
Als ik trouwens de samenvattingen van de EK wedstrijden kijk, krijg ik best zin in het WK
Kijk wel uit, want het is lichtelijk hilarisch.quote:
Haha klopt ! zeker tijdens We Will Rock You en We Are The Championsquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef themauster het volgende:
Gister ook een paar keer Queen gehoord tijdens de wedstrijd volgens mij al voor de wedstrijd Headlong en ik heb We Will Rock You en We are the champions gehoord. Ik dacht die Hans gaat daar helemaal los
LOLquote:
Ah, dus je ligt nu al enige minuten ONDER je bureau van het lachen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Geweldig, ik zit op stage![]()
Ach ze denken volgens mij toch al dat ik niet helemaal spoorLiep gisteren met een handdoek rond
Nee dat nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus je ligt nu al enige minuten ONDER je bureau van het lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |