Ja, dat hoorde je goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:37 schreef themauster het volgende:
Volgende week de hele week Alain Clark hoorde ik dat nou goed?
Hansquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:38 schreef -Hans- het volgende:
Maurice - Roel !.
The Day After The Night Before, Wiz Stars - Brand New Day. Prettig
Heb me idd vanwege de PP-mashup destijds geregistreerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Grappig, iemand anders die ik op Twitter volg heeft ook vandaag z'n 3-jarig Twitter-jubileum en ik denk dat er nog wel meer zijn. Drie jaar geleden begon 3VOOR12 namelijk met het gebruiken van Twitter op 3VOOR12 Central en in een mash-up ter gelegenheid van Pinkpop.
De hashtag #pp07 zal wel een stuk minder gebruikt zijn dan #pp10 dit weekend gebruikt gaat worden.
Dan ga ik helemaal geen Giel luisteren volgende week, net als ik dit weekend 3FM negeer want ik heb dus helemaal niks met Pinkpopquote:
We worden dus genoodzaakt een andere radiozender op te zoeken.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans[Annemieke mode on/] Heb je al last van een kater?[Annemieke mode off\]
Hoe staat het met werk zoeken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja. Opstaan.
Nog ruk.. Eén keer ergens presentatie gegeven en dat was 't al.. Overweeg nu toch maar wat (parttime) finance te doen en daarnaast nog wat in social media te zoeken. Heb niet zoveel zin in UWV-gezeik.quote:
Gister ook een paar keer Queen gehoord tijdens de wedstrijd volgens mij al voor de wedstrijd Headlong en ik heb We Will Rock You en We are the champions gehoord. Ik dacht die Hans gaat daar helemaal losquote:
Hans verzorgt de muziek daarquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Gister ook een paar keer Queen gehoord tijdens de wedstrijd volgens mij al voor de wedstrijd Headlong en ik heb We Will Rock You en We are the champions gehoord. Ik dacht die Hans gaat daar helemaal los
Dat zal Ekdom zo ook wel vindenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:32 schreef Sirolf het volgende:
I Don't Like Mondays op een woensdag... is het heel vreemd als ik nu helemaal de weg kwijt ben?
Ok.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog ruk.. Eén keer ergens presentatie gegeven en dat was 't al.. Overweeg nu toch maar wat (parttime) finance te doen en daarnaast nog wat in social media te zoeken. Heb niet zoveel zin in UWV-gezeik.
Heb je dan ook al gekeken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:13 schreef Etcetera het volgende:
Als ik trouwens de samenvattingen van de EK wedstrijden kijk, krijg ik best zin in het WK
Kijk wel uit, want het is lichtelijk hilarisch.quote:
Haha klopt ! zeker tijdens We Will Rock You en We Are The Championsquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef themauster het volgende:
Gister ook een paar keer Queen gehoord tijdens de wedstrijd volgens mij al voor de wedstrijd Headlong en ik heb We Will Rock You en We are the champions gehoord. Ik dacht die Hans gaat daar helemaal los
LOLquote:
Ah, dus je ligt nu al enige minuten ONDER je bureau van het lachen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Geweldig, ik zit op stage![]()
Ach ze denken volgens mij toch al dat ik niet helemaal spoorLiep gisteren met een handdoek rond
Nee dat nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus je ligt nu al enige minuten ONDER je bureau van het lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |