kijk vrijdag de herhaling wel, sluit mooi aan op Der Rudyquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Againzender het volgende:
Net Tom Jones, nu MGMT bij Jools @BBC2
Was trouwens de enige die er nog een beetje los op ging. Best jammerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:19 schreef themauster het volgende:
Memories wordt gedraaid in Martiniplaza, ik zie nog geen uit zijn dak gaande Hans
Ik hoop voor je dat je schilderijen er niet letterlijk vanaf vallenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha wat een wereldplaat dit. Schilderijen vallen van de muren. Maar vanavond kan en mag het!
vind et refrein erg goed, ben niet zo van dat gegrom maar kan het hebben hierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:36 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha wat een wereldplaat dit. Schilderijen vallen van de muren. Maar vanavond kan en mag het!
spotiefiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Oeh! Slipknot gemist
-edit- Baggernummer van Slipknot dus![]()
Ik zet zelf wel ff hun beste nummer aan![]()
Daar hebben we de waterpas voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je schilderijen er niet letterlijk vanaf vallenMot je ze nog weer (kaarsrecht) ophangen ook
Fijne plaat is dit iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind et refrein erg goed, ben niet zo van dat gegrom maar kan het hebben hier![]()
deze is ook elkkerkome ook op op Rockin Park
![]()
Waar gaat u heen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:47 schreef alors het volgende:
Op Twitter allemaal enthousiaste reacties over het concert van Paolo Nutini, ik heb zo'n zin in morgen
want pappa, ik lijk steeds meer op jouquote:
Ik was a la zombie richting bed aan het kruipen, maar nu ben ik opeens weer klaarwakker. Heel vreemd...quote:
Ik niet, pitten hieroquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker rustgevend ook. We gaan zometeen gewoon lekker door met knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |