QFT!quote:
Precies, want dit gaat echt niet werken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:55 schreef Piles het volgende:
Nieuws graag. Nu!
Kijken of Giel nog wat positieve smsjes kan bedenken zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, want dit gaat echt niet werken...
Blijkbaar wel dus...quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijken of Giel nog wat positieve smsjes kan bedenken zo
Een van de X-factor kandidaten die This Ain't Gonna Work covert... en daar nogal langdurige noten en gedweep bij gebruikt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef themauster het volgende:
Wat is er te horen dan?(ik luister naar Q-music)
Ah dat kan niet anders dan Dony wezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een van de X-factor kandidaten die This Ain't Gonna Work covert... en daar nogal langdurige noten en gedweep bij gebruikt.
Je kent ze bij naam?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah dat kan niet anders dan Dony wezen
Ja ik kijk al weken, want EkStra Weekend is al weken geen reet meer aanquote:
Ahquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik kijk al weken, want EkStra Weekend is al weken geen reet meer aan
Tja anders is er op vrijdagavond nou ook niet veel op tv, maar goed na dit weekend is het weer afgelopen dan ga ik kijken of EW weer wat leuker is geworden. Las ergens dat ze een voetbalspecial gaan doen maar de echte voetballiefhebbers gaan niet luisteren naar 2 mensen die geen bal verstand hebben van voetbalquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja. Opstaan.
Nou dat dus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
The world is outside![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik kijk het liefst voetbal zonder commentaar, want 99% is slap gelul, waarbij ze nog erg veel fouten maken ook. Ik heb geen commentator nodig om te horen of iets een overtreding, buitenspel of wat dan ook is, want dat zie ik zelf sneller en beter. Nee, dan liever twee figuren die het over oranje en blauwe poppetjes hebben. Zo valt er tenminste nog wat te lachen en het leidt af van dat verschrikkelijke SBS-publiek dat op de tribune zit en bij 0-0 een wave start en "het is stil aan de overkant" zingt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Tja anders is er op vrijdagavond nou ook niet veel op tv, maar goed na dit weekend is het weer afgelopen dan ga ik kijken of EW weer wat leuker is geworden. Las ergens dat ze een voetbalspecial gaan doen maar de echte voetballiefhebbers gaan niet luisteren naar 2 mensen die geen bal verstand hebben van voetbal
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:Ik was ff bang dat t Dony weer was , maar goddank niet
Ja lach maar, het had zomaar gekund, en dan hadden we niet gelachenquote:
Dan was het idd een ander verhaal geweestquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja lach maar, het had zomaar gekund, en dan hadden we niet gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |