het is ook een keer gebeurd dat de redactie van 101 opeens te zien was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch voorelkaar? Is er dan iemand die denkt: 'Goh, ik heb zin in een spelletje, ik pak de computer die de webcam regelt er even bij!'
Ja iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is ook een keer gebeurd dat de redactie van 101 opeens te zien was.
quote:
En hij speelt hem naar dat andere oranje poppetjequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]Hoe ze de 3-1 volledig misten
![]()
En Ekdom die echt niet weet wie wie is op het veld
![]()
Mja, niemand op de redactie kijkt de hele werkdag naar de stream (ze hebben wel wat beters te doen), dus vallen zulke dingen ook niet op.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch voorelkaar? Is er dan iemand die denkt: 'Goh, ik heb zin in een spelletje, ik pak de computer die de webcam regelt er even bij!'
Was mooi iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Heel Martiniplaza zong mee, kreeg je wel kippenvel van
Je bedoelt I gotta feeling?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was mooi idd. Black Eyed Peas - A Good Night heeft nu ook wel een bijzonder plekje in mijn hart
.
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:51 schreef alors het volgende:
Nou ik ga zo naar de Oosterpoort![]()
Doe vanavond of anders morgen wel een verslagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |