heb sinds anderhalve maand ook een ASUS, ook K50 serie, prima ding!quote:
Omdat Acers zo snel overlijden ben ik van de club koop geen acerlaptopsquote:
Goed om te horen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb sinds anderhalve maand ook een ASUS, ook K50 serie, prima ding!
Acer gaat nog wel. Fujitu-Siemens daarentegen...quote:
Mijn eerste laptop was een Acer, heb er 4 jaar mee gedaan (vast langer als hij niet gecrasht was door blikseminslag, al zat de stroomkabel er wel in vast gedoldeerd). Maar super tevreden was ik er niet over nee...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat Acers zo snel overlijden ben ik van de club koop geen acerlaptops
Onze laptop is ook een Acer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat Acers zo snel overlijden ben ik van de club koop geen acerlaptops
Hurts - Better Than Lovequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:47 schreef mirved het volgende:
Hoe hete de nieuwe plaat die gedraaid werd? artiest "hersch" track title iets met love. ZIe hem niet staan op de site in de lijst.
leuke plaat overigens. Wordt al wel weer een tijdje gedraaid door Gerard, Giel en Paul.quote:
Ik zie opeens MH kansen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuke plaat overigens. Wordt al wel weer een tijdje gedraaid door Gerard, Giel en Paul.
quote:It's time to play the music
It's time to light the lights
t's time to meet the Muppets on the Muppet Show tonight.
It's time to put on makeup
It's time to dress up right
It's time to raise the curtain on the Muppet Show tonight.
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
And now let's get things started
Why don't you get things started
It's time to get things started
On the most sensational inspirational celebrational Muppetational
This is what we call the Muppet Show!
nee packard bell is fantastischequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Acer gaat nog wel. Fujitu-Siemens daarentegen...
* Sirolf heeft hier al een jaar of 4 een ASUS A6 rondslingeren en die werkt ook nog steeds best aardig.
De linkjes naar de antwoorden verwijzen naar het CITO, en die links zijn al ruim van tevoren beschikbaar. Er staan dan alleen nog geen antwoorden online.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
http://eindexamen.3fm.nl/page/ex09_antwoorden_detail/347099
hmm, de antwoorden worden er 2 uur vantevoren opgezet, morgen maar even kijken dan
Van mij mag hetquote:
ah, ik wou al zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De linkjes naar de antwoorden verwijzen naar het CITO, en die links zijn al ruim van tevoren beschikbaar. Er staan dan alleen nog geen antwoorden online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |