quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef loeders het volgende:
Ik heb een moeilijke ..
Ik hoorde van 't weekend een LP met daarop Herman van Veen.
Het was een soort live opgenomen voorstelling met gepraat en gezang erop. Er was een gedeelte, waar hij opera-achtig begon te zingen. In dat stuk gebruikt hij minutenlang alleen maar de zin "Dat zien we wel" (of iets in die richting).
Is er iemand bij wie dit bekend voor komt ?
Volgens o.a. hier en hier staat een track met de naam "Dat zien we wel" op de 1978-versie van Alfred Jodocus Kwak met het Residentie Orkest. Maar als je op het album zelf zoekt (bijvoorbeeld daar of daar) dan staat dat nummer er niet bij. Misschien zit het aan "Wat heb je nou aan geld" vast, of is het op latere releases gesneuveld?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:22 schreef loeders het volgende:
Ik heb een moeilijke ..
Ik hoorde van 't weekend een LP met daarop Herman van Veen.
Het was een soort live opgenomen voorstelling met gepraat en gezang erop. Er was een gedeelte, waar hij opera-achtig begon te zingen. In dat stuk gebruikt hij minutenlang alleen maar de zin "Dat zien we wel" (of iets in die richting).
Is er iemand bij wie dit bekend voor komt ?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:07 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.rtl.nl/components/programma/thephone/index_video.xml
Afl. 5, vanaf 43:15 43:40...
Iemand?
Die onderste link .. Hoe moet ik dat downloaden ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Volgens o.a. hier en hier staat een track met de naam "Dat zien we wel" op de 1978-versie van Alfred Jodocus Kwak met het Residentie Orkest. Maar als je op het album zelf zoekt (bijvoorbeeld daar of daar) dan staat dat nummer er niet bij. Misschien zit het aan "Wat heb je nou aan geld" vast, of is het op latere releases gesneuveld?
Nee, dat mag dus niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:31 schreef loeders het volgende:
[..]
Die onderste link .. Hoe moet ik dat downloaden ?(als het uitgelegd mag worden )
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Hey, ik zoek de naam van een nummer dat rond kwart voor vier vanmiddag op 3fm gedraaid is. Het is een soort happy hardcore/trance nummer in de stijl van dune. Uiteraard heb ik al op de site van 3fm gekeken naar de playlist rond die tijd, maar helaas staat het nummer wat ik zoek er om voor mij onduidelijke redenen niet bij.
Iemand??
HA! dat is em inderdaad! Damn, dat ie van charley en mental theo is! Heel erg bedankt, was al aant googlen op woensdag hakkuhdag , maar nog vruchteloos.quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:07 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
HA! dat is em inderdaad! Damn, dat ie van charley en mental theo is! Heel erg bedankt, was al aant googlen op woensdag hakkuhdag , maar nog vruchteloos.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:34 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.skylinertv.nl/(...)/Seventh_Sunday.html
Het nummer na t interview, je kunt helaas niet skippen in t filmpje..
Ik heb t nr op mijn pc staan ergens maar kan t dus niet vinden.
Hoe heet t ook al weer?
Thanks! Ik wist wel dat t snel gevonden zou worden.quote:
Geen dank. Doet het altijd goed op festivals/in de clubsquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Thanks! Ik wist wel dat t snel gevonden zou worden.
Ik vind t zo een lekker nr!!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank. Doet het altijd goed op festivals/in de clubs
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef Sjorsien het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat vanmiddag op tmf/mtv was...
Bij de clip herinner ik me 4 mannen op witte brommertjes...
De tekst ging een beetje van: and I ...... and I...
Ik dacht dat ik de naam van de band had opgeschreven toen het nummer klaar nml. Signs No More, op youtube en google kan ik deze jammer genoeg niet vinden....
Ik had ook een stukje opgenomen maar je hoort wel erg zacht...
http://dl.dropbox.com/u/1083769/Opname000.mp3
Alvast Bedankt!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef Sjorsien het volgende:
[..]
Snelle reactie maar helaas dat is m niet![]()
bedankt voor de snelle reactie
Aah die inderdaad, ik hoorde een banjo op 15 seconde en meende Mumfurd en Sons te horen, maar twijfelde al toen ik de clip eens ging bekijken.quote:
Ja hoor dat is m erg bedankt, ook jij Paul-89quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef donroyco het volgende:
Het album heet Sigh No More van de band Mumford and Sons...
Geen dankquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:06 schreef Sjorsien het volgende:
[..]
Ja hoor dat is m erg bedankt, ook jij Paul-89![]()
Ik dacht al hoe kom ik nou aan Signs No more :p
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Internetheld het volgende:
ik zoek een dance nummer met een vrouw die zingt Get up Get up de hele tijd draaien ze bij slamfm enzo? wie weet hem
Gokje:quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef znarch het volgende:
Ik ben hiernaar opzoek. Het is het nummer everlasting love maar dan gespeeld door een ander.
het is exact hetzelfde nummer maar dan overduidelijke gespeeld op een accoustische steelstring.
Dat is ook eigenlijk het enige overduidelijke :p het was gespeeld op een steelstring :p Weet iemand welke ik bedoel?
OMGquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Sjorsien het volgende:
[..]
Gokje:
het is in ieder geval accoustisch, of het ook steelstring is weet ik niet![]()
Zoals in de comments staat is het speciaal geschreven voor de commercial.quote:
Dankjeequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zoals in de comments staat is het speciaal geschreven voor de commercial.
Deze?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Internetheld het volgende:
ik zoek een dance nummer met een vrouw die zingt Get up Get up de hele tijd draaien ze bij slamfm enzo? wie weet hem
Voldoet niet helemaal kwa tekst maar soms hoor je net iets anders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Kent een van jullie deze song,
refrein gaat zo: rematch rematch enz.
ik heeb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 100 editie `09
alvast bedankt
Speciaal gecomponeerd :quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Beste mensen,
Op 2:40 begint een nummer waarvan ik graag zou weten hoe het heet. Qua tekst heb ik het volgende kunnen ontcijferen:
I do what i'm doing
Not as i'm told
Don't want to grow weary
Just want to grow old
Veel gegoogle heeft helaas niets opgeleverd. De stem van de zanger komt me érg bekend voor... Wie helpt me uit de brand? Dank u!
dat is hem ook niet hij is de laaste tijd op SLAMFM enzo te horenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:45 schreef Internetheld het volgende:
Dankje dat is hem!quote:
Wat een mooi nummer. Ben al een tijdje aan t googlen inderdaad maar kan ook niks vinden...quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:35 schreef twiFight het volgende:
http://www.cheezyclips.co(...)-Runners-Compilation
Ik wil graag het nummer weten uit die clip. Normaal kom ik er wel door te Googlen naar de lyrics maar deze keer komt er niks uit
Karaoke?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, als je de tekst in beeld ziet die gezongen wordt.
Kinetische typografie / Kinetic typographyquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, als je de tekst in beeld ziet die gezongen wordt.
Neequote:
Dat ja. Thanksquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kinetische typografie / Kinetic typography
klopt niet helemaal maar ik dacht aan deze:quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef AskMe het volgende:
Ik zoek een nummer (Trance, House - achtig) En je hoort door het nummer óf aan het begin de tekst: Everybody, Nobody, Everybody, Nobody .
Dit gaat dan een stuk door.
Weet iemand over welk nummer ik het heb?Alvast Bedankt !
nee dat is niet degene die ik bedoelquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
klopt niet helemaal maar ik dacht aan deze:
Had al zo'n vermoeden, maar toch...quote:
Sharon - Hier in de Disco ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:08 schreef Bolter het volgende:
Hoii!
Ik ben een tijdje terug een ontzettend schraal nummer tegengekomen op youtube kan het helaas niet meer terug vinden.
Het was een NL nummer gezongen door een meisje van een jaar of 20? In de clip zag je allerlei "paupers" dansen in een disco. Zeer lowbudget allemaal. Haar artiestennaam was ook gewoon haar, zeer Hollandsche, naam.
Deze remix misschien ?Gokjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef AskMe het volgende:
Ik zoek een nummer (Trance, House - achtig) En je hoort door het nummer óf aan het begin de tekst: Everybody, Nobody, Everybody, Nobody .
Of misschien deze?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef AskMe het volgende:
`quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Het is een soort van punk, rock
ik heb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 100 editie `09
alvast bedankt
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Offliners het volgende:
Ey, ik zoek het nummer dat zit in filler van SLAMFM! Het is de lage toon die je hoort. Ze draaien het steeds na het praatje na het nieuws voordat ze weer aan een half uur muziek beginnen. Ik weet een beetje vaag maar ik kon ook nergens een voorbeeld vindenHopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt.
Top 100 van Veronica bestaat niet meer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Het is een soort van punk, rock
ik heb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 100 editie `09
alvast bedankt
quote:Op donderdag 27 mei 2010 02:35 schreef twiFight het volgende:
http://www.cheezyclips.co(...)-Runners-Compilation
Ik wil graag het nummer weten uit die clip. Normaal kom ik er wel door te Googlen naar de lyrics maar deze keer komt er niks uit
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef Hamilton het volgende:
Weet iemand welke remix van Starry Eyed gebruikt wordt bij dat programma van RTL over Ibiza met Brandsteder Jr, Eddy, Nikkie, Dennis.... ? De aankondiging loopt vooral vaak op RTL Lounge.
BVD
Ok, nou hier staat de tracklisting http://news.teamxbox.com/(...)oundtrack-Announced/quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:42 schreef Bostonian het volgende:
Hoe heet het nr wat je hoort in de nieuwe ING EK reclame??
Vielen dank!quote:
Dat begrijp ik, maar misschien ziet iemand iets in de tracklisting die herkent wat jij bedoelt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef Maestro16 het volgende:
nee,
Ik dacht bijna zeker te zijn van fifa street 2 alleen heb ik geen zin 47 nummers te gaan zoeken op youtube zonder zeker te weten of het ook nog de goede game is
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:11 schreef Cudles het volgende:
Yo mensen, ik zoek een soort Gypsy humpa papa muziek. Volgens mij kwam het ook in Borat op het einde voor, maar hij staat in ieder geval niet op de soundtrack. Het is een heel simpel deuntje, het gaat pum pum pum, en elke pum een noot hoger en dat de hele tijd door. Het is heel typisch in ieder geval
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef hayder het volgende:
hoe heet het liedje dat op het eind wordt gedraaid bij xfactor?
alvast bedankt
Iets met 2 vliegen en een klap.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tjee, ik was deze ook aan het zoeken en hij staat gewoon hier
Terug Vind Post, een post om het topic in m'n actieve topics te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |