Jup, had toen alle drie de soorten bier genomen. Kon daarna niet meer op m`n benen staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
voor de TT
Ik wil ook eens naar Alfa gaanmag je dan ook proeven ofzo
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jup, had toen alle drie de soorten bier genomen. Kon daarna niet meer op m`n benen staan.
Kijk aan, dat motiveerdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jup, had toen alle drie de soorten bier genomen. Kon daarna niet meer op m`n benen staan.
Omdat we al samengekomen zijn en dit overzichtelijker voor het zoeken in het STA subforumquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef solaire het volgende:
waarom is de OP titel anders? met die oude sprongen we er lekker tussen uit
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Argo het volgende:
Ik heb nog een ding voor de brand brouwerij zat in mijn kerst pakket. Zal ik maar eens ooit gaan ?
Ok moet ik maar eens kijken hoe ik dat ga aanpakken het is natuurlijk weer kloten om der te komen met vervoer etc.quote:
Was een van de economische motoren van Nederland. Toentertijd was Limburg minstens zo belangrijk als de Randstad nu is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
Tvp. Wat is de toegevoegde waarde van het mijnwerkers plaatje das al zo lang geleden.
Tis een stukje oud cultuur, en Limburgers zijn algemeen nuchtere mensen. Nuchterder dan Hollanders, die denken dat ze het hoog geschopt hebben. Maar vergeten zijn dat er vroeger mensen hard gewerkt hebben. Om te zorgen voor dat gene wat we nu hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
Tvp. Wat is de toegevoegde waarde van het mijnwerkers plaatje das al zo lang geleden.
Maakt toch niet uit ? Wereld oorlog 2 heb je ook niet mee gemaakt, toch willen de hoge bazen van het land dat je hierover leert op school etc. Dus tja, als het verleden niet belangrijk was was er ook geen geschiedenis! Toch word dat vak gegeven!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:15 schreef ReWout het volgende:
Ja ok tuurlijk. Maar is wel beetje erg verouderd. Heb het zelf iig allemaal niet meegemaakt. Boeiend
Fiets toch argo, zie je meteen wat van onze mooie provincie!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok moet ik maar eens kijken hoe ik dat ga aanpakken het is natuurlijk weer kloten om der te komen met vervoer etc.
k..quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:51 schreef nattermann het volgende:
Heb je even in de wiki gezet
Misschien kan Gezicht je nog even in de OP zetten, als hij morgen weer wakker is
Heb je geen werk/school of heb je werk je in diensten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
wat een kutweer.. Blijf wel in m'n bed liggen met m'n telefoon op fok
Ben 20 en nog steeds op school. Zit in m'n examenweek en heb vandaag geen examensquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb je geen werk/school of heb je werk je in diensten?
Het is echt een superdag om te gaan zonnen onder een lamp met een fles bier en een film op een groot schermquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:45 schreef .ZilveR. het volgende:
Het is echt weer om de hele dag in bed te liggen met de tv aan en Fok! op je laptop![]()
Helaas kan dat niet en moet ik leren![]()
Arme jonge...quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Straks 15 minuten door de regen fietsen naar m'n werk
Ik zit 5 minuten op de fiets, Herten ==> de Kemp (Roermond).quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Straks 15 minuten door de regen fietsen naar m'n werk
Oh dan was je eerder dan ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:17 schreef ManianMan het volgende:
Hey ik merk nu pas de nieuwe smiley's op
Dan wacht je maar op iemand die het voor je doet. Ik kan het niet en wil het namelijk ook niet doenquote:
Joah misschien, ben zelf echter geen grote fan ervan. Word door vrienden meegesleept.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
nog mensen die naar de kermis in Geleen gaan?
Ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Als andere fokkers gaan blijf ik zo ver mogelijk weg!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Groetjes terug..quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:13 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Even een groet van K.Batsgraag!
Dankzij pinkpop valt mijn verjaardag in het water!! Kom mensen het moet 30 Mei mooi weer zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:47 schreef nattermann het volgende:
Hier in Roermond is dit weekend ook kermisBen alleen bang dat 't een beetje verregend allemaal, net zoals pinkpop
Niet alleen spotten, maar becommentariseren en om je lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef Gezicht het volgende:
Grote kans dus dat jullie mij gaan spotten.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef Gezicht het volgende:
Grote kans dus dat jullie mij gaan Bespotten.
Het is anders flink bewolkt en niet bepaald warm buiten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik zit heerlijk bij De Buren op het terras met vriendlief
Hollander alertquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef sproetjes het volgende:
ik ga heel heel heel misschien morgen ook naar de mondial
muntjes zijn dan wel lekker cheap, handig voor volgende keren
Achja, af en toe de Hollander uit hangen meot kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef sproetjes het volgende:
ja he
deed het ook liever niet, maargoed eigen appartementje, vaste lasten enzo, moet je daar toch op letten helaas
Ook Limburgers letten soms op de kleintjes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:05 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Achja, af en toe de Hollander uit hangen meot kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ook Limburgers letten soms op de kleintjes!![]()
![]()
Zo word er gewoon ranja geschonken op mijn verjaardag!Ranja moet je invriezen joh, ranja-ijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not a sinner.
Goed idee! Dank u voor de mooie tip, en ik wens je verder nog het beste. En de mensen die mijn zullen zien ga niet kijken of lachen of me doorhalen. Kijk gewoon de andere kant op!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ranja moet je invriezen joh, ranja-ijsje
Ongezonde troep! In mijn tijd aten we droge pruimen als lekkernij, die jongen mensen van tegenwoordig. Wij hadden zulke luxe niet!quote:
Daarom hou ik het het nu bij een scotch. Dan heb je geen honger meer en dan slaap je goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ongezonde troep! In mijn tijd aten we droge pruimen als lekkernij, die jongen mensen van tegenwoordig. Wij hadden zulke luxe niet!
Ha ! laat het je smakenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Tism het volgende:
Ik heb hier een hele doos Festini Aardbeien ijsjes, helemaal voor mij alleen....
Ja, als ik één heb gehad kan ik niet meer stoppen..quote:
Ja maar alles waar "mini" voor staat is te weinig..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef sproetjes het volgende:
Festini mini appel... DAT waren pas lekkere ijsjes
Maar een klein beetje is meestal juist lekkerder dan teveel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja maar alles waar "mini" voor staat is te weinig..
Het is de kunst om een goede balans te vinden tussen "mini" en teveel..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar een klein beetje is meestal juist lekkerder dan teveel.
Je hebt het volgens mij wel druk de laatste tijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
ff nog wat mails beantwoorden voor ik ga slapenom 6 loopt het wekkertje weer af
Ja ik neem wat teveel hooi op mijn vorkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij wel druk de laatste tijd
Druk druk drukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ik neem wat teveel hooi op mijn vorkmaar kan tegen bepaalde mensen slecht nee zeggen dus is mijn eigen schuld he
![]()
Morgenvroeg bij een stel bejaarden in de tuin werkendus mijn rug gaat weer zeuren denk ik...
Is wel een voordeel, ik slaap als een os![]()
Moet gewoon beetje rustiger aan doen vanwege de bloeddruk en waardes enzomaar is moeilijk als je geest niet wil bevatten wat het lichaam aangeeft
Ohhh trouwens amuseer je op pinkpop he![]()
Ja dan moet je mij maar wat laten wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:07 schreef Tassiepassie het volgende:jaaaa moet deze week maar eens gaan rondbellen hoe we gaan enzo
Neem jij nog iemand mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan moet je mij maar wat laten weten
mjah Mieke wist nog niet zeker of ze meeging want we hebben zaterdags ook nog een party en dan was ze te moequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, want jullie zijn gezellig genoeg
Ik heb zaterdag ook een feestje en ik ga vrijdag gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah Mieke wist nog niet zeker of ze meeging want we hebben zaterdags ook nog een party en dan was ze te moe![]()
Maar dat horen we deze week welik hou je op de hoogte.
Rob is altijd daar iig op die vrijdag.
Ik ga ook gewoon 2 dagen, zo oud ben ik nog nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje en ik ga vrijdag gewoonLijkt me leuk.
Dat komt nog wel als je me beter kentquote:
Kwam ik er gister achter dat mijn ouders die fiets hebben weggedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je me beter kent![]()
Nee grapje hoormaar uhmm dan wordt het wel fietsen ben ik bang
![]()
We wachten maar eerst eens af wat ze allemaal gaan doen
Dat kan nu niet want ik ben bezig met "werken"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Zoek haar hyves/facebook en vraag het !
Balenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat kan nu niet want ik ben bezig met "werken"
Pinkpopquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef .ZilveR. het volgende:
Veel plezier op Pinkpop mensjesIk kan t beter laat dan nooit zeggen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pinkpopniet aan mij besteed. Ik ga liever naar het piratenfestijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, is het dan zo raar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey, ga jij niet naar Pinkpop ?
Hij deed het gratis hoor maar als je het anders wilt vraag het maarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Tism het volgende:
Damn, wat is dat moeilijk te zien!..Hij had er beter een spandoek van kunnen maken zoeen die je met 2 stokjes boven je hoofd moet houden..
Nee hoor, daar ben ik vorig jaar in Neerbeek totaal dronken gewordenquote:
Werk je als zelfstandig ondernemer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik vorig jaar in Neerbeek totaal dronken geworden![]()
Vanmorgen 3 uur tuinvrouw geweest bij bejaardjes, net met hond gewandeld en nu op naar oma om daar te poetsen![]()
Morgen maar eens een dagje wat rustiger aan
Nee... ik ben 80 tot 100 % afgekeurdquote:
Oh wel tof dat je dan voor vrijwilligerswerk kiestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee... ik ben 80 tot 100 % afgekeurd![]()
Ben al ruim een half jaar bezig om een herkeuring te krijgen,omdat ik toch een paar uurtjes wil werken maar mag niet van arts![]()
Vrijwilligerswerk mag achter wel,omdat ik dan zelf kan aangeven wanneer het te zwaar wordt...dus dan maar dat om een voldaan gevoel te krijgen![]()
Probleem is echter dat ik moeilijk nee kan zeggen tegen oude mensjes en dus vaak 's avonds en in het weekend zelf gebroken ben
Is heel erg leuk en dankbaar en veel verplichte kopjes koffie/thee met koekjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh wel tof dat je dan voor vrijwilligerswerk kiest
Dank uquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Is heel erg leuk en dankbaar en veel verplichte kopjes koffie/thee met koekjes![]()
Ik ben er vandoor nu, fijne dag nog allemaal![]()
Pinkpop is zo populair maar ik vind het verschikkelijk om het overal tegen te komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga zondag naar Pinkpop. Vanmorgen toch nog maar een kaartje gekocht
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pinkpop is zo populair maar ik vind het verschikkelijk om het overal tegen te komen
Mij bestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme jij. Zullen we samen Sieneke's hit zingen?
Jup zelfs mijn verjaardag valt in de vergetelheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pinkpop is zo populair maar ik vind het verschikkelijk om het overal tegen te komen
Frans ...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mij best![]()
Je mag ook nummers van Frans Duijts, Jan smit nemen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Jup zelfs mijn verjaardag valt in de vergetelheid
[..]
Frans ...![]()
En nee ik werk niet!!! Ik heb nu vakantie... En ik ga maar wat pokemon spelen uit verveelheid
Zet mich d'r auk mer beej.quote:Limburgers op Fok!:
Valt meequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef sproetjes het volgende:
yay lekker weer vandaag [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:38 schreef Tassiepassie het volgende:
He he... klaar voor vandaag![]()
Zo lekker frietjessss![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vrijdag frietdag, echte Limburgse gewoonte
Pokemon is leuk/nuttig!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
[/b]
Vakantie en dan pokemon spelenGa wat leuks doen, desnoods ga je shoppen
![]()
Mensen die zich vervelen in de vakantie
Als je dan toch bezig bent vul die van mij dan ook eventjes aan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef Gezicht het volgende:
Dan ga iets doen jong.
Ik ga zo m'n bankrekening aanvullen.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nu minder stress hebt, en ik wens je het beste toe!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef .ZilveR. het volgende:
IK BEN KLAAR MET DE EXAMENS![]()
Ik wou t jullie even laten weten![]()
Die stress komt de dag van de uitslag vast weer terugquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je nu minder stress hebt, en ik wens je het beste toe!
Dan kom je gezellig bij mij een kopje thee/bier/iets anders drinken!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Die stress komt de dag van de uitslag vast weer terug
Dankje
Hae, Gezich, kinse de OP neet mier anpasse ofzoë?quote:
Moag ich roaje welke regio? Venloquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hae, Gezich, kinse de OP neet mier anpasse ofzoë?
Ik wos trouwes neet det weej ein eige topic hân veur de ganse provincie.
Denk eerder Weertquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Moag ich roaje welke regio? Venlo?
hahahaha laplazerus zekerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben officieel gestorven maar het was vet
Hopelijk leef ik morgenvroeg weer.
Ik wou wat foto's in dit topic plaatsen maar ik ben nu te moe.
Dus morgenvroeg effe doen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga zondag naar Pinkpop. Vanmorgen toch nog maar een kaartje gekocht
Ich hub dich gister al in de wiki gezat, vanaaf het volgende topic steijs se der in. (De kins de OP neet meer veranjere 24 oer noahdat het topic is gemaakt of zwaget dus.)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hae, Gezich, kinse de OP neet mier anpasse ofzoë?
Ik wos trouwes neet det weej ein eige topic hân veur de ganse provincie.
Vetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:13 schreef sproetjes het volgende:
ik ga straks ooooook richting pinkpopen morgen ook
tochmaarwel!![]()
ik ben te herkennen aan mijn uber kekke legergroene/roze regenlaarzen
eet je wat danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu krijg ik honger! Maar fijn dat het lekker was.
heb je mooi weer voor uitgekozen danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:58 schreef Gezicht het volgende:
De hele avond wat doelloos op de kermis in Geleen rondgelopen
Ach zo erg was het niet, af en toe een paar druppels regen, alleen net op de fiets naar huis regende het echt hard.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je mooi weer voor uitgekozen dan
Lekker nu een hete douche nemen danquote:Op zondag 30 mei 2010 00:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ach zo erg was het niet, af en toe een paar druppels regen, alleen net op de fiets naar huis regende het echt hard.
OPzich wel leuk vandaag.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
Nu samenvatting op 3
Niet echt nodig, want alle vacature's zijn teruggetrokken. Al zou er nog iets zijn maar dat hoor ik maandag. Iets met cellenbewakingquote:Op zondag 30 mei 2010 00:40 schreef nattermann het volgende:
TLK, bedacht me net dat jij ook nog antwoord op PM krijgt. Krijg je morgen van me!
Oké, succes ermee!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet echt nodig, want alle vacature's zijn teruggetrokken. Al zou er nog iets zijn maar dat hoor ik maandag. Iets met cellenbewaking
Ik ga slapen
Moet je daar een opleiding voor volgen, zoja, welke??..quote:cellenbewaking
Cellencomplexen worden bewaakt door externe bewakingsbedrijven. Zoek maar eens op arrestantenverzorger voor meer info.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Moet je daar een opleiding voor volgen, zoja, welke??..![]()
(serieuse vraag)
slaap lekkerquote:Op zondag 30 mei 2010 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet echt nodig, want alle vacature's zijn teruggetrokken. Al zou er nog iets zijn maar dat hoor ik maandag. Iets met cellenbewaking
Ik ga slapen
Der was bezoek voor mijn verjaardag! Maar ik heb nu net gegeten en ik ga nu slapen! Slaap lekker allemaal!quote:
ohhhh gefeliciteerd nog danquote:Op zondag 30 mei 2010 01:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Der was bezoek voor mijn verjaardag! Maar ik heb nu net gegeten en ik ga nu slapen! Slaap lekker allemaal!
Ik vind het best wel eens een poging waard om op te reageren. Alleen even kijken als dat wel kan want ik heb geen cursus BOA gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Cellencomplexen worden bewaakt door externe bewakingsbedrijven. Zoek maar eens op arrestantenverzorger voor meer info.
Feli !quote:Op zondag 30 mei 2010 01:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Der was bezoek voor mijn verjaardag! Maar ik heb nu net gegeten en ik ga nu slapen! Slaap lekker allemaal!
Hoeft ook niet, zijn geen BOA'squote:Op zondag 30 mei 2010 09:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het best wel eens een poging waard om op te reageren. Alleen even kijken als dat wel kan want ik heb geen cursus BOA gedaan.
Vanmorgen ben ik rond half 9 opgestaan. Rond half 10 zijn we vertrokken naar het Nederlandskampioenschap kruisboogschieten, 7 missers van de 20 pijlenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Tassiepassie het volgende:
wat een hangzondag...
Ben maar aan het wassen tussendoor en straks strijken
oeh gaaf!quote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vanmorgen ben ik rond half 9 opgestaan. Rond half 10 zijn we vertrokken naar het Nederlandskampioenschap kruisboogschieten, 7 missers van de 20 pijlenRond 8 uur vanavond komt de uitslag, lekker spannend.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhhh gefeliciteerd nog danen slaap lekker
Dank u dank u!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Feli !
Boh ik ben helemaal kapoten zometeen vertrekken..
Niks mis met een fijn middagdutje, met een lief hondje aan je voeten op de bankquote:
Ik vond John Mayer niet slecht ofzo maar ik had er iets meer van verwacht. De keuze van de nummers vond ik niet super en verder had zijn optreden wat weg van een verplicht nummertje. Nummertjes spelen inpakken en wegwezen. Bij andere bands had ik gevoel toch iets minder...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
OPzich wel leuk vandaag.
John Mayer was goedmaar ben ook effe bij 2 manu DJs gaan luisteren ( want je kwam de tent niet in ) en dat was ook super.
Mijn hondje neemt de halve bank in beslagquote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef Plums het volgende:
Gefeliciteerd Argo
[..]
Niks mis met een fijn middagdutje, met een lief hondje aan je voeten op de bank
Mijn hondje schuift gelukkig makkelijk als je er wat tegen duwtquote:Op zondag 30 mei 2010 18:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mijn hondje neemt de halve bank in beslagmaar is wel lekker warm
die van mij niet die weegt nu al bijna 40 kiloquote:Op zondag 30 mei 2010 19:05 schreef Plums het volgende:
[..]
Mijn hondje schuift gelukkig makkelijk als je er wat tegen duwt![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:32 schreef ManianMan het volgende:
Wij hebben een malteser leeuwtje![]()
11 kilo ze was net bang voor de harde donderknallen
Nah hier schijnt de zon weerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef Gezicht het volgende:
Van wat ik hoor ben ik bang dat er slecht weer nu mijn kant op komt.
Stinkpop?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef nattermann het volgende:
Ik wacht op de regenachtige verhalen van de mensen die nu op stinkpop zijn!
Overigens is de lucht hier nu weer strakblauw
omdat je je nog niet gemeldt hebt tot nu toequote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom sta ik niet in het openingstopic als Limurgse user?
'quote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Waarom sta ik niet in het openingstopic als Limurgse user?
Dit dus. Vanaf het volgende topic sta je er in.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
omdat je je nog niet gemeldt hebt tot nu toe
Ik dacht net YES een nieuwe laptop maar helaas ging dat ding nog aanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit dus. Vanaf het volgende topic sta je er in.
Overigens is de lucht hier nu ook weer blauw.
Hopelijk heb je volgende keer meer geluk. Je kunt trouwens ook proberen je laptop op de kerk te zetten als het gaat onweren.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik dacht net YES een nieuwe laptop maar helaas ging dat ding nog aan
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hopelijk heb je volgende keer meer geluk. Je kunt trouwens ook proberen je laptop op de kerk te zetten als het gaat onweren.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
'
Omdat je eerst moet bewijzen dat je een Limburger bent
Je kunt het natuurlijk ook van de kerktoren afhalen om hem mee te nemen naar huis en dan bellenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat de verzekeringsmaatschappij zich afvraagt wat zon ding daar doet ?
Dank u dank uquote:
Nou en slapen is chillquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar bed, lekker vroeg.
Gelukkig heb morgen tot 2 uur vrijquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar dan is het zo snel weer maandag
Ja vond je het toch wel gezellig met mijquote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef sproetjes het volgende:
Net terug van Pinkpop! Pink was super!! Leuke dag gehad met the_legend_killer overigens
morgen meer ben nu echt kapot
Niets gemist.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:07 schreef droomvrouwtje het volgende:2 hele topics gemist.. Volgend jaar wil ik ook naar pinkpop, nu moest ik het hele weekend werken
aan de topics niet??quote:
Topics niet en Pinkpop niet. Eten mag je al jaren niet meer meenemen, alleen ben ik dan van mening dat je als festival dan ook wel wat te bieden moet hebben. Nu was weer alleen friet eetbaar, en daar heb ik toch niet altijd zin in..quote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
aan de topics niet??
en pinkpop was ook niet zo geweldig las ik net.. Over dat eten heb ik van het weekend van meerdere klachten gehoord, je mocht ook niks meer zelf meenemen
Hoe meer festivals je doet, hoe kritischer je wordt. Pinkpop bungelt echt onderaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef sproetjes het volgende:
Dit was juist mijn 1e keer en vond t juist super! Eten was prima (2,50 voor een frietje en 5 euro voor een groot stokbroodje gezond) je kreeg tenminste wat fatsoenlijks te drinken voor 2,50 (die prijs ben ik wel gewend. En ik drink liever een koud bekertje optimel op Pinkpop als een lauwe vieze Cola op extrema...) en ook over de wc's heb ik niks te klagen gehad
en natuurlijk vond ik t gezellig met je TLK!!
Pukkelpopquote:Op maandag 31 mei 2010 10:33 schreef sproetjes het volgende:
Waar mag je tegenwoordig nog wel zelf eten mee nemen op t terrein? Iig niet op: Pinkpop, lowlands, extrema,solar, groove garden (voor zover ik weet mag dat toch nergens?)
Ik weet niet wat jij voor festivals gewend bent dat je 2,50 niet achterlijk duur vind voor een cola. En ik geloof niet dat ik ergens zeg dat restaurant voedsel wil; begrijpend lezen is een kunst.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een zeikerds hier
Pinkpop was geniaal!
Je gaat naar een festival voor de muziek en sfeer en de sfeer was er. Eten was niet bijzonder maar er was wel veel aanbod. Als je een hoogstaand etentje wil moet je naar een duur restaurant gaan en niet gaan verwachten dat een festival qua eten daaraan kan tippen.
De prijzen zijn niet achterlijk hoog.
Het geluid op de main had een beetje last van teveel diepe tonen waardoor zang al snel werd overvloed door bassen.
En JA, ik ben festivals gewend!
Anyway, met het mooie vuurwerk op het einde heb ik een heel goed weekend afgesloten met m'n vriendin
gelukkig hou ik niet van festivals en wel van koken dus ik eet elke dag lekkerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou na 3 dagen wil je toch eindelijk wat lekkers eten..
2,50 is voor commerciele feesten en festivals (en ja, daar valt PP onderquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor festivals gewend bent dat je 2,50 niet achterlijk duur vind voor een cola. En ik geloof niet dat ik ergens zeg dat restaurant voedsel wil; begrijpend lezen is een kunst.
Er was aanbod (niet veel); en meer dan de helft was niet naar achteren te krijgen.
Vuurwerk zie ik met oud & nieuw ook. Ik vind gewoon dat Pinkpop echt een betere organisatie moet krijgen.
Het jammere is dat sommige mensen meteen hun toon zetten, dus niet als mening neerzetten maar gelijk: dit is kut, dat is kut blablablaquote:Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo meteen een hele discussie hihihi... tja meningen zullen nooit het zelfde zijn, iedereen ervaart het anders..
Als je moet kotsen van eten is het niet goed. Verder: die woorden zoals verwende hond gebruik je maar bij je moeder oid, daar ben ik niet van gediendquote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2,50 is voor commerciele feesten en festivals (en ja, daar valt PP onder) NIET duur. Je bent aan het klagen over het eten, terwijl er van alles te krijgen was. De kwaliteit was misschien minder, maar op zulke evenementen gaat het (wat betreft eten) meet om kwantiteit dan om kwaliteit, vandaar mijn restaurant vergelijking. Dat jij zo'n verwende hond bent die alleen hele sjieke dingetjes naar binnen krijgt, daar kan PP niks aan doen
Het vuurwerk hoorde gewoon bij de show, maar jij bent vast zo'n figuur die daar niets om kan geven. Misschien moet je dan ook maar niet zoveel geven om de kwaliteit van het eten daar.
Lieverd, ik heb net zoveel recht om te zeggen dat ik het kut vond als jij hebt om te zeggen dat je het oke vond.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het jammere is dat sommige mensen meteen hun toon zetten, dus niet als mening neerzetten maar gelijk: dit is kut, dat is kut blablabla
Ik kan me daar best aan ergeren, zeker als het mij juist wel heel goed is bevallen.
Ik blijf erbij: sfeer maak jezelf (en je directe omgeving). Buiten dat moeten dingen eigenlijk nauwelijks impact hebben op de sfeer.
Ik benoem mensen met het karakter dat ze bij me achterlaten, sorry.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je moet kotsen van eten is het niet goed. Verder: die woorden zoals verwende hond gebruik je maar bij je moeder oid, daar ben ik niet van gediend, en ik geloof dat ik al eerder heb medegedeeld dat ik meer dan genoeg festivals heb meegemaakt.
Een stijging van 20cent op een jaar tijd is flink. Klaar.
Loze beargumentering ook met je vuurwerk stukje.
[..]
Lieverd, ik heb net zoveel recht om te zeggen dat ik het kut vond als jij hebt om te zeggen dat je het oke vond.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik benoem mensen met het karakter dat ze bij me achterlaten, sorry.
Als jij werkelijk moest kotsen van het eten begin ik eerder aan jou te twijfelen dan aan het eten.
Zoals gezegd: het eten was niet van hoge kwaliteit, maar het was goed binnen te houden en er was genoeg keur voor de liefhebber.
Dat vuurwerkargument van mij slaat zeker wel ergens op. Weet niet of je in 2007 bent geweest, maar toen was er nauwelijks iets van vuurwerk en betaalde je ook minder voor een kaartje.
en 2,50 per consumptie wordt op meerdere feesten gehanteerd (dancefeesten die ik bezoek ja) dus ik sta niet van de prijs te kijken.
Tot slot zijn je argumenten waarom je het kut vond gewoon ongegrond. Als je zegt dat het een mindergoede line-up is dan afgelopen jaren, dan sluit ik me bij je aan. Maar het feit dat het eten om te kotsen was, is regelrechte bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |