Ja maar alles waar "mini" voor staat is te weinig..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef sproetjes het volgende:
Festini mini appel... DAT waren pas lekkere ijsjes
Maar een klein beetje is meestal juist lekkerder dan teveel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja maar alles waar "mini" voor staat is te weinig..
Het is de kunst om een goede balans te vinden tussen "mini" en teveel..quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar een klein beetje is meestal juist lekkerder dan teveel.
Je hebt het volgens mij wel druk de laatste tijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
ff nog wat mails beantwoorden voor ik ga slapenom 6 loopt het wekkertje weer af
Ja ik neem wat teveel hooi op mijn vorkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt het volgens mij wel druk de laatste tijd
Druk druk drukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja ik neem wat teveel hooi op mijn vorkmaar kan tegen bepaalde mensen slecht nee zeggen dus is mijn eigen schuld he
![]()
Morgenvroeg bij een stel bejaarden in de tuin werkendus mijn rug gaat weer zeuren denk ik...
Is wel een voordeel, ik slaap als een os![]()
Moet gewoon beetje rustiger aan doen vanwege de bloeddruk en waardes enzomaar is moeilijk als je geest niet wil bevatten wat het lichaam aangeeft
Ohhh trouwens amuseer je op pinkpop he![]()
Ja dan moet je mij maar wat laten wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:07 schreef Tassiepassie het volgende:jaaaa moet deze week maar eens gaan rondbellen hoe we gaan enzo
Neem jij nog iemand mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan moet je mij maar wat laten weten
mjah Mieke wist nog niet zeker of ze meeging want we hebben zaterdags ook nog een party en dan was ze te moequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, want jullie zijn gezellig genoeg
Ik heb zaterdag ook een feestje en ik ga vrijdag gewoonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah Mieke wist nog niet zeker of ze meeging want we hebben zaterdags ook nog een party en dan was ze te moe![]()
Maar dat horen we deze week welik hou je op de hoogte.
Rob is altijd daar iig op die vrijdag.
Ik ga ook gewoon 2 dagen, zo oud ben ik nog nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag ook een feestje en ik ga vrijdag gewoonLijkt me leuk.
Dat komt nog wel als je me beter kentquote:
Kwam ik er gister achter dat mijn ouders die fiets hebben weggedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je me beter kent![]()
Nee grapje hoormaar uhmm dan wordt het wel fietsen ben ik bang
![]()
We wachten maar eerst eens af wat ze allemaal gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |