Niets gemist.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:07 schreef droomvrouwtje het volgende:2 hele topics gemist.. Volgend jaar wil ik ook naar pinkpop, nu moest ik het hele weekend werken
aan de topics niet??quote:
Topics niet en Pinkpop niet. Eten mag je al jaren niet meer meenemen, alleen ben ik dan van mening dat je als festival dan ook wel wat te bieden moet hebben. Nu was weer alleen friet eetbaar, en daar heb ik toch niet altijd zin in..quote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
aan de topics niet??
en pinkpop was ook niet zo geweldig las ik net.. Over dat eten heb ik van het weekend van meerdere klachten gehoord, je mocht ook niks meer zelf meenemen
Hoe meer festivals je doet, hoe kritischer je wordt. Pinkpop bungelt echt onderaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef sproetjes het volgende:
Dit was juist mijn 1e keer en vond t juist super! Eten was prima (2,50 voor een frietje en 5 euro voor een groot stokbroodje gezond) je kreeg tenminste wat fatsoenlijks te drinken voor 2,50 (die prijs ben ik wel gewend. En ik drink liever een koud bekertje optimel op Pinkpop als een lauwe vieze Cola op extrema...) en ook over de wc's heb ik niks te klagen gehad
en natuurlijk vond ik t gezellig met je TLK!!
Pukkelpopquote:Op maandag 31 mei 2010 10:33 schreef sproetjes het volgende:
Waar mag je tegenwoordig nog wel zelf eten mee nemen op t terrein? Iig niet op: Pinkpop, lowlands, extrema,solar, groove garden (voor zover ik weet mag dat toch nergens?)
Ik weet niet wat jij voor festivals gewend bent dat je 2,50 niet achterlijk duur vind voor een cola. En ik geloof niet dat ik ergens zeg dat restaurant voedsel wil; begrijpend lezen is een kunst.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een zeikerds hier
Pinkpop was geniaal!
Je gaat naar een festival voor de muziek en sfeer en de sfeer was er. Eten was niet bijzonder maar er was wel veel aanbod. Als je een hoogstaand etentje wil moet je naar een duur restaurant gaan en niet gaan verwachten dat een festival qua eten daaraan kan tippen.
De prijzen zijn niet achterlijk hoog.
Het geluid op de main had een beetje last van teveel diepe tonen waardoor zang al snel werd overvloed door bassen.
En JA, ik ben festivals gewend!
Anyway, met het mooie vuurwerk op het einde heb ik een heel goed weekend afgesloten met m'n vriendin
gelukkig hou ik niet van festivals en wel van koken dus ik eet elke dag lekkerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou na 3 dagen wil je toch eindelijk wat lekkers eten..
2,50 is voor commerciele feesten en festivals (en ja, daar valt PP onderquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij voor festivals gewend bent dat je 2,50 niet achterlijk duur vind voor een cola. En ik geloof niet dat ik ergens zeg dat restaurant voedsel wil; begrijpend lezen is een kunst.
Er was aanbod (niet veel); en meer dan de helft was niet naar achteren te krijgen.
Vuurwerk zie ik met oud & nieuw ook. Ik vind gewoon dat Pinkpop echt een betere organisatie moet krijgen.
Het jammere is dat sommige mensen meteen hun toon zetten, dus niet als mening neerzetten maar gelijk: dit is kut, dat is kut blablablaquote:Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
zo meteen een hele discussie hihihi... tja meningen zullen nooit het zelfde zijn, iedereen ervaart het anders..
Als je moet kotsen van eten is het niet goed. Verder: die woorden zoals verwende hond gebruik je maar bij je moeder oid, daar ben ik niet van gediendquote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2,50 is voor commerciele feesten en festivals (en ja, daar valt PP onder) NIET duur. Je bent aan het klagen over het eten, terwijl er van alles te krijgen was. De kwaliteit was misschien minder, maar op zulke evenementen gaat het (wat betreft eten) meet om kwantiteit dan om kwaliteit, vandaar mijn restaurant vergelijking. Dat jij zo'n verwende hond bent die alleen hele sjieke dingetjes naar binnen krijgt, daar kan PP niks aan doen
Het vuurwerk hoorde gewoon bij de show, maar jij bent vast zo'n figuur die daar niets om kan geven. Misschien moet je dan ook maar niet zoveel geven om de kwaliteit van het eten daar.
Lieverd, ik heb net zoveel recht om te zeggen dat ik het kut vond als jij hebt om te zeggen dat je het oke vond.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het jammere is dat sommige mensen meteen hun toon zetten, dus niet als mening neerzetten maar gelijk: dit is kut, dat is kut blablabla
Ik kan me daar best aan ergeren, zeker als het mij juist wel heel goed is bevallen.
Ik blijf erbij: sfeer maak jezelf (en je directe omgeving). Buiten dat moeten dingen eigenlijk nauwelijks impact hebben op de sfeer.
Ik benoem mensen met het karakter dat ze bij me achterlaten, sorry.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je moet kotsen van eten is het niet goed. Verder: die woorden zoals verwende hond gebruik je maar bij je moeder oid, daar ben ik niet van gediend, en ik geloof dat ik al eerder heb medegedeeld dat ik meer dan genoeg festivals heb meegemaakt.
Een stijging van 20cent op een jaar tijd is flink. Klaar.
Loze beargumentering ook met je vuurwerk stukje.
[..]
Lieverd, ik heb net zoveel recht om te zeggen dat ik het kut vond als jij hebt om te zeggen dat je het oke vond.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik benoem mensen met het karakter dat ze bij me achterlaten, sorry.
Als jij werkelijk moest kotsen van het eten begin ik eerder aan jou te twijfelen dan aan het eten.
Zoals gezegd: het eten was niet van hoge kwaliteit, maar het was goed binnen te houden en er was genoeg keur voor de liefhebber.
Dat vuurwerkargument van mij slaat zeker wel ergens op. Weet niet of je in 2007 bent geweest, maar toen was er nauwelijks iets van vuurwerk en betaalde je ook minder voor een kaartje.
en 2,50 per consumptie wordt op meerdere feesten gehanteerd (dancefeesten die ik bezoek ja) dus ik sta niet van de prijs te kijken.
Tot slot zijn je argumenten waarom je het kut vond gewoon ongegrond. Als je zegt dat het een mindergoede line-up is dan afgelopen jaren, dan sluit ik me bij je aan. Maar het feit dat het eten om te kotsen was, is regelrechte bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |