Dit dus. Vanaf het volgende topic sta je er in.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
omdat je je nog niet gemeldt hebt tot nu toe
Ik dacht net YES een nieuwe laptop maar helaas ging dat ding nog aanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dit dus. Vanaf het volgende topic sta je er in.
Overigens is de lucht hier nu ook weer blauw.
Hopelijk heb je volgende keer meer geluk. Je kunt trouwens ook proberen je laptop op de kerk te zetten als het gaat onweren.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik dacht net YES een nieuwe laptop maar helaas ging dat ding nog aan
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hopelijk heb je volgende keer meer geluk. Je kunt trouwens ook proberen je laptop op de kerk te zetten als het gaat onweren.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
'
Omdat je eerst moet bewijzen dat je een Limburger bent
Je kunt het natuurlijk ook van de kerktoren afhalen om hem mee te nemen naar huis en dan bellenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik denk ook dat de verzekeringsmaatschappij zich afvraagt wat zon ding daar doet ?
Dank u dank uquote:
Nou en slapen is chillquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga zo ook maar eens naar bed, lekker vroeg.
Gelukkig heb morgen tot 2 uur vrijquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja maar dan is het zo snel weer maandag
Ja vond je het toch wel gezellig met mijquote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef sproetjes het volgende:
Net terug van Pinkpop! Pink was super!! Leuke dag gehad met the_legend_killer overigens
morgen meer ben nu echt kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |