Dan wacht je maar op iemand die het voor je doet. Ik kan het niet en wil het namelijk ook niet doenquote:
Joah misschien, ben zelf echter geen grote fan ervan. Word door vrienden meegesleept.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
nog mensen die naar de kermis in Geleen gaan?
Ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Als andere fokkers gaan blijf ik zo ver mogelijk weg!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Groetjes terug..quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:13 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Even een groet van K.Batsgraag!
Dankzij pinkpop valt mijn verjaardag in het water!! Kom mensen het moet 30 Mei mooi weer zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:47 schreef nattermann het volgende:
Hier in Roermond is dit weekend ook kermisBen alleen bang dat 't een beetje verregend allemaal, net zoals pinkpop
Niet alleen spotten, maar becommentariseren en om je lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef Gezicht het volgende:
Grote kans dus dat jullie mij gaan spotten.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:41 schreef Gezicht het volgende:
Grote kans dus dat jullie mij gaan Bespotten.
Het is anders flink bewolkt en niet bepaald warm buiten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik zit heerlijk bij De Buren op het terras met vriendlief
Hollander alertquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef sproetjes het volgende:
ik ga heel heel heel misschien morgen ook naar de mondial
muntjes zijn dan wel lekker cheap, handig voor volgende keren
Achja, af en toe de Hollander uit hangen meot kunnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef sproetjes het volgende:
ja he
deed het ook liever niet, maargoed eigen appartementje, vaste lasten enzo, moet je daar toch op letten helaas
Ook Limburgers letten soms op de kleintjes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:05 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Achja, af en toe de Hollander uit hangen meot kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ook Limburgers letten soms op de kleintjes!![]()
![]()
Zo word er gewoon ranja geschonken op mijn verjaardag!Ranja moet je invriezen joh, ranja-ijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not a sinner.
Goed idee! Dank u voor de mooie tip, en ik wens je verder nog het beste. En de mensen die mijn zullen zien ga niet kijken of lachen of me doorhalen. Kijk gewoon de andere kant op!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ranja moet je invriezen joh, ranja-ijsje
Ongezonde troep! In mijn tijd aten we droge pruimen als lekkernij, die jongen mensen van tegenwoordig. Wij hadden zulke luxe niet!quote:
Daarom hou ik het het nu bij een scotch. Dan heb je geen honger meer en dan slaap je goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ongezonde troep! In mijn tijd aten we droge pruimen als lekkernij, die jongen mensen van tegenwoordig. Wij hadden zulke luxe niet!
Ha ! laat het je smakenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Tism het volgende:
Ik heb hier een hele doos Festini Aardbeien ijsjes, helemaal voor mij alleen....
Ja, als ik één heb gehad kan ik niet meer stoppen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |