Dat kan nu niet want ik ben bezig met "werken"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Zoek haar hyves/facebook en vraag het !
Balenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat kan nu niet want ik ben bezig met "werken"
Pinkpopquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef .ZilveR. het volgende:
Veel plezier op Pinkpop mensjesIk kan t beter laat dan nooit zeggen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Pinkpopniet aan mij besteed. Ik ga liever naar het piratenfestijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja en dus?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, is het dan zo raar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey, ga jij niet naar Pinkpop ?
Hij deed het gratis hoor maar als je het anders wilt vraag het maarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Tism het volgende:
Damn, wat is dat moeilijk te zien!..Hij had er beter een spandoek van kunnen maken zoeen die je met 2 stokjes boven je hoofd moet houden..
Nee hoor, daar ben ik vorig jaar in Neerbeek totaal dronken gewordenquote:
Werk je als zelfstandig ondernemer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik vorig jaar in Neerbeek totaal dronken geworden![]()
Vanmorgen 3 uur tuinvrouw geweest bij bejaardjes, net met hond gewandeld en nu op naar oma om daar te poetsen![]()
Morgen maar eens een dagje wat rustiger aan
Nee... ik ben 80 tot 100 % afgekeurdquote:
Oh wel tof dat je dan voor vrijwilligerswerk kiestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee... ik ben 80 tot 100 % afgekeurd![]()
Ben al ruim een half jaar bezig om een herkeuring te krijgen,omdat ik toch een paar uurtjes wil werken maar mag niet van arts![]()
Vrijwilligerswerk mag achter wel,omdat ik dan zelf kan aangeven wanneer het te zwaar wordt...dus dan maar dat om een voldaan gevoel te krijgen![]()
Probleem is echter dat ik moeilijk nee kan zeggen tegen oude mensjes en dus vaak 's avonds en in het weekend zelf gebroken ben
Is heel erg leuk en dankbaar en veel verplichte kopjes koffie/thee met koekjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oh wel tof dat je dan voor vrijwilligerswerk kiest
Dank uquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Is heel erg leuk en dankbaar en veel verplichte kopjes koffie/thee met koekjes![]()
Ik ben er vandoor nu, fijne dag nog allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |