Nee jij bent heul geen Brenda niequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Belana het volgende:
Nee, ik ben geen Brenda-material hemaarja, ik moet het er echt mee doen LOL
Ra ya vind ik erg mooi!!
Ezra is mooier ja, vind ik ook wel, ik denk dat ik nu Aram zou kiezen voor de oudsteMaargoed, Liam past bij hem hoor
ff stiekem, links Ezra, rechts Liam
[ afbeelding ]
Jou naam vind ik juist zo mooiquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij ons woonde vroeger een Marokkaans jongetje in de straat die heette EzraEn mijn achter-achterneef schijnt ook zo te heten.
En ik vind mijn eigen naam ook vreselijkMaar wat moet je dan he?
Ja, nee, dat vind ik ook niks. Carla ben ik nu al gewend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:08 schreef ferrari_rood het volgende:
@vindur jij kan je nog Caroline laten noemen. Dat is toch je officiele naam?
@TF wat is jouw naam dan?
En Ezra ken ik als arabische naam
Kan wel maar ik moet het er mee doen en ik vind er niks anquote:
Sahar, Abia, Faizah, Hasna, Nadia...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Basboussa het volgende:
Ik vond/vind Solveig dus ook een schitterende naam.... En ik vind Teun zo leuk voor een jongen, maar dat wordt het hem echt niet. Kan de man niet uitspreken, en de man is niet de enige.
Voor een jongetje hebben we volgens mij al een naam, dezelfde als de jongens-optie bij Beisan, maar voor een meisje zijn we niet uit. Denk niet dat we voor een andere plaats/stad gaan (alhoewel Qalansaweh), waarschijnlijk wel iets Arabisch, of 'universeels', zonder een te hoog Fatima gehalte. Suggesties zijn welkom
Nee, van 'Car' word je vrolijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat vind ik dan ook wel erg mooi Kat. Katja vind ik ook leuk trouwens.![]()
Mijn naam kan je ook nog eens niet leuk afkorten.Maai. Dat klinkt als een commando.
En ik vind officiele namen vaak zo mooi.
Catharina of Maria.
ik hou er wel van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef cattie het volgende:
Maai![]()
Klinkt als een made. Sorry. Maaike vind ik wel leuk trouwens.
![]()
Als ik mijn volledige namen, titel en aanspreektitel gebruik klinkt het wel heel chique. Lijkt het net of ik echt wat voorstel.
Serieus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij ons stond Maaike op het lijstje voor de dochter
Ik vind het wel een lieve naamquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus?Gelukkig heeft ze nu wél een mooie naam.
Ik verkijk me er vast op, maar vind het zo'n koeiennaam.
Idem hier eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:13 schreef lily het volgende:
Ik heb mijn naam altijd wel mooi gevonden eigenlijk..niet super maar gewoon leuk.
hihi s vast omdat je al zo lang aan die naam vastzit, ik vind het wel een leuke naamquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:31 schreef Orea het volgende:
Soms denk ik trouwens wel eens dat mijn moeder een beetje koekkoek was
Als ik een jongen was geweest, had ik Svenkai geheten(ook echt aan elkaar en die combi)
Leuke namen los van elkaar, maar bij elkaar (spreek het maar eens uit)
Nee, ben toch wel blij dat ik een meisje ben
De naam is mijn smaak totaal niet, maar vond hem nog stommer toen ik hoorde dat de ouders Wesley en Nellie heten. Wesley,Nellie en Jaileyquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:09 schreef LadyS het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd was, maar een of andere BN'er had een dochter genaamd "Jailey" gekregen. Ik had meteen de associatie met een gevangenis..
Ik ken ook meer meisjes die Reza heten dan jongens. Vind het ook leuker voor een meisje eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De naam is mijn smaak totaal niet, maar vond hem nog stommer toen ik hoorde dat de ouders Wesley en Nellie heten. Wesley,Nellie en Jailey![]()
Ezra vind ik ook leuk, maar dan wel echt voor een jongen!
zo vind ik Reza voor een meisje helemaal geweldig, maar dat schijnt ook een jongensnaam te zijn.
Ja he! Wolf en Rezaquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:29 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ken ook meer meisjes die Reza heten dan jongens. Vind het ook leuker voor een meisje eigenlijk.
en ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heet E ster en dat vind ik helemaal prima![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben geen -h nodig!
Een van mijn vroegste herinneringen is trouwens dat mijn moeder me voor het eerst naar de peuterspeelzaal bracht en dat ze mijn naam noemde: "Dit is Ester, zonder -h"
En ik maar voelen aan mijn hoofd... ik had toch écht wel haar!!
Mijn zus heet M aritquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn naam Iris.
Vooral omdat 't bijna Maartje of Marít was geweest.
Alleen wil dat zelfs na jaren vaak niet doordringen tot mensen die me steevast Esther blijven schrijvenquote:
Als er ooit een tweede komt, en het is een meisje en je vindt het niet erg dat er nog een Luuke op de wereld rondloopt, dan staat die naam errug hoog op ons lijstje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Lishe het volgende:
Dank je BarbaBientje. Ik blijf het zo leuk vinden, reacties op hun namen. En ik wacht nog steeds op een Luuke ergens. Lijkt me zo leuk!
ik vind het ook een supermooie naamquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Als er ooit een tweede komt, en het is een meisje en je vindt het niet erg dat er nog een Luuke op de wereld rondloopt, dan staat die naam errug hoog op ons lijstje.
Nohhhhhquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn naam Iris.
Vooral omdat 't bijna Maartje of Marít was geweest.
Je begrijpt het niet helemaal volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:23 schreef FP128 het volgende:
Nohhh.. komop,dat is geen naam,dat is een scheldwoord.
Zie je het al voor je in de bioscoop dat je vriendin je roept als
je de weg niet kan vinden? " Nooooooooh hier!"
Alsof je een karikatuur uit een StarWars film aanhaalt.
Het zou bij ons de 2e naam geworden zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben ook 1.80.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef innepin het volgende:
Poppedein(tje), ik sluit me bij Huup(ske) aan, niks mis met jouw naam hoor!
Lishe, dat kan ik me goed voorstellen. Mijn moeder wilde mij heel graag een -ke of -je naam geven, maar dat hebben ze niet gedaan omdat ze al bedacht hadden dat ik ws lang zou zijn en dan staat het raar vonden ze. Ik ken dan wel weer een Claartje die iets van 1.85m is trouwens. Dat is dan wel weer grappig maar het staat natuurlijk wel wat raar.
ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef Lishe het volgende:
Ik ook.En mensen zeggen dan: da's een hele Liesss. Prutskoppen.
buuf, kliekJE beginnen?
Een keer in de zes weken.quote:
Ocharmequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:56 schreef innepin het volgende:
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn moeders gedachtengangen en beslissingen hèDie wilde mij Doron noemen. Ik bedoel maar.
Ik dacht alleen even mee te kunnen praten
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:15 schreef Lishe het volgende:
Bodpa, ik lees het nu pas! Nee, coool juist!
Haha ik had eerder een vriendje, Michael...en ijn kleine broertje heet Kevin!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef Pyttpytt het volgende:
Leuk, die site!
Ik vind het verband tussen naamgeving en sociale klasse super interessant. Zou daar graag wat meer over lezen. Ook over de namen van broers en zussen, daar schijnt ook een soort patroon in te zitten. Zo schijnen er enorm veel Kevins rond te lopen met een Michael als broer. Grappig vind ik dat.
Misschien was het wel dezelfdequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:32 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zat in de klas bij een Kevin, en zijn oudere broer heet ook al Michael.
Nope, dan was 't een anderquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Sorbootje: Dat was op het Cobbenhagencollege in Tilburg [nu 2College Cobbenhagen].
ja :-D die combi ken ik ook! En een Emma en Lottequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef Poppedein het volgende:
Net zoals Ni(e)ls en Lars...is ook een veelvoorkomende combi!
Ik ken ook een Joost uit Sittardquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:15 schreef lily het volgende:
Ik ken alleen een Joost uit Sittard (mijn neef)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |