Nee, van 'Car' word je vrolijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat vind ik dan ook wel erg mooi Kat. Katja vind ik ook leuk trouwens.![]()
Mijn naam kan je ook nog eens niet leuk afkorten.Maai. Dat klinkt als een commando.
En ik vind officiele namen vaak zo mooi.
Catharina of Maria.
ik hou er wel van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:07 schreef cattie het volgende:
Maai![]()
Klinkt als een made. Sorry. Maaike vind ik wel leuk trouwens.
![]()
Als ik mijn volledige namen, titel en aanspreektitel gebruik klinkt het wel heel chique. Lijkt het net of ik echt wat voorstel.
Serieus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij ons stond Maaike op het lijstje voor de dochter
Ik vind het wel een lieve naamquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus?Gelukkig heeft ze nu wél een mooie naam.
Ik verkijk me er vast op, maar vind het zo'n koeiennaam.
Idem hier eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:13 schreef lily het volgende:
Ik heb mijn naam altijd wel mooi gevonden eigenlijk..niet super maar gewoon leuk.
hihi s vast omdat je al zo lang aan die naam vastzit, ik vind het wel een leuke naamquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus?Gelukkig heeft ze nu wél een mooie naam.
Ik verkijk me er vast op, maar vind het zo'n koeiennaam.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:31 schreef Orea het volgende:
Soms denk ik trouwens wel eens dat mijn moeder een beetje koekkoek was
Als ik een jongen was geweest, had ik Svenkai geheten(ook echt aan elkaar en die combi)
Leuke namen los van elkaar, maar bij elkaar (spreek het maar eens uit)
Nee, ben toch wel blij dat ik een meisje ben
De naam is mijn smaak totaal niet, maar vond hem nog stommer toen ik hoorde dat de ouders Wesley en Nellie heten. Wesley,Nellie en Jaileyquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:09 schreef LadyS het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd was, maar een of andere BN'er had een dochter genaamd "Jailey" gekregen. Ik had meteen de associatie met een gevangenis..
Ik ken ook meer meisjes die Reza heten dan jongens. Vind het ook leuker voor een meisje eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De naam is mijn smaak totaal niet, maar vond hem nog stommer toen ik hoorde dat de ouders Wesley en Nellie heten. Wesley,Nellie en Jailey![]()
Ezra vind ik ook leuk, maar dan wel echt voor een jongen!
zo vind ik Reza voor een meisje helemaal geweldig, maar dat schijnt ook een jongensnaam te zijn.
Ja he! Wolf en Rezaquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:29 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ken ook meer meisjes die Reza heten dan jongens. Vind het ook leuker voor een meisje eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |