en ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heet E ster en dat vind ik helemaal prima![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben geen -h nodig!
Een van mijn vroegste herinneringen is trouwens dat mijn moeder me voor het eerst naar de peuterspeelzaal bracht en dat ze mijn naam noemde: "Dit is Ester, zonder -h"
En ik maar voelen aan mijn hoofd... ik had toch écht wel haar!!
Mijn zus heet M aritquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn naam Iris.
Vooral omdat 't bijna Maartje of Marít was geweest.
Alleen wil dat zelfs na jaren vaak niet doordringen tot mensen die me steevast Esther blijven schrijvenquote:
Als er ooit een tweede komt, en het is een meisje en je vindt het niet erg dat er nog een Luuke op de wereld rondloopt, dan staat die naam errug hoog op ons lijstje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Lishe het volgende:
Dank je BarbaBientje. Ik blijf het zo leuk vinden, reacties op hun namen. En ik wacht nog steeds op een Luuke ergens. Lijkt me zo leuk!
ik vind het ook een supermooie naamquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:01 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Als er ooit een tweede komt, en het is een meisje en je vindt het niet erg dat er nog een Luuke op de wereld rondloopt, dan staat die naam errug hoog op ons lijstje.
Nohhhhhquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel erg blij met mijn naam Iris.
Vooral omdat 't bijna Maartje of Marít was geweest.
Je begrijpt het niet helemaal volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:23 schreef FP128 het volgende:
Nohhh.. komop,dat is geen naam,dat is een scheldwoord.
Zie je het al voor je in de bioscoop dat je vriendin je roept als
je de weg niet kan vinden? " Nooooooooh hier!"
Alsof je een karikatuur uit een StarWars film aanhaalt.
Het zou bij ons de 2e naam geworden zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus?Gelukkig heeft ze nu wél een mooie naam.
Ik verkijk me er vast op, maar vind het zo'n koeiennaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |