En Amelie stond hier ook een tijdje op ons lijstje voor Esmeequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha
Amélie wordt vaak Amélietjepietje of als ze zielig is Amélietjezielepietje
en ook vaak Améliefje. Maar eigenlijk zeggen we allebei tot nu toe nog steeds Amélie, wordt niet afgekort ofzo.
Linde heeft hier trouwens een tijdje op de lijst gestaan voor een tweede kindje![]()
Noa vind ik niet mooi. Komt waarschijnlijk doordat ik het parfum Noanoa zo vies vindquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Noa ontzettend popu is geworden.
Blijf het leuk vinden.
Opzich maakt popu naam niet uit voor mij alleen Noa hoor je in de buurt heel veel.
Isa schijnt ook in de top 20 te staan maar hoor ik hier nooit.
Ik geloof dat 'Chayenne'/'Chenaya' ook helemaal in is.. word er helemaal mee doodgegooit.
In elke spellings vorm.
Ik ben heel benieuwd hoe Minisproetje heet! PM es?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:07 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Friese namen zijnHoewel ik voor een eventuele tweede geen idee heb of we weer voor een friese naam gaan. Friese jongensnamen vind ik helemaal moeilijk....
Sharonaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Chayenne, Cheyenne etc... afgrijselijk! Net als Shania, Shanaya enzo. Die kinderen worden gewoon geboren met een gouden ketting met hun naam om hun nek.
Isabimboquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau, Isabeautje, Isabeaus, Isababy, Isadepisa, Babybeau, Ducky (van Duckybeau), De Beau en zo kan ik nog wel even doorgaan
Doet me aan Libresse denken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat vind ik ook van Destiny's die worden ook met gouden ketting geboren.
Of Latisha, Latoya, Hope, Faith, Miranda, Esmeralda.
Terwijl ik Liberty dan wel weer leuk vind.![]()
Een tijd terug is er in onze straat een charity geboren... Charity.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat vind ik ook van Destiny's die worden ook met gouden ketting geboren.
Of Latisha, Latoya, Hope, Faith, Miranda, Esmeralda.
Terwijl ik Liberty dan wel weer leuk vind.![]()
Is goed! Dan ga ik nu gelijk een lader zoeken, want hij is haast leeg!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat? Ik sms je straks wel even
Charity vind ik écht verschrikkelijk. Alsof je 't kwakje van de vader uit liefdadigheid hebt gekregen...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:21 schreef Orea het volgende:
Maak je er toch Limoni vandan valt het niet zo op
Linaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Basboussa het volgende:
Ik vond/vind Solveig dus ook een schitterende naam.... En ik vind Teun zo leuk voor een jongen, maar dat wordt het hem echt niet. Kan de man niet uitspreken, en de man is niet de enige.
Voor een jongetje hebben we volgens mij al een naam, dezelfde als de jongens-optie bij Beisan, maar voor een meisje zijn we niet uit. Denk niet dat we voor een andere plaats/stad gaan (alhoewel Qalansaweh), waarschijnlijk wel iets Arabisch, of 'universeels', zonder een te hoog Fatima gehalte. Suggesties zijn welkom
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lina![]()
Amina en Amira vind ik ook mooi <3 Net als Jamila.
Hadiya, Zorah, Saraď, Ikram.
Ehm. Dat was mijn Arabische namen inspiratie
oeh en Noor en Rania natuurlijkom de Jordaanse sfeer erin te houden.
Zorahquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lina![]()
Amina en Amira vind ik ook mooi <3 Net als Jamila.
Hadiya, Zorah, Saraď, Ikram.
Ehm. Dat was mijn Arabische namen inspiratie
oeh en Noor en Rania natuurlijkom de Jordaanse sfeer erin te houden.
ik vind je jongens-optie erg mooi! (als ik het goed onthouden heb.)
Hihi teun![]()
Een vriendinnetje van mn zusje heeft een kind met een Marokkaanse jongen en zij hebben het ventje Brahim genoemd. Het was een compromis want zij wilde geen Arabische naam, maar als ze Brahim snel zou uitspreken dan klonk het nog een beetje als Brian ofzo
Ezraquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Lina ja, zo heet mijn nichtje![]()
En Zora, en Ezra en Naima en idd Noor![]()
Reza vind ik ook mooi.
hetzelfde met de mijnequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn naam eindigt ook op een a. Maar volgens mijn is het niet echt een pauper naam.
Is het niet Ibrahim?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef huuphuup het volgende:
Ja Brahim is ook normaal geloof ik onder Marokkanen. Of tenminste, ik had het ook wel eerder gehoord
Maar ik vond het zo suf dat zij Brahim wél acceptabel vond want als je het snel uitsprak dan was t net of het geen marokkaanse/arabische naam was
Ik ben heel benieuwd wat jullie bedenken uiteindelijk.Vind het best leuk om eens een hele andere namenhoek te zien.
Ezra vind ik zo een mooie naamquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:45 schreef Belana het volgende:
[..]
Ezra(mijn jongste zoon
)
Ik vind Aram mooi
De oudste heet Liamquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ezra vind ik zo een mooie naam![]()
Hoe heet je andere zoon?
Aram vind ik ook mooi.
En mijn naam eindigt ook op een a en is heul niet pauper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |