Woei Brenda, dat had ik bij jou helemaal niet in gedachtenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef Belana het volgende:
[..]
De oudste heet Liam
Mijn naam eindigt ook op een a... en ik vind het best wel een kamper naam... maarja...ik moet het ermee doen he... (Brenda...)
Nee jij bent heul geen Brenda niequote:Op woensdag 26 mei 2010 17:24 schreef Belana het volgende:
Nee, ik ben geen Brenda-material hemaarja, ik moet het er echt mee doen LOL
Ra ya vind ik erg mooi!!
Ezra is mooier ja, vind ik ook wel, ik denk dat ik nu Aram zou kiezen voor de oudsteMaargoed, Liam past bij hem hoor
ff stiekem, links Ezra, rechts Liam
[ afbeelding ]
Jou naam vind ik juist zo mooiquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bij ons woonde vroeger een Marokkaans jongetje in de straat die heette EzraEn mijn achter-achterneef schijnt ook zo te heten.
En ik vind mijn eigen naam ook vreselijkMaar wat moet je dan he?
Ja, nee, dat vind ik ook niks. Carla ben ik nu al gewend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:08 schreef ferrari_rood het volgende:
@vindur jij kan je nog Caroline laten noemen. Dat is toch je officiele naam?
@TF wat is jouw naam dan?
En Ezra ken ik als arabische naam
Kan wel maar ik moet het er mee doen en ik vind er niks anquote:
Sahar, Abia, Faizah, Hasna, Nadia...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Basboussa het volgende:
Ik vond/vind Solveig dus ook een schitterende naam.... En ik vind Teun zo leuk voor een jongen, maar dat wordt het hem echt niet. Kan de man niet uitspreken, en de man is niet de enige.
Voor een jongetje hebben we volgens mij al een naam, dezelfde als de jongens-optie bij Beisan, maar voor een meisje zijn we niet uit. Denk niet dat we voor een andere plaats/stad gaan (alhoewel Qalansaweh), waarschijnlijk wel iets Arabisch, of 'universeels', zonder een te hoog Fatima gehalte. Suggesties zijn welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |