Kom niet met die Elvis Presley bullshit op me af.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jullie gingen haten op mijn topics, dus back at ya.
Voor die eerste zin hoop ik dat je een aandoening krijgt, net als Skylark.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is voor wd (zij is btw 25% Zweeds he)
[ afbeelding ]
Proffesor.quote:
Little less conversation, a little more action pleasequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet met die Elvis Presley bullshit op me af.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
...hoop ik dat je een aandoening krijgt...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor die eerste zin hoop ik dat je een aandoening krijgt, net als Skylark.
All this aggrevation is satisfactioning me.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Little less conversation, a little more action please.
quote:
Nee, je blijft te lang doorgaan met je kutgrap. Dus nu is het geen grap meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:00 schreef Skylark. het volgende:
Iemand een aandoening toewensen omdat hij een grapje maakt.
Hmm, ik vind er niks anquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
All this aggrevation is satisfactioning me.Ik luisterde 'm gister nog toevallig.
Het is toch ook raar, je bent maar 25% Zweeds en zelfs je ondertitel is Zweeds. Dit doet me denken aan Family Guy dat Peter Griffin z'n negerroots ontdekt en zwart wil zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je blijft te lang doorgaan met je kutgrap. Dus nu is het geen grap meer.
Ja sorry ik ben je aan het stalkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind er niks an.
Bah, ik moet echt aan het werk, mijn inbox puilt uit.
Nou ik weet niet hoor, maar die ondertitel heb ik hiervoor ook echt al een jaar gehad. En toen hield je wijselijk je grote bek erover.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is toch ook raar, je bent maar 25% Zweeds en zelfs je ondertitel is Zweeds. Dit doet me denken aan Family Guy dat Peter Griffin z'n negerroots ontdekt en zwart wil zijn.
Haha die aflevering is baas dat hij naar die neger standup comedy gaat enszoowquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is toch ook raar, je bent maar 25% Zweeds en zelfs je ondertitel is Zweeds. Dit doet me denken aan Family Guy dat Peter Griffin z'n negerroots ontdekt en zwart wil zijn.
Hou je bek man. Ga lekker leuk doen met dat stuk mongool van een vriendje van een skylark.quote:
Sorry dat ik niet in m'n ondertitelvanwd-archief heb gekeken met datums erbij. Ik hou dat toch niet bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar die ondertitel heb ik hiervoor ook echt al een jaar gehad. En toen hield je wijselijk je grote bek erover.
waarom niet gewoon lief zijn dan <3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek man. Ga lekker leuk doen met dat stuk mongool van een vriendje van een skylark.
A CHALLENGER ENTERSquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
En nog steeds pokemon. Stelletje kleine kindjes zijn jullie toch
OTIS, PICK UP YOUR WEAPONS AND FIGHTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek man. Ga lekker leuk doen met dat stuk mongool van een vriendje van een skylark.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Flikker op man. Spuugventje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet in m'n ondertitelvanwd-archief heb gekeken met datums erbij. Ik hou dat toch niet bij. Ik zie het alleen nu.
Ik vroeg jou watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
En nog steeds pokemon. Stelletje kleine kindjes zijn jullie toch
HAHA, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OTIS, PICK UP YOUR WEAPONS AND FIGHT
FIGHT, FIGHT AND DANCE WITH THE DEVIL
Ja, sorry. Ik had eindgesprek met stagebegeleider, directeur en mentor van scorro, jwt.quote:
Sorry man, met iemands roots fuck je gewoon niet. Ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef Otis2.0 het volgende:
haha ik zeg 1x dat wd 25% Zweeds is en see what happens.
Alsof het je niet daar om gingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
Omdat je denkt grappig te zijn, net als Skylark. Ben je niet. Stop gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ohh, chillll. Maar goed gesprek dus? Heb je hierna vakantie dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had eindgesprek met stagebegeleider, directeur en mentor van scorro, jwt.
maar tot vrijdag, hihi
Ze gingen me beetje ophemelen en toen m'n mentor vroeg wat ik allemaal gedaan had, kon ik bijna geen antwoord geven. Gelukkig hielpen m'n boys me uit de trouble
Ja ga rustig door hoor, ik kijk wel toe. Homo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry man, met iemands roots fuck je gewoon niet. Ik begrijp het wel.
Ik vond hem zelf best geestig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je denkt grappig te zijn, net als Skylark. Ben je niet. Stop gewoon.
Stuk chagrijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ga rustig door hoor, ik kijk wel toe. Homo.
Ja, ging wel goed op zich. Ze vonden me een fijn persoon om mee samen te werken. Sociaal, open, leuk karakter enzulks. Zeiden ze op m'n vorige stage ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ohh, chillll. Maar goed gesprek dus? Heb je hierna vakantie dan?
Ik niet, dat heb ik de voorgaande keren ook al aangegeven.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stuk chagrijn. Ga dan niet op FOK! als je ongesteld bent.
[..]
[..]
Ach, volgens mij maak jij ook wel eens grappen over mensen die ze niet kunnen waarderen. Wensen die mensen jou dan ook een aandoening toe?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet, dat heb ik de voorgaande keren ook al aangegeven.
Ik heb al een paar keer gezegd dat ik het niet grappig vind, en me dan toch uitlokken. Dat is kankerkinderachtig man.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:11 schreef NoelGallagher het volgende:
mjah, je neemt het wel een beetje te serieus hoor
Oh chill, dat zeiden ze bij mij ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ging wel goed op zich. Ze vonden me een fijn persoon om mee samen te werken. Sociaal, open, leuk karakter enzulks. Zeiden ze op m'n vorige stage ook
Nee, moet nog wat dingen inhalen en heb op 22 juni diploma-uitreiking. Als ik nog even goed ga leren, moet dat wel lukken
Et toi?
Ik zal erover ophouden, maar je mag best ergens tegen kunnen. Ik kan er ook niks aan doen dat ik er iets van moet zeggen als ik misplaatst nationalisme zie. Ook bij Limburgers bv, dus overal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet, dat heb ik de voorgaande keren ook al aangegeven.
[..]
Of jij moet een keer normaal tegen me doen in plaats van me elke keer de kast op jagen.
Ik ben de enige die aangeeft tot hoever ik het kan waarderen. En dat was tot hier, en dat heb je dan maar te slikken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij maak jij ook wel eens grappen over mensen die ze niet kunnen waarderen. Wensen die mensen jou dan ook een aandoening toe?
Stel je eens één fucking keer niet zo aan. Echt wtf manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de enige die aangeeft tot hoever ik het kan waarderen. En dat was tot hier, en dat heb je dan maar te slikken.
Gast, je treitert me al kankerlang. Het is vervelend. Stop gewoon met tegen me praten dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal erover ophouden, maar je mag best ergens tegen kunnen. Ik kan er ook niks aan doen dat ik er iets van moet zeggen als ik misplaatst nationalisme zie. Ook bij Limburgers bv, dus overal.
True, true, true.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij maak jij ook wel eens grappen over mensen die ze niet kunnen waarderen. Wensen die mensen jou dan ook een aandoening toe?
Dat gaat als je jong bent, maar als je volwassen bent kun je ook niet altijd zeggen: "NOU VIND IK HET NIET LEUK MEER.". Iedereen heeft wel eens iets van 'verdomme', maar dat heb je zelf dan te slikken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de enige die aangeeft tot hoever ik het kan waarderen. En dat was tot hier, en dat heb je dan maar te slikken.
Dit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat gaat als je jong bent, maar als je volwassen bent kun je ook niet altijd zeggen: "NOU VIND IK HET NIET LEUK MEER.". Iedereen heeft wel eens iets van 'verdomme', maar dat heb je zelf dan te slikken.
Ja, echt he. Als je sociale skills een beetje op niveau zijn, kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh chill, dat zeiden ze bij mij ook. Scheelt toch wel als je je social skills al mee hebt in een bedrijf.
Hmm oke, maar dan ben je iig al klaar met je stage, da's ook chill.
Als het bij mij meezit ben ik op 25 juni klaar. Maar ik begin in juni ook nog met een cursus naast m'n stage, dus volgende maand wordt een hel. En ik moet nog een groot onderzoek afronden en zo
. Dus heb nog veel voor de boeg voordat ik echt vrij heb.
Gelukkig ben ik nog niet volwassen en hoef ik jou ook niet in mijn volwassenen-jaren tegen te komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat gaat als je jong bent, maar als je volwassen bent kun je ook niet altijd zeggen: "NOU VIND IK HET NIET LEUK MEER.". Iedereen heeft wel eens iets van 'verdomme', maar dat heb je zelf dan te slikken.
Treiteren? Nee. En sowieso heb ik het op niemand in het speciaal gemunt, ik ben gewoon direct.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, je treitert me al kankerlang. Het is vervelend. Stop gewoon met tegen me praten dan.
Ik heb het speciaal op lakitu gemunt. Kankerkneusjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Treiteren? Nee. En sowieso heb ik het op niemand in het speciaal gemunt, ik ben gewoon direct.
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou was ja, dus ik snap je woede <3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het speciaal op lakitu gemunt. Kankerkneusje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor tentamens heb je nog dan? Maar dat haal je sowieso wel toch. Geniet nog maar even van de meest relaxede tijd van je levenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. Als je sociale skills een beetje op niveau zijn, kom je al een heel eind![]()
Aiiiii, zie jou een kutmaand krijgen. Ik ook nog wel in juni. 2 tentamens en 2 presentaties. Kan best zijn dat ik nog wat vergeet trouwens
neequote:
Aldus Önder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou was ja.
quote:
Ik ben hemquote:
Zondag dacht ik. Hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey ynuhh, heb jij trigger toevallig nog gesproken?
Dat heb ik ook met die muziek van de eerste episodesquote:
Haha 3 keer raden welke post ik klaar had staan voor ik dit zag.quote:
Die zit ook in de game.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met die muziek van de eerste episodes
Bedrijfseconomiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat voor tentamens heb je nog dan? Maar dat haal je sowieso wel toch. Geniet nog maar even van de meest relaxede tijd van je leven.
heb ik al, moest van wdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg toch een ziekte met jullie pokemon zeg
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
CALLED ITquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
inb4 NG "Baby's altijd pokémon tazz triest als je hier was zou ik je keihard in je gezicht uitlachen"
Ja maar niet lang, volgens mij alleen op het begin als ze je de stad showen.quote:
Geeft niet. Ik verwachtte iets van hem, maar heb ik niet ontvangen. Dus vandaar dat ik hem even wilde sprekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan ook zaterdag geweest zijn. Ik weet het niet zeker.
Appeltje eitje johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie![]()
Engels presentatie, maar die kop ik zo in. En dan ook nog een presentatie over een ondernemingsplan
Thanksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Appeltje eitje joh. Succes daarmee iig
.
Lees er gewoon overheen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die jaloers zijn op mijn jeugd en dat uiten in afkeer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
18 jarigen die zichzelf cool vinden omdat ze pokemon diggen![]()
Je mocht willen dat je zo'n jeugd had als ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op mijn jeugd en dat uiten in afkeer.
Sorry, maar ik kan geen leuke jeugd bedenken zonder Pokémon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zo'n jeugd had als ik
Jezus, wat een tantoe harde diss.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Lakitu het volgende:
NG is gewoon op z'n 8e herhaaldelijk verkracht door een aardige oom met Pokémon op de achtergrond. Verklaart alles.
Ik moet me aanpassen aan het niveauquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Lakitu het volgende:
NG is gewoon op z'n 8e herhaaldelijk verkracht door een aardige oom met Pokémon op de achtergrond. Verklaart alles.
Ik had jou ook nog een foto beloofd, maar ik kan je niet pm'en.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik verwachtte iets van hem, maar heb ik niet ontvangen. Dus vandaar dat ik hem even wilde spreken.
Waarom had je nog 19 knaken van 'm tegoed?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben nog niet weg.Ik moest kijken op Mijn ING. Had m'n leraar 19 euro overgemaakt en het "KNAKEN" genoemd.
Ja daarom, dus dan moet ik wel onderop. We kunnen niet allebei bovenop, dat is neit logisch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk altijd wel boven.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had jou ook nog een foto beloofd, maar ik kan je niet pm'en.
Ik heb toentertijd een tijdschrift in het Engels gemaakt voor mijn sectorwerkstuk. en hij was dolenthousiast erover en wilde een eigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom had je nog 19 knaken van 'm tegoed?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja daarom, dus dan moet ik wel onderop. We kunnen niet allebei bovenop, dat is neit logisch.
Even kijken.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd een tijdschrift in het Engels gemaakt voor mijn sectorwerkstuk. en hij was dolenthousiast erover en wilde een eigen.Hij is Engelseleraar en was ook onze begeleider en zo.
Twijfelen aan dat, tazzquote:
Oh, dan stuur ik het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even kijken.
Ik heb namelijk shared inbox met Allure.
watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even kijken.
Ik heb namelijk shared inbox met Allure.
dat is gay vriendquote:
Jij playertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:39 schreef Skylark. het volgende:
Waarom wil niemand sharen.Ik heb allemaal spange fok chici's in mijn inbox.
Zij is for real hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom denk ik toch aan een kloon
Weet ik niks van?quote:
Ik deelde de mijne met jou, jij kon bij mij meelezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik niks van?![]()
3 seconden valt gelukkig nog te overzien. In mijn inbox staan zoveel geheimen en roddels.
Kan ik me echt niets van herinnerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik deelde de mijne met jou, jij kon bij mij meelezen.
Wie is die linkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit doe ik met jullie berichten
[ afbeelding ]
Ja net, 3 seconden maar waarschijnlijk krijg je dan geen melding ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik me echt niets van herinneren? Nou goed, zo spectaculair zal het dus niet geweest zijn
.
Piqué.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe kan je nou die linker niet kennen en die rechter wel? Wie is die rechter dan?
Ik ga echt een keer, als ik ekt niks te doen maar dan ook ekt niks, m'n hele inbox doorlezen en leegmaken. Behalve de belangrijke berichten danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie is die linker?
[..]
Ja net, 3 seconden maar waarschijnlijk krijg je dan geen melding ofzo.
Ik verwijder gewoon altijd alles in 1x, lekker boeiend dat gedoequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga echt een keer, als ik ekt niks te doen maar dan ook ekt niks, m'n hele inbox doorlezen en leegmaken. Behalve de belangrijke berichten dan. Ik word er echt gek van dat ie zo vol zit. Maar je kunt ook niet zomaar waardevolle informatie weggooien natuurlijk
.
Is dat INIESTAquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je die herkennen en die enorme baas niet.
Iniesta natuurlijk man
Ik weet nog hoe blij ik toen wasquote:
Zeker dat ik in de top 1 zitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
We moeten een keer een voetbalquiz doen. Zeker dat ik in de top 3 zit
Denk het nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
We moeten een keer een voetbalquiz doen. Zeker dat ik in de top 3 zit
Dat geloof ik niet. Jij bent ook zo'n sneak die belangrijke info niet zomaar weggooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik verwijder gewoon altijd alles in 1x, lekker boeiend dat gedoe.
Ik ben in Engeland voor Chelsea ja. Maar Barcelona is natuurlijk ook een prachtige club.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef Skylark. het volgende:
Maar Otis, jij bent toch Chelsea aanhanger. Dat je dan zo'n pic uitkiest.
Alleen pics sla ik heel soms op, maar ook zeldenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Jij bent ook zo'n sneak die belangrijke info niet zomaar weggooit.
Leugens, zeker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk het niet.
1. Otis
2. C_N
3. Chriz2k
C_N kan wel aan me tippen hoor denk ik =$ vooral als er veel wordt gevraagd over Engelse competitie.quote:
haha, ik had ooit een keer een subsidieaanvraag moeten sturen naar een man, zette ik in die brief 'Geachte mevrouw .... 'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:01 schreef Allure_ het volgende:
Kut, stuur ik net een mailtje naar een agent met 'pissible' ipv possible.
Hehequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, ik had ooit een keer een subsidieaanvraag moeten sturen naar een man, zette ik in die brief 'Geachte mevrouw .... '
Nooit meer wat van gehoord
Dat soort dingen weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Zonder op te zoeken, boys. Meeste doelpunten ooit in een CL wedstrijd. Welke clubs en wat werd het?
Ohquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongeeee, as monaco - deportivo, in 2003/2004. 8-3 en na de 8-3 was er nog een half uur te spelen
Wie is de linksback van Australië?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Stel mij eens een leuke voetbalvraag, otisje
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit doe ik met jullie berichten
[ afbeelding ]
Hoogste transferprijs voor een Nederlandse voetballer. Moet niet al te moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Stel mij eens een leuke voetbalvraag, otisje
Was dat niet Ruud?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoogste transferprijs voor een Nederlandse voetballer. Moet niet al te moeilijk zijn.
Nee man Overmarsquote:
watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie trouwens als je wakker wordt ook dikkere lippen dan zeg maar normaal in de loop van de dag?
watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie trouwens als je wakker wordt ook dikkere lippen dan zeg maar normaal in de loop van de dag?
Ik twijfelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoogste transferprijs voor een Nederlandse voetballer. Moet niet al te moeilijk zijn.
huhquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die hans hetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Skylark. het volgende:
Kan ik met één lens in naar de Hans Anders.Nouja, ik ben er weg van. Groetjes
.
Stamquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik twijfel![]()
Tussen japieeeeeee, en overmars.
Donovan broquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Noem mij eens de topscorer aller tijden van de VS.
Japie was slechts plek 6 mang. 25 millies ofzo. Daarboven staan nog Huntelaar, Sneijder, Ruud, Robben en Overmars dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik twijfel![]()
Tussen japieeeeeee, en overmars.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Japie was slechts plek 6 mang. 25 millies ofzo. Daarboven staan nog Huntelaar, Sneijder, Ruud, Robben en Overmars dus.
haha zie hem een lijstje hebben opgezocht.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stam. Volgens mij gingen Huntelaar en Robben nog voor meer weg.
Donovan heeft er 42, Wynalda 34.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mjah, wie anders zou het kunnen zijn?
Oh heb ik wel altijd. Wel mooi natuurlijk, daar niet van.quote:
Nee, dit wist ik serieusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha zie hem een lijstje hebben opgezocht.
Boh, die weet ik niet meng.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie was de bauss die tijdens het WK de vlag van zijn land op z'n wangen schilderde?
Zoiets heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh heb ik wel altijd. Wel mooi natuurlijk, daar niet van.
Mijn buik is 's ochtends ook altijd platter, heb je dat ook niet?
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik meer het WK.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet meer met champions league enzo. statistiekjes, uitslagen, weetjes enzo
Echte bazen hebben gewoon altijd een platte buik en volle lippen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou dan zal het wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit gehoord. Of bedoel je schaamlippen
?
En ja, je buik platter da's logisch.
uruguay had hem toch 2 keer?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
WK-winnaars uit mijn hoofd.
2006: Italië
2002: Brazilie
1998: Frankrijk
1994: Brazilie
1990: Duitsland
1986: Argentinie
1982: Italië
1978: Argentinie
1974: Duitsland
1970: Brazilie
1966: Engeland.
1962, 1958 en 1954 weet ik niet.
Maar 1950 wel: Uruguay.
Brazillië iigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
NG welke landen hebben nog nooit een WK gemist?
DE TIJD TIKT WEGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
NG welke landen hebben nog nooit een WK gemist?
Het is dan ook alleen Brazilië.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Brazillië iigRest weet ik echt niet
DEUTSCHLANDquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Welk land heeft de meeste WK-finales gespeeld?
Ach, je kunt het ook zien dat Duitsland de meeste finales verloren heeftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Samen met Brazilië, allebei 7. Maar Brazilië won hem vaker, 5 tegen 4.
quote:Theo de Jong is bij terugkeer in China op staande voet ontslagen als assistent-trainer van de club Tianjin Tedade. "Het is me kwalijk genomen dat ik eind april zonder toestemming van de club ben afgereisd naar Tilburg om als interim-coach van Willem II te gaan werken", licht De Jong aan het Brabants Dagblad toe.
Lekker naïefquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:41 schreef Otis2.0 het volgende:
NO SHIT, HET IS HEM KWALIJK GENOMEN DAT HIJ FF ZONDER TOESTEMMING BIJ EEN ANDERE CLUB GING WERKEN?? =S =S =S
De selectie van nu is wel beter vergeleken met die van Nederland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Zeggen ze dat Nederland underachievers zijn. De hoogste eindranking van Spanje is een 4e plek in 1950(!)
De selectie van Spanje is vrijwel altijd beter dan die van Nederland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De selectie van nu is wel beter vergeleken met die van Nederland.
Nee hoor, denk aan de tijden van Cruijff, Van Basten en Overmars.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De selectie van Spanje is vrijwel altijd beter dan die van Nederland.
Het is toch gewoon zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ze het niet leuk vindt dat ik en Sky steeds benadrukten dat ze 25% Zweeds is.
En, wat brengt jou in de sc?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef DE_krumpel het volgende:
!!!!!!!!!! aandachtstekort!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |