Stel je eens één fucking keer niet zo aan. Echt wtf manquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de enige die aangeeft tot hoever ik het kan waarderen. En dat was tot hier, en dat heb je dan maar te slikken.
Gast, je treitert me al kankerlang. Het is vervelend. Stop gewoon met tegen me praten dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal erover ophouden, maar je mag best ergens tegen kunnen. Ik kan er ook niks aan doen dat ik er iets van moet zeggen als ik misplaatst nationalisme zie. Ook bij Limburgers bv, dus overal.
True, true, true.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij maak jij ook wel eens grappen over mensen die ze niet kunnen waarderen. Wensen die mensen jou dan ook een aandoening toe?
Dat gaat als je jong bent, maar als je volwassen bent kun je ook niet altijd zeggen: "NOU VIND IK HET NIET LEUK MEER.". Iedereen heeft wel eens iets van 'verdomme', maar dat heb je zelf dan te slikken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de enige die aangeeft tot hoever ik het kan waarderen. En dat was tot hier, en dat heb je dan maar te slikken.
Dit.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat gaat als je jong bent, maar als je volwassen bent kun je ook niet altijd zeggen: "NOU VIND IK HET NIET LEUK MEER.". Iedereen heeft wel eens iets van 'verdomme', maar dat heb je zelf dan te slikken.
Ja, echt he. Als je sociale skills een beetje op niveau zijn, kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh chill, dat zeiden ze bij mij ook. Scheelt toch wel als je je social skills al mee hebt in een bedrijf.
Hmm oke, maar dan ben je iig al klaar met je stage, da's ook chill.
Als het bij mij meezit ben ik op 25 juni klaar. Maar ik begin in juni ook nog met een cursus naast m'n stage, dus volgende maand wordt een hel. En ik moet nog een groot onderzoek afronden en zo
. Dus heb nog veel voor de boeg voordat ik echt vrij heb.
Gelukkig ben ik nog niet volwassen en hoef ik jou ook niet in mijn volwassenen-jaren tegen te komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat gaat als je jong bent, maar als je volwassen bent kun je ook niet altijd zeggen: "NOU VIND IK HET NIET LEUK MEER.". Iedereen heeft wel eens iets van 'verdomme', maar dat heb je zelf dan te slikken.
Treiteren? Nee. En sowieso heb ik het op niemand in het speciaal gemunt, ik ben gewoon direct.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, je treitert me al kankerlang. Het is vervelend. Stop gewoon met tegen me praten dan.
Ik heb het speciaal op lakitu gemunt. Kankerkneusjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Treiteren? Nee. En sowieso heb ik het op niemand in het speciaal gemunt, ik ben gewoon direct.
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou was ja, dus ik snap je woede <3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb het speciaal op lakitu gemunt. Kankerkneusje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor tentamens heb je nog dan? Maar dat haal je sowieso wel toch. Geniet nog maar even van de meest relaxede tijd van je levenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. Als je sociale skills een beetje op niveau zijn, kom je al een heel eind![]()
Aiiiii, zie jou een kutmaand krijgen. Ik ook nog wel in juni. 2 tentamens en 2 presentaties. Kan best zijn dat ik nog wat vergeet trouwens
neequote:
Aldus Önder.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou ook mij willen zijn als ik jou was ja.
quote:
Ik ben hemquote:
Zondag dacht ik. Hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey ynuhh, heb jij trigger toevallig nog gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |