Dat heb ik ook met die muziek van de eerste episodesquote:
Haha 3 keer raden welke post ik klaar had staan voor ik dit zag.quote:
Die zit ook in de game.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met die muziek van de eerste episodes
Bedrijfseconomiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat voor tentamens heb je nog dan? Maar dat haal je sowieso wel toch. Geniet nog maar even van de meest relaxede tijd van je leven.
heb ik al, moest van wdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg toch een ziekte met jullie pokemon zeg
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
CALLED ITquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
inb4 NG "Baby's altijd pokémon tazz triest als je hier was zou ik je keihard in je gezicht uitlachen"
Ja maar niet lang, volgens mij alleen op het begin als ze je de stad showen.quote:
Geeft niet. Ik verwachtte iets van hem, maar heb ik niet ontvangen. Dus vandaar dat ik hem even wilde sprekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan ook zaterdag geweest zijn. Ik weet het niet zeker.
Appeltje eitje johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie![]()
Engels presentatie, maar die kop ik zo in. En dan ook nog een presentatie over een ondernemingsplan
Thanksquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Appeltje eitje joh. Succes daarmee iig
.
Lees er gewoon overheen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die jaloers zijn op mijn jeugd en dat uiten in afkeer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:27 schreef NoelGallagher het volgende:
18 jarigen die zichzelf cool vinden omdat ze pokemon diggen![]()
Je mocht willen dat je zo'n jeugd had als ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op mijn jeugd en dat uiten in afkeer.
Sorry, maar ik kan geen leuke jeugd bedenken zonder Pokémon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zo'n jeugd had als ik
Jezus, wat een tantoe harde diss.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Lakitu het volgende:
NG is gewoon op z'n 8e herhaaldelijk verkracht door een aardige oom met Pokémon op de achtergrond. Verklaart alles.
Ik moet me aanpassen aan het niveauquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Lakitu het volgende:
NG is gewoon op z'n 8e herhaaldelijk verkracht door een aardige oom met Pokémon op de achtergrond. Verklaart alles.
Ik had jou ook nog een foto beloofd, maar ik kan je niet pm'en.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik verwachtte iets van hem, maar heb ik niet ontvangen. Dus vandaar dat ik hem even wilde spreken.
Waarom had je nog 19 knaken van 'm tegoed?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben nog niet weg.Ik moest kijken op Mijn ING. Had m'n leraar 19 euro overgemaakt en het "KNAKEN" genoemd.
Ja daarom, dus dan moet ik wel onderop. We kunnen niet allebei bovenop, dat is neit logisch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk altijd wel boven.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had jou ook nog een foto beloofd, maar ik kan je niet pm'en.
Ik heb toentertijd een tijdschrift in het Engels gemaakt voor mijn sectorwerkstuk. en hij was dolenthousiast erover en wilde een eigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom had je nog 19 knaken van 'm tegoed?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja daarom, dus dan moet ik wel onderop. We kunnen niet allebei bovenop, dat is neit logisch.
Even kijken.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd een tijdschrift in het Engels gemaakt voor mijn sectorwerkstuk. en hij was dolenthousiast erover en wilde een eigen.Hij is Engelseleraar en was ook onze begeleider en zo.
Twijfelen aan dat, tazzquote:
Oh, dan stuur ik het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even kijken.
Ik heb namelijk shared inbox met Allure.
watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even kijken.
Ik heb namelijk shared inbox met Allure.
dat is gay vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |