Ik moet me aanpassen aan het niveauquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:29 schreef Lakitu het volgende:
NG is gewoon op z'n 8e herhaaldelijk verkracht door een aardige oom met Pokémon op de achtergrond. Verklaart alles.
Ik had jou ook nog een foto beloofd, maar ik kan je niet pm'en.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik verwachtte iets van hem, maar heb ik niet ontvangen. Dus vandaar dat ik hem even wilde spreken.
Waarom had je nog 19 knaken van 'm tegoed?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben nog niet weg.Ik moest kijken op Mijn ING. Had m'n leraar 19 euro overgemaakt en het "KNAKEN" genoemd.
Ja daarom, dus dan moet ik wel onderop. We kunnen niet allebei bovenop, dat is neit logisch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik sta daar eigenlijk altijd wel boven.
Hoezo nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had jou ook nog een foto beloofd, maar ik kan je niet pm'en.
Ik heb toentertijd een tijdschrift in het Engels gemaakt voor mijn sectorwerkstuk. en hij was dolenthousiast erover en wilde een eigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom had je nog 19 knaken van 'm tegoed?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja daarom, dus dan moet ik wel onderop. We kunnen niet allebei bovenop, dat is neit logisch.
Even kijken.quote:
Oh oke.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd een tijdschrift in het Engels gemaakt voor mijn sectorwerkstuk. en hij was dolenthousiast erover en wilde een eigen.Hij is Engelseleraar en was ook onze begeleider en zo.
Twijfelen aan dat, tazzquote:
Oh, dan stuur ik het niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even kijken.
Ik heb namelijk shared inbox met Allure.
watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even kijken.
Ik heb namelijk shared inbox met Allure.
dat is gay vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |