Jij playertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:39 schreef Skylark. het volgende:
Waarom wil niemand sharen.Ik heb allemaal spange fok chici's in mijn inbox.
Zij is for real hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom denk ik toch aan een kloon
Weet ik niks van?quote:
Ik deelde de mijne met jou, jij kon bij mij meelezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weet ik niks van?![]()
3 seconden valt gelukkig nog te overzien. In mijn inbox staan zoveel geheimen en roddels.
Kan ik me echt niets van herinnerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik deelde de mijne met jou, jij kon bij mij meelezen.
Wie is die linkerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit doe ik met jullie berichten
[ afbeelding ]
Ja net, 3 seconden maar waarschijnlijk krijg je dan geen melding ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik me echt niets van herinneren? Nou goed, zo spectaculair zal het dus niet geweest zijn
.
Piqué.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe kan je nou die linker niet kennen en die rechter wel? Wie is die rechter dan?
Ik ga echt een keer, als ik ekt niks te doen maar dan ook ekt niks, m'n hele inbox doorlezen en leegmaken. Behalve de belangrijke berichten danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie is die linker?
[..]
Ja net, 3 seconden maar waarschijnlijk krijg je dan geen melding ofzo.
Ik verwijder gewoon altijd alles in 1x, lekker boeiend dat gedoequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga echt een keer, als ik ekt niks te doen maar dan ook ekt niks, m'n hele inbox doorlezen en leegmaken. Behalve de belangrijke berichten dan. Ik word er echt gek van dat ie zo vol zit. Maar je kunt ook niet zomaar waardevolle informatie weggooien natuurlijk
.
Is dat INIESTAquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je die herkennen en die enorme baas niet.
Iniesta natuurlijk man
Ik weet nog hoe blij ik toen wasquote:
Zeker dat ik in de top 1 zitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
We moeten een keer een voetbalquiz doen. Zeker dat ik in de top 3 zit
Denk het nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
We moeten een keer een voetbalquiz doen. Zeker dat ik in de top 3 zit
Dat geloof ik niet. Jij bent ook zo'n sneak die belangrijke info niet zomaar weggooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik verwijder gewoon altijd alles in 1x, lekker boeiend dat gedoe.
Ik ben in Engeland voor Chelsea ja. Maar Barcelona is natuurlijk ook een prachtige club.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef Skylark. het volgende:
Maar Otis, jij bent toch Chelsea aanhanger. Dat je dan zo'n pic uitkiest.
Alleen pics sla ik heel soms op, maar ook zeldenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Jij bent ook zo'n sneak die belangrijke info niet zomaar weggooit.
Leugens, zeker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk het niet.
1. Otis
2. C_N
3. Chriz2k
C_N kan wel aan me tippen hoor denk ik =$ vooral als er veel wordt gevraagd over Engelse competitie.quote:
haha, ik had ooit een keer een subsidieaanvraag moeten sturen naar een man, zette ik in die brief 'Geachte mevrouw .... 'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:01 schreef Allure_ het volgende:
Kut, stuur ik net een mailtje naar een agent met 'pissible' ipv possible.
Hehequote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha, ik had ooit een keer een subsidieaanvraag moeten sturen naar een man, zette ik in die brief 'Geachte mevrouw .... '
Nooit meer wat van gehoord
Dat soort dingen weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Zonder op te zoeken, boys. Meeste doelpunten ooit in een CL wedstrijd. Welke clubs en wat werd het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |