Kom niet met die Elvis Presley bullshit op me af.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jullie gingen haten op mijn topics, dus back at ya.
Voor die eerste zin hoop ik dat je een aandoening krijgt, net als Skylark.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is voor wd (zij is btw 25% Zweeds he)
[ afbeelding ]
Proffesor.quote:
Little less conversation, a little more action pleasequote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet met die Elvis Presley bullshit op me af.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
...hoop ik dat je een aandoening krijgt...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor die eerste zin hoop ik dat je een aandoening krijgt, net als Skylark.
All this aggrevation is satisfactioning me.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Little less conversation, a little more action please.
quote:
Nee, je blijft te lang doorgaan met je kutgrap. Dus nu is het geen grap meer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:00 schreef Skylark. het volgende:
Iemand een aandoening toewensen omdat hij een grapje maakt.
Hmm, ik vind er niks anquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
All this aggrevation is satisfactioning me.Ik luisterde 'm gister nog toevallig.
Het is toch ook raar, je bent maar 25% Zweeds en zelfs je ondertitel is Zweeds. Dit doet me denken aan Family Guy dat Peter Griffin z'n negerroots ontdekt en zwart wil zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je blijft te lang doorgaan met je kutgrap. Dus nu is het geen grap meer.
Ja sorry ik ben je aan het stalkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind er niks an.
Bah, ik moet echt aan het werk, mijn inbox puilt uit.
Nou ik weet niet hoor, maar die ondertitel heb ik hiervoor ook echt al een jaar gehad. En toen hield je wijselijk je grote bek erover.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is toch ook raar, je bent maar 25% Zweeds en zelfs je ondertitel is Zweeds. Dit doet me denken aan Family Guy dat Peter Griffin z'n negerroots ontdekt en zwart wil zijn.
Haha die aflevering is baas dat hij naar die neger standup comedy gaat enszoowquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is toch ook raar, je bent maar 25% Zweeds en zelfs je ondertitel is Zweeds. Dit doet me denken aan Family Guy dat Peter Griffin z'n negerroots ontdekt en zwart wil zijn.
Hou je bek man. Ga lekker leuk doen met dat stuk mongool van een vriendje van een skylark.quote:
Sorry dat ik niet in m'n ondertitelvanwd-archief heb gekeken met datums erbij. Ik hou dat toch niet bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar die ondertitel heb ik hiervoor ook echt al een jaar gehad. En toen hield je wijselijk je grote bek erover.
waarom niet gewoon lief zijn dan <3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek man. Ga lekker leuk doen met dat stuk mongool van een vriendje van een skylark.
A CHALLENGER ENTERSquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
En nog steeds pokemon. Stelletje kleine kindjes zijn jullie toch
OTIS, PICK UP YOUR WEAPONS AND FIGHTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou je bek man. Ga lekker leuk doen met dat stuk mongool van een vriendje van een skylark.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Flikker op man. Spuugventje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet in m'n ondertitelvanwd-archief heb gekeken met datums erbij. Ik hou dat toch niet bij. Ik zie het alleen nu.
Ik vroeg jou watquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
En nog steeds pokemon. Stelletje kleine kindjes zijn jullie toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |