abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81842504
ABC estimates that 20.5 million unique viewers watched the series finale of Lost during its 2-1/2 hour broadcast.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:09:41 #227
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_81842533
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verder stoor ik me enorm aan kijkers die echt alles willen weten en niks zelf kunnen beredeneren/verzinnen. Lost is geen exacte wetenschap, maar een tv-serie. Fictie. Vragen als 'maar wat is het licht dan precies' zijn totaal niet relevant. Het is wat het is. Het jongetje in 'De Shining' is ook 'special', hoe dat komt hoef je als lezer/kijker helemaal niet te weten. Het gaat om wat er uit voortvloeit.
Die insteek accepteer ik bij iemand die, zelfs voor hij begint, al weet dat hij geen antwoorden gaat geven. Niet van een duo dat zich in een hoek heeft geschreven en het gewoon uit noodzaak plots over de "geef het zelf een invulling" boeg gooit.

Vooral dat toontje van "Pfff, we moeten toch niet alles uitleggen, gebruik zelf je verbeelding eens" van Lindelof en Cuse vind ik heel arrogant. Ze wimpelen gewoon het falen van hun eigen creativiteit af op hun fans.

De serie als geheel vind ik nog steeds puik, een hoop acteurs waren erg sterk, maar "Darlton" vind ik een ontzettend overschat koppel pummels.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:09:50 #228
133369 Jivis
Critikut
pi_81842543
Een Lost-spinoff puur gericht op de geschiedenis van het eiland vind ik wel een goed idee eigenlijk .
Amen.
pi_81842551
het einde gafme gewoon het gevoel "het maakt niks meer uit"....
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:12 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

De ALT was het leven dat ze hadden kunnen/willen leven, in dat leven hadden ze geen weet van het bestaan van het eiland, dus bestond het ook niet.

Leukel even hadden ze dan gewild...., Kate weer crimineel, Sun en Jin weer problemen....
pi_81842614
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:05 schreef frank010 het volgende:
Nou, dat was het dan

En ook ik ben wel tevreden met het eind, tuurlijk had ik ook graag antwoorden gezien wat betreft Walt of over de makers van "the 4 toed statue" of wat dan ook, ik kan wel leven met dit eind.

Lost
Mjah, in het echt weten we ook niet precies door wie, hoe en waarom pyramides over de gehele wereld zijn gebouwd, net zoals zaken als de stonehenge en puma punku bijvoorbeeld, welke wij met onze huidige techniek nogsteeds niet voor elkaar kunnen krijgen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_81842825
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:24 schreef Bluurgh het volgende:
En waarom kreeg Jack eigenlijk als enige in de ALT die wondjes mee? Ik snap nog wel dat dat komt doordat Locke hem daar uiteindelijk raakte met het mes, maar het is me niet helemaal duidelijk waarom Jack dat nou merkte..
Ik dacht omdat hij die wondjes had op het moment van zijn overlijden.

En die wond van zijn blindedarmoperatie in seizoen 4 was dus niet van zijn blindedarmoperatie in seizoen 4, maar van Locke die hem neerstak vlak voor zijn dood.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:16:40 #232
133369 Jivis
Critikut
pi_81842860
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:15 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik dacht omdat hij die wondjes had op het moment van zijn overlijden.
Maar je maakt mij niet wijs dat Juliet geen wondjes had bij haar overlijden .
Amen.
pi_81842863
Maar hoe kan het dat de kist van Christian al leeg was toen Jack de kist op het eiland vond als ie aan het eind door de steekwond in zn zij is gestorven?
pi_81842897
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:11 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mjah, in het echt weten we ook niet precies door wie, hoe en waarom pyramides over de gehele wereld zijn gebouwd, net zoals zaken als de stonehenge en puma punku bijvoorbeeld, welke wij met onze huidige techniek nogsteeds niet voor elkaar kunnen krijgen.
Piramides zijn gebouwd met behulp van aliens...
Illuminated, Subtle & Aware
pi_81842987
Ik heb het even laten bezinken, en ik behoor jammerlijk tot de groep die niet tevreden is met dit einde. Het was een schitterend einde en ik heb nog net geen traantje weg hoeven pinken, maar heel sterk is het niet. Als het al die tijd Hurley had moeten zijn dan kan ik zelf invullen dat die cijfers enkel bestonden om Hurley geboeid te houden en om hem het gevoel te geven dat hij er echt moet zijn, maar ik snap er nog steeds weinig van. Gaan ze nou allemaal verder met hun leven in de Alt? Of zijn ze allemaal dood en is het een tijdelijke wereld die ze voor zichzelf gemaakt hebben?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81842996
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Jivis het volgende:

[..]

Maar je maakt mij niet wijs dat Juliet geen wondjes had bij haar overlijden .
Juliet was niet 'like Jacob'. Voor haar gelden andere regels.
pi_81843032
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Je lult het nu wel heel makkelijk goed hoor
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81843097
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Droeftoetert het volgende:
Maar hoe kan het dat de kist van Christian al leeg was toen Jack de kist op het eiland vond als ie aan het eind door de steekwond in zn zij is gestorven?
Ik snap de vraag niet

Wat heeft die kist met Jacks steekwond te maken?
  maandag 24 mei 2010 @ 20:21:32 #239
133369 Jivis
Critikut
pi_81843123
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Symer het volgende:

[..]

Dan mijn vervolgvraag: wat denk jij dat er voor connectie tussen eiland en ALT is? Dat is mij namelijk niet helemaal duidelijk.
Amen.
pi_81843173
Het komt erop neer dat heel veel dingen uit eerdere seizoenen gewoon lukraak in de serie zijn gegooid zonder een echt achterliggend verhaal. Het standbeeld, de Egyptische symbolen, de nummers die overal opduiken, etc. Ik heb altijd gehoopt dat dat soort dingen uiteindelijk wel enigszins uitgelegd zou worden, maar nu dus blijkt dat de schrijvers ook niet wisten wat ze ermee moesten doen geeft dat toch een onbevredigend gevoel.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:22:58 #241
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_81843199
Nu aan het kijken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_81843218
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:17 schreef frank010 het volgende:

[..]

Piramides zijn gebouwd met behulp van aliens...
We weten het niet. We hebben het zelf dan ook nog niet voor elkaar gekregen. Al zouden de oude volkeren dit wel gekunnen hebben, en dat hun kennis in de loop der jaren verloren is gegaan, of is opgeëist door het Vaticaan om de macht te verkrijgen in de wereld. Informatie is macht.

En daar hebben we dan ook vrede mee.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:23:26 #243
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81843227
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:10 schreef athlonkmf het volgende:
het einde gafme gewoon het gevoel "het maakt niks meer uit"....
[..]

Leukel even hadden ze dan gewild...., Kate weer crimineel, Sun en Jin weer problemen....
Ik had ook duidelijk 'kunnen/willen' neergezet.

Het was gewoon een blik op hoe hun leven anders had kunnen gaan; niet per definitie beter of slechter. Tot het moment dat ze zich erbij neerlegden dat het leven dat ze geleid hadden (op het eiland) zo had moeten zijn.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_81843243
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het punt is een beetje dat daar geen antwoord op is gekomen. Elke verklaring die je verzint is dus even goed of slecht als de volgende.

Je kunt ook een heel verhaal ophangen over dat wonden niet instrumentaal mogen zijn in hun dood, omdat iedereen dan in eeuwige pijn zou leven ofzo; en dat zou dan even correct zijn.

Whatever works for you.
pi_81843273
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hij snapt het geheel grootendeels en denkt ook niet te moeilijk na. Dat is ook een gevaar namelijk, bij series als Lost.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:25:53 #246
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_81843348
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Die insteek accepteer ik bij iemand die, zelfs voor hij begint, al weet dat hij geen antwoorden gaat geven. Niet van een duo dat zich in een hoek heeft geschreven en het gewoon uit noodzaak plots over de "geef het zelf een invulling" boeg gooit.

Vooral dat toontje van "Pfff, we moeten toch niet alles uitleggen, gebruik zelf je verbeelding eens" van Lindelof en Cuse vind ik heel arrogant. Ze wimpelen gewoon het falen van hun eigen creativiteit af op hun fans.

De serie als geheel vind ik nog steeds puik, een hoop acteurs waren erg sterk, maar "Darlton" vind ik een ontzettend overschat koppel pummels.
Ik denk dat de lat voor velen veels te hoog is komen liggen. Na de eerste 2 seizoenen waren de verwachtingen van de fans torenhoog. Probeer daar maar eens aan te voldoen.
pi_81843357
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef retorbrapi het volgende:
Het komt erop neer dat heel veel dingen uit eerdere seizoenen gewoon lukraak in de serie zijn gegooid zonder een echt achterliggend verhaal. Het standbeeld, de Egyptische symbolen, de nummers die overal opduiken, etc. Ik heb altijd gehoopt dat dat soort dingen uiteindelijk wel enigszins uitgelegd zou worden, maar nu dus blijkt dat de schrijvers ook niet wisten wat ze ermee moesten doen geeft dat toch een onbevredigend gevoel.
Misschien is het succes wel te danken aan het feit dat er verbindingen zijn met de wereld waarin wij leven. Dat geeft voldoende verklaringen voor veel zaken omtrent het eiland namelijk.

Mjah, het liefst krijgen we dan ook alle informatie door onze moeders met de paplepel ingegoten.
pi_81843437
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dan mijn vervolgvraag: wat denk jij dat er voor connectie tussen eiland en ALT is? Dat is mij namelijk niet helemaal duidelijk.
Wat voor connectie moet er zijn? Het eiland is een periode in hun leven alwaar de Losties elkaar hebben gevonden. Zij hebben elkaars leven op een dusdanige manier beïnvloed dat ze elkaar na de dood weer tegenkomen.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:32:03 #249
133369 Jivis
Critikut
pi_81843634
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:28 schreef Symer het volgende:

[..]

Wat voor connectie moet er zijn? Het eiland is een periode in hun leven alwaar de Losties elkaar hebben gevonden. Zij hebben elkaars leven op een dusdanige manier beïnvloed dat ze elkaar na de dood weer tegenkomen.
Maar je hebt het over rules die ook in de ALT doorlopen, bijvoorbeeld Jack die die wondjes heeft omdat hij de nieuwe Jacob is...

Maar het hiernamaals dus volgens jou eerder een soort losstaande verhaallijn van het hele eilandgedoe en heeft er niks mee te maken?

Dan vraag ik me af wat voor reden het had om Juliet "It worked" te laten zeggen na het ontploffen van de bom in The Incident.
Amen.
pi_81843743
Ik vond het wel een mooi einde. Ik ga Kate missen.

Maar het laatste seizoen mocht wel sterker uitgewerkt worden.
pi_81843835
En als ik het goed heb gezien zit Richard ook niet in die reünie, wat klopt omdat hij bij Jacob hoort en niet bij de Losties.
pi_81843865
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Maar je hebt het over rules die ook in de ALT doorlopen, bijvoorbeeld Jack die die wondjes heeft omdat hij de nieuwe Jacob is...

Maar het hiernamaals dus volgens jou eerder een soort losstaande verhaallijn van het hele eilandgedoe en heeft er niks mee te maken?

Dan vraag ik me af wat voor reden het had om Juliet "It worked" te laten zeggen na het ontploffen van de bom in The Incident.
Die rules staan los van het eiland. Zoals MiB in Across The Sea uitlegde hebben zij die regels zichzelf opgelegd.

En het eiland staat in die zin los van het hiernamaals dat het immaterieel is als fysieke locatie. Als de losties elkaar in een chocoladefabriek hadden ontmoet met gekke managers die rare regels verzinnen had dat voor het hiernamaals niet uitgemaakt.
pi_81843876
quote:

[..]

"it worked" is net zoals de meeste dingen in Lost multi-interpretabel, want het had ook gewoon kunnen betekenen dat het laten ontploffen van de waterstofbom heeft gewerkt om de karakters uit de jaren 70 weer terug te krijgen in de originele tijdlijn.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_81843892
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik snap de vraag niet

Wat heeft die kist met Jacks steekwond te maken?
Jack was verbaasd dat Christian op het eind niet in de kist lag. Jack bleek dood te zijn.
Maar hij vond de kist ook aan het begin van de serie,toen lag Christian er ook niet in, was Jack toen ook al dood? Of zeg ik nu wat heel raars?
Want Jack ging pas dood door de steekwond van Flocke, toch?
pi_81843993
Flocke was Christian in s1
pi_81844074
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef Droeftoetert het volgende:

[..]

Jack was verbaasd dat Christian op het eind niet in de kist lag. Jack bleek dood te zijn.
Maar hij vond de kist ook aan het begin van de serie,toen lag Christian er ook niet in, was Jack toen ook al dood? Of zeg ik nu wat heel raars?
Want Jack ging pas dood door de steekwond van Flocke, toch?
Aha. Nee, ik denk dat die dingen los van elkaar staan.

In het begin had MiB waarschijnlijk Christians lijk verstopt om Jack te laten geloven dat híj daadwerkelijk Christian was.

Dat de kist nu weer leeg was, was louter een leuke call-back. Net als Jack en Locke die samen naar beneden richting het licht kijken, net als ze in 1x25 deden bij de hatch. Daar zit verder geen betekenis achter.
  maandag 24 mei 2010 @ 20:42:24 #257
133369 Jivis
Critikut
pi_81844202
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef Symer het volgende:

[..]

Die rules staan los van het eiland. Zoals MiB in Across The Sea uitlegde hebben zij die regels zichzelf opgelegd.

En het eiland staat in die zin los van het hiernamaals dat het immaterieel is als fysieke locatie. Als de losties elkaar in een chocoladefabriek hadden ontmoet met gekke managers die rare regels verzinnen had dat voor het hiernamaals niet uitgemaakt.
Nou ja, het zal wel.

Ik ben wel aardig tevreden met de afloop van de personages en ik hoop dat we op de dvd nog wat meer background informatie krijgen .
Amen.
pi_81844203
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Aha. Nee, ik denk dat die dingen los van elkaar staan.

In het begin had MiB waarschijnlijk Christians lijk verstopt om Jack te laten geloven dat híj daadwerkelijk Christian was.

Dat de kist nu weer leeg was, was louter een leuke call-back. Net als Jack en Locke die samen naar beneden richting het licht kijken, net als ze in 1x25 deden bij de hatch. Daar zit verder geen betekenis achter.
Okay, dan snap ik het!
pi_81844236
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef chroestjov het volgende:

[..]

"it worked" is net zoals de meeste dingen in Lost multi-interpretabel, want het had ook gewoon kunnen betekenen dat het laten ontploffen van de waterstofbom heeft gewerkt om de karakters uit de jaren 70 weer terug te krijgen in de originele tijdlijn.
Ik denk wel dat Juliet echt haar dode alter-ego channelde. Ze zei ook 'let's go Dutch' immers.
pi_81844351
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nou ja, het zal wel.

Ik ben wel aardig tevreden met de afloop van de personages en ik hoop dat we op de dvd nog wat meer background informatie krijgen .
ABC schijnt al met spin-offs bezig te zijn. Ik zie ook wel zeeën aan ruimte voor nieuwe verhalen binnen het Lost-universum.
pi_81844381
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nou ja, het zal wel.

Er zal ook nog wel op andere manieren informatie verspreid worden, net zoals met de podcasts, en die site waar ineens de "echte" naam van MiB stond.
pi_81844429
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef Symer het volgende:

[..]

ABC schijnt al met spin-offs bezig te zijn. Ik zie ook wel zeeën aan ruimte voor nieuwe verhalen binnen het Lost-universum.
Een kinderserie! Hurley en Ben die de kinderen van de Losties gaan begeleiden als candidates, met in een koekiemonster in plaats van de zwarte rook.

Een prequel omtrent Dharma zou ook wel tof zijn trouwens.
pi_81844536
Ik vraag me nog steeds af wat er met de bom is gebeurd. Is die nou afgegaan?
pi_81844687
En wat een cultuurschok zal het zijn voor Richard
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 20:53:07 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_81844741
Ik zag een klein stukje uit een tv-show met Lost Alternate Endings, ze deden gewoon allemaal mee met Survivor (Expeditie Robinson).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_81844907
quote:

[..]

Ik denk dat dit komt omdat Juliet dood aan het gaan is en daarom een flits van het hiernamaals heeft gezien.
pi_81844947
quote:

[..]

Een prequel over het ontstaan van het eiland.
De opkomst en ondergang van het Dharma initiatief.
Leaf
pi_81845026
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Juliet echt haar dode alter-ego channelde. Ze zei ook 'let's go Dutch' immers.
Hmm, op mij kwam het over dat Juliet vandaag "lets go Dutch" opbracht omdat dat juist een herinnering was uit het echte leven waarin dat een van haar laatste woorden was.
Als "lets go Dutch" spontaan in een gesprek tussen haar en Sawyer in de ALT timeline was opgebracht zonder de aanwezigheid van de herinneringen van het vorige leven dan had die uitspraak in het echte leven betrekking gehad op de ALT timeline, nu juist andersom.
pi_81845031
quote:

[..]

beeeh

als ze het maar laten. Het heeft een mooi einde zo en daar moet je niet mee kloten.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:01:15 #270
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_81845162
Een spin-off met Miles, Richard, Lapidus en Sawyer als pseudo A-Team.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_81845211
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een spin-off met Miles, Richard, Lapidus en Sawyer als pseudo A-Team.
En Sayid als geheime hitman.

Zoiets was al geopperd volgens Jimmy Kimmel
Leaf
  maandag 24 mei 2010 @ 21:04:46 #272
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_81845325
It's fucking garbage:

maandag 24 mei 2010 @ 21:06:02 #273
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_81845403
Fuck you ABC:

pi_81845582
Wat ik me afvraag. Wat was Smokey nu op het laatst? Was hij weer Lock? En is Jack nu Smokey geworden, hij is immers in het licht doodgegaan?

Was een leuke serie!
pi_81845604
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:04 schreef Izaag het volgende:
It's fucking garbage:

Die 5 minutes of fame zijn ook steeds makkelijker te krijgen
Leaf
pi_81845732
Wat ik ook niet snap: Hoe kon het dat ze van het eiland gingen (seizoen drie). Komt iedereen in die soort hemel of alleen mensen die op het eiland hebben gezeten?
pi_81845743
Zegt de gozer in het teenage mutant ninja turtles shirt, goddd als je zo'n knurft ben waar begin je dan aan met zo'n serie:P

Jack gaat dood aan het einde als hij het vliegtuig over het bos ziet vliegen. Mooi stuk was dat:)

[ Bericht 15% gewijzigd door Xan21 op 24-05-2010 21:26:25 ]
pi_81845837
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:04 schreef Izaag het volgende:
It's fucking garbage:

Die gast is echt dom, maar goed, bij deze het antwoord op al zijn vragen:
Why is jack dead?
Vanwege de elektromagnetisme in die grot.

Did he die before?
nope

What is the island?
De stop die al het slechte in mensen grotendeels tegenhoud

Why are we protecting it?
Omdat anders de wereld naar de hel gaat.

Why is there a stupid light on the island?
Dat is het goede in mensen dat over de wereld wordt gestraald.

If everybody's dead, how is hurley on the island protecting it?
Hij was daar net zo lang tot hij zelf dood ging en een vervanger trainde.

How is jack protecting it if he's dead?
Niet, hij is dood.

tadaaa
  maandag 24 mei 2010 @ 21:15:24 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81845876
quote:
Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef Droeftoetert het volgende:
En wat een cultuurschok zal het zijn voor Richard
Nee.

http://lostpedia.wikia.com/wiki/Not_in_Portland
2000 light years from home
pi_81845926
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik ook niet snap: Hoe kon het dat ze van het eiland gingen (seizoen drie). Komt iedereen in die soort hemel of alleen mensen die op het eiland hebben gezeten?
In seizoen 3 waren ze nog niet dood.

En iedereen zou in zo'n hiernamaals komen idd
pi_81846010
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik ook niet snap: Hoe kon het dat ze van het eiland gingen (seizoen drie).
Je pakt een helicopter en vliegt weg (sortof). Het eiland is een eiland.
quote:
Komt iedereen in die soort hemel of alleen mensen die op het eiland hebben gezeten?
Dat is inderdaad niet duidelijk, maar dat is ook niet aan de schrijvers, dat is een religieuze kwestie waar mensen zelf over na moeten denken.
pi_81846137
Oke even voor de duidelijkheid

Begin seizoen 6

We zien dat de bom niet af is gegegaan.

We zien dat ze nooit zijn gecrasht en hun leven leiden totdat desmond ineens een ingeving krijgt en iedereen bij elkaar verzamelt. Wat was dit allemaal ??
pi_81846458
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef modric het volgende:
Oke even voor de duidelijkheid

Begin seizoen 6

We zien dat de bom niet af is gegegaan.
Volgens mij is de bom wel afgegaan en heeft dit de time-travel-flash veroorzaakt die ze weer naar het heden stuurde, maar was hij niet sterk genoeg om het elektromagnetisme op te heffen.
quote:
We zien dat ze nooit zijn gecrasht en hun leven leiden totdat desmond ineens een ingeving krijgt en iedereen bij elkaar verzamelt. Wat was dit allemaal ??
Dat was in het hiernamaals, waarbij ze zich een voor een herinnerden wat er in hun leven is gebeurt en wat een diepe band ze hebben gevormd met elkaar.
pi_81846505
Eigenlijk hadden ze na seizoen 1 meteen seizoen 6 kunnen uitzenden want alles wat er in de tussentijd is gebeurd is totaal NIET RELEVANT.

Ik ben nu totaal afwezig in kritische zin, alle vage onbeantwoorde vragen (en dan ben ik niet eens nieuwsgierig naar de details) kunnen me geen flikker meer schelen. Vijf jaar lang heb ik alle afleveringen stipt gevolgd om er keihard bedrogen uit te komen. ABC heeft het cinematisch sarcasme naar een hoger niveau getild want droger dan dit kan het echt niet worden.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_81846530
Hoe kan Desmond schakelen tussen de twee werelden? En wat is zijn taak nu op het eiland?
pi_81846550
Woorden kunnen niet beschrijven hoe overrompeld ik ben. Ik ga er maar een film over maken denk ik.
Greece
pi_81846606
quote:
Oja, wat dom van me.
pi_81846617
Wat ik me afvraag. Wat was Smokey nu op het laatst? Was hij weer Lock? En is Jack nu Smokey geworden, hij is immers in het licht doodgegaan?
pi_81846723
Alle afleveringen er af gegooid. Opbokken met die onzin.
Greece
pi_81846725
Een 9 voor drama kan je iig krijgen, wat vond je er niet bevredigend aan dan?

Ik vond het juist zeer sterk einde, maarja het is zoals het is, je kan nooit iedereen plezieren, dat blijkt nu ook wel weer:)
pi_81846736
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:27 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe kan Desmond schakelen tussen de twee werelden? En wat is zijn taak nu op het eiland?
Niemand schakelt tussen de werelden, ALT is het leven na de dood en daar herinneren ze hun vorige leven.

Desmond is naar het eiland gebracht om de stop eruit te trekken omdat hij als enige bestand is tegen de enorme elektromagnetisme die die stop beschermt (en waar jack uiteindelijk aan dood gaat)
pi_81846738
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Mendeljev het volgende:
Eigenlijk hadden ze na seizoen 1 meteen seizoen 6 kunnen uitzenden want alles wat er in de tussentijd is gebeurd is totaal NIET RELEVANT.
Humbug.

Probeer maar eens, ben er van overtuigd dat seizoen 6 dan nergens op slaat.

edit:
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef Mendeljev het volgende:
Alle afleveringen er af gegooid. Opbokken met die onzin.
Ah, of niet natuurlijk
pi_81846746
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef larry_flynt het volgende:
Smokey is doodgegaan toen hij in het lichaam van Locke zat, want omdat de "stop" op dat moment eruit was golden de regels op dat moment niet meer en was hij weer sterfelijk.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:31:17 #294
133369 Jivis
Critikut
pi_81846796
quote:

Ik ben nu totaal afwezig in kritische zin, alle vage onbeantwoorde vragen (en dan ben ik niet eens nieuwsgierig naar de details) kunnen me geen flikker meer schelen. Vijf jaar lang heb ik alle afleveringen stipt gevolgd om er keihard bedrogen uit te komen. ABC heeft het cinematisch sarcasme naar een hoger niveau getild want droger dan dit kan het echt niet worden.
Miles had toch wel een grappige opmerking over ducttape...
Amen.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:32:03 #295
133369 Jivis
Critikut
pi_81846840
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Humbug.

Probeer maar eens, ben er van overtuigd dat seizoen 6 dan nergens op slaat.
Dan hadden we sowieso geen failsafe in de vorm van Desmond gehad .
Amen.
  maandag 24 mei 2010 @ 21:32:21 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81846867
Ook zo mooi. Zes seizoenen lang doet iedereen moeilijk over het eiland verlaten, en nu ineens zegt Ben "that's how Jacob ran things". Ja zeg . Dan heb je toch ook een beetje het gevoel dat je niet serieus genomen wordt als kijker.
pi_81846876
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:31 schreef Jivis het volgende:

[..]

Miles had toch wel een grappige opmerking over ducttape...
"ik geloof in weinig dingen, behalve in ductape"
Leaf
  maandag 24 mei 2010 @ 21:33:17 #298
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_81846930
Waarom nam Smokey het lichaam van Locke eigenlijk over? Wat was er mis met Christian?
pi_81846933
quote:

Moet je zelfs gelijk gaan geven. Vind het hele ALT gebeuren maar wazig :/. Hebben de schrijvers eigenlijk nog gereageerd ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81846950
quote:
Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef larry_flynt het volgende:
Smokey op het laatst was een man die er uit zag als locke.
Jack is niet Smokey geworden, wat precies de reden daarvoor is is niet geheel duidelijk, maar ik denk dat dat komt omdat hij jacob's kracht heeft. Desmond werd ook geen smokey omdat hij immuun is voor de elektromagnetische straling die MiB in smokey veranderde. maar dat is speculatie aan mijn kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')