Die gast is echt dom, maar goed, bij deze het antwoord op al zijn vragen:quote:
Nee.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef Droeftoetert het volgende:
En wat een cultuurschok zal het zijn voor Richard
In seizoen 3 waren ze nog niet dood.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik ook niet snap: Hoe kon het dat ze van het eiland gingen (seizoen drie). Komt iedereen in die soort hemel of alleen mensen die op het eiland hebben gezeten?
Je pakt een helicopter en vliegt weg (sortof). Het eiland is een eiland.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik ook niet snap: Hoe kon het dat ze van het eiland gingen (seizoen drie).
Dat is inderdaad niet duidelijk, maar dat is ook niet aan de schrijvers, dat is een religieuze kwestie waar mensen zelf over na moeten denken.quote:Komt iedereen in die soort hemel of alleen mensen die op het eiland hebben gezeten?
Volgens mij is de bom wel afgegaan en heeft dit de time-travel-flash veroorzaakt die ze weer naar het heden stuurde, maar was hij niet sterk genoeg om het elektromagnetisme op te heffen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef modric het volgende:
Oke even voor de duidelijkheid
Begin seizoen 6
We zien dat de bom niet af is gegegaan.
Dat was in het hiernamaals, waarbij ze zich een voor een herinnerden wat er in hun leven is gebeurt en wat een diepe band ze hebben gevormd met elkaar.quote:We zien dat ze nooit zijn gecrasht en hun leven leiden totdat desmond ineens een ingeving krijgt en iedereen bij elkaar verzamelt. Wat was dit allemaal ??
Oja, wat dom van me.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Not_in_Portland
Niemand schakelt tussen de werelden, ALT is het leven na de dood en daar herinneren ze hun vorige leven.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:27 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe kan Desmond schakelen tussen de twee werelden? En wat is zijn taak nu op het eiland?
Humbug.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Mendeljev het volgende:
Eigenlijk hadden ze na seizoen 1 meteen seizoen 6 kunnen uitzenden want alles wat er in de tussentijd is gebeurd is totaal NIET RELEVANT.
Ah, of niet natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef Mendeljev het volgende:
Alle afleveringen er af gegooid. Opbokken met die onzin.
Smokey is doodgegaan toen hij in het lichaam van Locke zat, want omdat de "stop" op dat moment eruit was golden de regels op dat moment niet meer en was hij weer sterfelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik me afvraag. Wat was Smokey nu op het laatst? Was hij weer Lock? En is Jack nu Smokey geworden, hij is immers in het licht doodgegaan?
Miles had toch wel een grappige opmerking over ducttape...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Mendeljev het volgende:
Eigenlijk hadden ze na seizoen 1 meteen seizoen 6 kunnen uitzenden want alles wat er in de tussentijd is gebeurd is totaal NIET RELEVANT.
Ik ben nu totaal afwezig in kritische zin, alle vage onbeantwoorde vragen (en dan ben ik niet eens nieuwsgierig naar de details) kunnen me geen flikker meer schelen. Vijf jaar lang heb ik alle afleveringen stipt gevolgd om er keihard bedrogen uit te komen. ABC heeft het cinematisch sarcasme naar een hoger niveau getild want droger dan dit kan het echt niet worden.
Dan hadden we sowieso geen failsafe in de vorm van Desmond gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Humbug.
Probeer maar eens, ben er van overtuigd dat seizoen 6 dan nergens op slaat.
"ik geloof in weinig dingen, behalve in ductape"quote:Op maandag 24 mei 2010 21:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Miles had toch wel een grappige opmerking over ducttape...
Moet je zelfs gelijk gaan geven. Vind het hele ALT gebeuren maar wazig :/. Hebben de schrijvers eigenlijk nog gereageerdquote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben nu totaal afwezig in kritische zin, alle vage onbeantwoorde vragen (en dan ben ik niet eens nieuwsgierig naar de details) kunnen me geen flikker meer schelen. Vijf jaar lang heb ik alle afleveringen stipt gevolgd om er keihard bedrogen uit te komen. ABC heeft het cinematisch sarcasme naar een hoger niveau getild want droger dan dit kan het echt niet worden.
Smokey op het laatst was een man die er uit zag als locke.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik me afvraag. Wat was Smokey nu op het laatst? Was hij weer Lock? En is Jack nu Smokey geworden, hij is immers in het licht doodgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |