Die rules staan los van het eiland. Zoals MiB in Across The Sea uitlegde hebben zij die regels zichzelf opgelegd.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar je hebt het over rules die ook in de ALT doorlopen, bijvoorbeeld Jack die die wondjes heeft omdat hij de nieuwe Jacob is...
Maar het hiernamaals dus volgens jou eerder een soort losstaande verhaallijn van het hele eilandgedoe en heeft er niks mee te maken?
Dan vraag ik me af wat voor reden het had om Juliet "It worked" te laten zeggen na het ontploffen van de bom in The Incident.
"it worked" is net zoals de meeste dingen in Lost multi-interpretabel, want het had ook gewoon kunnen betekenen dat het laten ontploffen van de waterstofbom heeft gewerkt om de karakters uit de jaren 70 weer terug te krijgen in de originele tijdlijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar je hebt het over rules die ook in de ALT doorlopen, bijvoorbeeld Jack die die wondjes heeft omdat hij de nieuwe Jacob is...
Maar het hiernamaals dus volgens jou eerder een soort losstaande verhaallijn van het hele eilandgedoe en heeft er niks mee te maken?
Dan vraag ik me af wat voor reden het had om Juliet "It worked" te laten zeggen na het ontploffen van de bom in The Incident.
Jack was verbaasd dat Christian op het eind niet in de kist lag. Jack bleek dood te zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet![]()
Wat heeft die kist met Jacks steekwond te maken?
Aha. Nee, ik denk dat die dingen los van elkaar staan.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef Droeftoetert het volgende:
[..]
Jack was verbaasd dat Christian op het eind niet in de kist lag. Jack bleek dood te zijn.
Maar hij vond de kist ook aan het begin van de serie,toen lag Christian er ook niet in, was Jack toen ook al dood? Of zeg ik nu wat heel raars?
Want Jack ging pas dood door de steekwond van Flocke, toch?
Nou ja, het zal wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Die rules staan los van het eiland. Zoals MiB in Across The Sea uitlegde hebben zij die regels zichzelf opgelegd.
En het eiland staat in die zin los van het hiernamaals dat het immaterieel is als fysieke locatie. Als de losties elkaar in een chocoladefabriek hadden ontmoet met gekke managers die rare regels verzinnen had dat voor het hiernamaals niet uitgemaakt.
Okay, dan snap ik het!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Aha. Nee, ik denk dat die dingen los van elkaar staan.
In het begin had MiB waarschijnlijk Christians lijk verstopt om Jack te laten geloven dat híj daadwerkelijk Christian was.
Dat de kist nu weer leeg was, was louter een leuke call-back. Net als Jack en Locke die samen naar beneden richting het licht kijken, net als ze in 1x25 deden bij de hatch. Daar zit verder geen betekenis achter.
Ik denk wel dat Juliet echt haar dode alter-ego channelde. Ze zei ook 'let's go Dutch' immers.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
"it worked" is net zoals de meeste dingen in Lost multi-interpretabel, want het had ook gewoon kunnen betekenen dat het laten ontploffen van de waterstofbom heeft gewerkt om de karakters uit de jaren 70 weer terug te krijgen in de originele tijdlijn.
ABC schijnt al met spin-offs bezig te zijn. Ik zie ook wel zeeën aan ruimte voor nieuwe verhalen binnen het Lost-universum.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel.
Ik ben wel aardig tevreden met de afloop van de personages en ik hoop dat we op de dvd nog wat meer background informatie krijgen.
Er zal ook nog wel op andere manieren informatie verspreid worden, net zoals met de podcasts, en die site waar ineens de "echte" naam van MiB stond.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel.
Ik ben wel aardig tevreden met de afloop van de personages en ik hoop dat we op de dvd nog wat meer background informatie krijgen.
Een kinderserie! Hurley en Ben die de kinderen van de Losties gaan begeleiden als candidates, met in een koekiemonster in plaats van de zwarte rook.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef Symer het volgende:
[..]
ABC schijnt al met spin-offs bezig te zijn. Ik zie ook wel zeeën aan ruimte voor nieuwe verhalen binnen het Lost-universum.
Ik denk dat dit komt omdat Juliet dood aan het gaan is en daarom een flits van het hiernamaals heeft gezien.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een prequel over het ontstaan van het eiland.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef Symer het volgende:
[..]
ABC schijnt al met spin-offs bezig te zijn. Ik zie ook wel zeeën aan ruimte voor nieuwe verhalen binnen het Lost-universum.
Hmm, op mij kwam het over dat Juliet vandaag "lets go Dutch" opbracht omdat dat juist een herinnering was uit het echte leven waarin dat een van haar laatste woorden was.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Juliet echt haar dode alter-ego channelde. Ze zei ook 'let's go Dutch' immers.
beeehquote:Op maandag 24 mei 2010 20:44 schreef Symer het volgende:
[..]
En Sayid als geheime hitman.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een spin-off met Miles, Richard, Lapidus en Sawyer als pseudo A-Team.
Die 5 minutes of fame zijn ook steeds makkelijker te krijgenquote:
Die gast is echt dom, maar goed, bij deze het antwoord op al zijn vragen:quote:
Nee.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:52 schreef Droeftoetert het volgende:
En wat een cultuurschok zal het zijn voor Richard
In seizoen 3 waren ze nog niet dood.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik ook niet snap: Hoe kon het dat ze van het eiland gingen (seizoen drie). Komt iedereen in die soort hemel of alleen mensen die op het eiland hebben gezeten?
Je pakt een helicopter en vliegt weg (sortof). Het eiland is een eiland.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik ook niet snap: Hoe kon het dat ze van het eiland gingen (seizoen drie).
Dat is inderdaad niet duidelijk, maar dat is ook niet aan de schrijvers, dat is een religieuze kwestie waar mensen zelf over na moeten denken.quote:Komt iedereen in die soort hemel of alleen mensen die op het eiland hebben gezeten?
Volgens mij is de bom wel afgegaan en heeft dit de time-travel-flash veroorzaakt die ze weer naar het heden stuurde, maar was hij niet sterk genoeg om het elektromagnetisme op te heffen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:20 schreef modric het volgende:
Oke even voor de duidelijkheid
Begin seizoen 6
We zien dat de bom niet af is gegegaan.
Dat was in het hiernamaals, waarbij ze zich een voor een herinnerden wat er in hun leven is gebeurt en wat een diepe band ze hebben gevormd met elkaar.quote:We zien dat ze nooit zijn gecrasht en hun leven leiden totdat desmond ineens een ingeving krijgt en iedereen bij elkaar verzamelt. Wat was dit allemaal ??
Oja, wat dom van me.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Not_in_Portland
Niemand schakelt tussen de werelden, ALT is het leven na de dood en daar herinneren ze hun vorige leven.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:27 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe kan Desmond schakelen tussen de twee werelden? En wat is zijn taak nu op het eiland?
Humbug.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Mendeljev het volgende:
Eigenlijk hadden ze na seizoen 1 meteen seizoen 6 kunnen uitzenden want alles wat er in de tussentijd is gebeurd is totaal NIET RELEVANT.
Ah, of niet natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef Mendeljev het volgende:
Alle afleveringen er af gegooid. Opbokken met die onzin.
Smokey is doodgegaan toen hij in het lichaam van Locke zat, want omdat de "stop" op dat moment eruit was golden de regels op dat moment niet meer en was hij weer sterfelijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik me afvraag. Wat was Smokey nu op het laatst? Was hij weer Lock? En is Jack nu Smokey geworden, hij is immers in het licht doodgegaan?
Miles had toch wel een grappige opmerking over ducttape...quote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Mendeljev het volgende:
Eigenlijk hadden ze na seizoen 1 meteen seizoen 6 kunnen uitzenden want alles wat er in de tussentijd is gebeurd is totaal NIET RELEVANT.
Ik ben nu totaal afwezig in kritische zin, alle vage onbeantwoorde vragen (en dan ben ik niet eens nieuwsgierig naar de details) kunnen me geen flikker meer schelen. Vijf jaar lang heb ik alle afleveringen stipt gevolgd om er keihard bedrogen uit te komen. ABC heeft het cinematisch sarcasme naar een hoger niveau getild want droger dan dit kan het echt niet worden.
Dan hadden we sowieso geen failsafe in de vorm van Desmond gehadquote:Op maandag 24 mei 2010 21:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Humbug.
Probeer maar eens, ben er van overtuigd dat seizoen 6 dan nergens op slaat.
"ik geloof in weinig dingen, behalve in ductape"quote:Op maandag 24 mei 2010 21:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Miles had toch wel een grappige opmerking over ducttape...
Moet je zelfs gelijk gaan geven. Vind het hele ALT gebeuren maar wazig :/. Hebben de schrijvers eigenlijk nog gereageerdquote:Op maandag 24 mei 2010 21:26 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben nu totaal afwezig in kritische zin, alle vage onbeantwoorde vragen (en dan ben ik niet eens nieuwsgierig naar de details) kunnen me geen flikker meer schelen. Vijf jaar lang heb ik alle afleveringen stipt gevolgd om er keihard bedrogen uit te komen. ABC heeft het cinematisch sarcasme naar een hoger niveau getild want droger dan dit kan het echt niet worden.
Smokey op het laatst was een man die er uit zag als locke.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:28 schreef larry_flynt het volgende:
Wat ik me afvraag. Wat was Smokey nu op het laatst? Was hij weer Lock? En is Jack nu Smokey geworden, hij is immers in het licht doodgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |