Voorspelbaar +1.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, stel je voor, allemaal Zuurkolen op de wereld.
borsten zijn sowieso mooiquote:
Bij geschiedenis kom ik sowieso nooit hoger dan een 6je maar toch.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook een 3 halen voor bepaalde vakken, maar toch had ik liever een 7.
Economie is kut.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij geschiedenis kom ik sowieso nooit hoger dan een 6je maar toch.
Ja die vakken heb ik nu deze week! 2,9 voor frans en engels. 3.7 voor economie en 3,6 voor duits.
maar ik hoop eigenlijk voor al die vakken een 8je te staan. Mag bij de talen sowieso woordenboeken gebruiken dus ik hoop dat dat lukt.
Economie wordt wat moeilijker om daar n 8 voor te halen..
Ja nogal!quote:
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup Bquote:
Mijn wiskunde leraar was altijd geniaal. Als je het goeie antwoord hebt, ook al is de berekening fout, krijg je nog punten.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja nogal!
Ik heb altijd doorrekenfouten en dat kost ook altijd punten.
Onzin.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup B
Na jouw examens en wanneer mijn werk eens denkt dat ik ook wel vrije tijd kan gebruiken.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
HJJJJ wanneer gaan we meeeeeten? Ik heb je gemistttttt
geef een voorbeeldquote:
Waarom? Niet alle borsten zijn mooi. Dat heeft geen reet te maken met hoe oud je bent, maar met hoe groot ze zijn, welke vorm ze hebben, welke kant ze opvallen, noem maar op. Heel erg veel factoren.quote:
Dat is wel heel tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn wiskunde leraar was altijd geniaal. Als je het goeie antwoord hebt, ook al is de berekening fout, krijg je nog punten.
Nooortjeeeeeequote:
Nou, dan heb je de mijne nog niet gezien!!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup B
Oja.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Na jouw examens en wanneer mijn werk eens denkt dat ik ook wel vrije tijd kan gebruiken.
nee, kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou, dan heb je de mijne nog niet gezien!!
Hoe dat dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan geen vrij vragen op mijn werk, da's echt kut.
k, daar heb je een puntquote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom? Niet alle borsten zijn mooi. Dat heeft geen reet te maken met hoe oud je bent, maar met hoe groot ze zijn, welke vorm ze hebben, welke kant ze opvallen, noem maar op. Heel erg veel factoren.
Woar.quote:
Ja hebben ze afgeschaft, we moeten altijd ruilen, zodat ze zelf niet belast worden met iemand anders inplannen.quote:
Oh mooi kut is dat. Jeuzus ik zag je schema laatst idd. Ziekkkk. Kusje op.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hebben ze afgeschaft, we moeten altijd ruilen, zodat ze zelf niet belast worden met iemand anders inplannen.Echt lullig jongen. Ik werk nu ook vrijdagavond, zaterdag overdag en zondag overdag en dat is eigenlijk teveel achter elkaar en nu ga ik zeggen dat ik het gespreider wil en als ie dat niet doet, ga ik iets anders zoeken, want ik trek het niet met school.
Dank je.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh mooi kut is dat. Jeuzus ik zag je schema laatst idd. Ziekkkk. Kusje op.
Oh. En, skôn fisje?quote:
Rap gedaald.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[3FM #2086] Waar we in Journey blijven geloven! Op #48
Daar ben ik wel trots op. En nu schlafen.
quote:
Wauw stoer.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:44 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 11.5 uur zuipen achter de rug, nu maar slapen
quote:
Carequote:Op maandag 24 mei 2010 02:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
Oh de vorige was dicht
Zeroku je bent de [] vergeten
hier niet, maar er kwamen een paar buien vanaf de Noordzee in de richting van Amersfoort dacht ikquote:Op maandag 24 mei 2010 09:35 schreef Renesite het volgende:!!
Heeft het nou vannacht geregend of niet?Ik dacht dat ik mijn raam dicht deed.. of niet
Mijn ouders hoorden het ook.. Gelukkig, i'm not crazy!!!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hier niet, maar er kwamen een paar buien vanaf de Noordzee in de richting van Amersfoort dacht ik
Er zit iets op je hoofdquote:
Oh wacht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
bezwaarschrift tikkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker weer, lalalallaa, lekker weer, lalalalala, lekker weer
Strand Horstquote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk niet dat ik vandaag weer naar het strand gaBenen zo verbrand als wat
Gokje. Mijn ouders stonden 2 week geleden op de camping aan de overkant van de plasquote:Op maandag 24 mei 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Daar lag ik gisteren ook
Pff, Zeewoldequote:Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gokje. Mijn ouders stonden 2 week geleden op de camping aan de overkant van de plas
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk niet dat ik vandaag weer naar het strand gaBenen zo verbrand als wat
Ja, 10 dagen voor 30 euro of zo, een aanbiedingquote:
jwtquote:Op maandag 24 mei 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
Eckte eckte bazen wonen aan de oostzijde van de plas
True, daar in Ermelo ben ik ook al eens op vakantie geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
Eckte eckte bazen wonen aan de oostzijde van de plas
gewoon, iemand die raar isquote:
ik 7:30 omdat ik mijn wekker niet uit had gezetquote:
Maar het is standaard man.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt ook nog een onzijdig plaatje
Mijn wekker ging om 10 uur maar ik bleef nog drie kwartier liggen. Is weinig voor deze tijd, de afgelopen drie weken liet ik dat ding twee uur snoozen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik 7:30 omdat ik mijn wekker niet uit had gezet
Ken je die gozer die de hele WOII met een schild en zwaard rondliepquote:Op maandag 24 mei 2010 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Israel Kamakawiwo'ole is een baas, een regelrechte opperbaas
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef tliciouz het volgende:
Dude, heb een giveaway gewonnen op een blog
Die gast is niet serieusquote:Op maandag 24 mei 2010 11:57 schreef Hyman het volgende:
Wat is een geschikte ligfiets voor dagelijks 2 x 37 km fiets
Rijbewijs kost me ¤5000
Die is gek
Ja, had ik op fok gelezen, geniaalquote:Op maandag 24 mei 2010 11:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ken je die gozer die de hele WOII met een schild en zwaard rondliep? én er duitsers mee overhoop sloeg
?
Wat gaven ze weg?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef tliciouz het volgende:
Dude, heb een giveaway gewonnen op een blog
Wat een baasquote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, had ik op fok gelezen, geniaal
Gorgorothquote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Dalando het volgende:
Jongens, ik heb takkeherrie nodig. weten jullie wat?
ik had het eigenlijk over hardcore, geen metalquote:
Jij had het over takkeherriequote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk over hardcore, geen metal
Niiiiiiice!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag een jurk uitzoeken van een of andere site.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Pics wanneer jij die jurk aanhebquote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag een jurk uitzoeken van een of andere site.
Hardcore is takkeherrie..quote:
Hardcorequote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is takkeherriequote:
quote:
Nou hé, geniaal man. Einstein is dr niks bij.quote:#maurits0622
7 maanden geleden 2
I dont care motherfucker, WANT IK WIL DIKKE BLEEK! GENIAAL:D
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
[..]
Nou hé, geniaal man. Einstein is dr niks bij.
quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
[..]
Nou hé, geniaal man. Einstein is dr niks bij.
Dream theatre? Al is dat wel goede takke herriequote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Dalando het volgende:
Jongens, ik heb takkeherrie nodig. weten jullie wat?
Dat waardeert hij toch niet manquote:Op maandag 24 mei 2010 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dream theatre? Al is dat wel goede takke herrie
1. Hellsystem – Vorquote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hardcore is takkeherrie..
en ik luister nu al anderhalf uur angerfist en ik zoek iets anders. suggesties?
Ik moest lachen om wildersquote:Op maandag 24 mei 2010 13:17 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_biechten_op.html
Wilders
Balkie
Kop van Cohen op 1.36Priceless
Wilders TENENKROMMEND. Ik haat die man.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:17 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_biechten_op.html
Wilders
Balkie
Kop van Cohen op 1.36Priceless
Cohen is neergesabeld! Geweldig!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wilders TENENKROMMEND. Ik haat die man.
ik ook niet, maar ik weet wel dat ze onderaan stondenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet echt niets van de standpunten avn PvdA af.
Bij jouw KiesKompas ding?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik weet wel dat ze onderaan stonden
ook een principekwestie - ik stem niet op Geert.quote:
Hier ookquote:
Preciesquote:Op maandag 24 mei 2010 13:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier ook. Maar om principe stem ik daar niet op. Trots staat op 2, zonde om daar op te stemmen imo. En VVD staat op 3. Daar gaat mijn stem dan ook naar toe.
zo'n beetje alle punten komen overeen bij mijquote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
PVV komt bij mij wel overeen met een aantal standpunten die ik heel belangrijk vind maar dan heb je de rest van dat partijprogramma..
Wat vind je daarvan?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen in dienst van de overheid mogen tijdens hun werk geen hoofddoek dragen.
WTF
Ik heb ja gezegd.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen in dienst van de overheid mogen tijdens hun werk geen hoofddoek dragen.
WTF
Ja bij mij ook, maar dat komt door die standpunten over allochtonen enzo.quote:
In mijn ogen hebben ze echt heel goede puntenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar dat komt door die standpunten over allochtonen enzo.
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en jaquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar waarom vinden jullie dat erg dan, een hoofddoek?
Ja, misschien maakt dat je hoofd een beetje leeg en kun je daarna weer leren!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:59 schreef tubacloud het volgende:
Zal ik dalijk gaan mountainbiken? Kan me echt niet concentreren op leerwerk
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en ja
Niet elke vrouw die een hoofddoek draagt wordt onderdrukt hč?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en ja
Het is een gevoel! dat kan je niet uitleggen!
[/hans]
Anders kan ik die chickies geen goed waardeoordeel gevenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar waarom vinden jullie dat erg dan, een hoofddoek?
Waarom dragen ze er dan 1, die dingen heb je toch om je "beschermen" tegen hitsige mannen ?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet elke vrouw die een hoofddoek draagt wordt onderdrukt hč?
Als er burka had gestaan had ik gezegd dat ze iedereen die een burka draagt af mogen schieten.quote:
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom dragen ze er dan 1, die dingen heb je toch om je "beschermen" tegen hitsige mannen ?
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkersquote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?
Ik snap wel dat bij jou PVV bovenaan stond als ik dit zo lees.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
Ik vind dat gewoon niet bij onze cultuur passen
Sniewaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkers
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
PvdA stond bij stemwijzer bovenaan bij mij. En GL tweede.
precies, alleen kut van al die rupsen in het bos die dan overal op je zittenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt dat je hoofd een beetje leeg en kun je daarna weer leren!
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkers
Schotse mannen ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.
Niks mis met een sociaal leenstelsel.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:09 schreef Hyman het volgende:
het enige kutte is dat VVD de stufi wilt afschaffen, en de PVV niet
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.
En joden dragen altijd een keppeltje en hebben krullende bakkebaarden..quote:
Maar niet christelijke meiden dragen ook rokkenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.
Daar gaat het neit om hč.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar niet christelijke meiden dragen ook rokken
Ja maar die zie je nooitquote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
En joden dragen altijd een keppeltje en hebben krullende bakkebaarden..
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.
Die zie ik vaak genoeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maar die zie je nooit
Schotse mannen met rokken ook niet, alleen op graspop
Je mag dan ook niet met een petje op vind ik achter de balie bij een overheidsbedrijfquote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.
Juust.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.
Da's ook geen onderdeel van een religie.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je mag dan ook niet met een petje op vind ik achter de balie bij een overheidsbedrijf
Jij hebt wel geld zat?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Niks mis met een sociaal leenstelsel.
Ik ook, maar dat kon je ook wel ruikenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb overigens wel gezegd dat ik geen moskeeën erbij wil.
Dat is dan maar te hopen voor mezelf. Dat ik meteen een baan vind enzo.quote:
Je had tot 20 jaar de tijd dan toch ofzo?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is dan maar te hopen voor mezelf. Dat ik meteen een baan vindt enzo.
Is dat met rente eigenlijk dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je had tot 20 jaar de tijd dan toch ofzo?
Ohja, dat weet ik niet precies. Ik moet me toch echt eens in alles verdiepen. Als ik nou al mocht stemmen dan was dat een goede motivatie geweest .quote:Op maandag 24 mei 2010 14:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je had tot 20 jaar de tijd dan toch ofzo?
Ja ik weet het niet, daarom vraag ik het. Ik dacht ook van niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? anders was het niet sociaal dacht ik
Maar wel met een petje op school of in de supermarkt? Maar niet met een hoofddoek?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je mag dan ook niet met een petje op vind ik achter de balie bij een overheidsbedrijf
CDA ja?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Hyman het volgende:
Met een beetje mazzel komt CDA, VVD en PVV in de 2e kamer, dan komt het wel goed vind ik
nu moet je toch ook sowieso je stufi terugbetalen?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, daarom vraag ik het. Ik dacht ook van niet.Maar ik vind het alsnog kut dan.
Nee, ook nietquote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Maar wel met een petje op school of in de supermarkt? Maar niet met een hoofddoek?
Ik neem het CDA niet meer serieus dus daar kijk ik niet eens naar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb je hun standpunten gezien op stemwijzer?
Sowieso gaat het grootste gedeelte van nederland toch weer CDA stemmen, gewoon omdat ze dat altijd doenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik neem het CDA niet meer serieus dus daar kijk ik niet eens naar.
Dat wordt gewoon als heel klein percentage inkomstenbelasting gerekend, uiteindelijk doet de een er dan misschien langer over om het af te betalen maar je betaald per maand maar een klein deel.quote:
Alleen dat filmpje was raar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, daarom vraag ik het. Ik dacht ook van niet.Maar ik vind het alsnog kut dan.
Ja ik ook, en toch had ik CU uit Kieskompasquote:Op maandag 24 mei 2010 14:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom vind ik CU en SGP ook gewoon ronduit kut
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Hyman het volgende:
Tis wel jammer dat TON niet zo groot is, anders had ik dat wel gekozen
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Hyman het volgende:
Tis wel jammer dat TON niet zo groot is, anders had ik dat wel gekozen
Die reclame toont het niveau aan van ze.quote:
Da's dan wel weer een goed punt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:22 schreef -SG- het volgende:
Overigens vind ik dat er geen hoofddoeken in overheidsinstellingen mogen omdat kerk en overheid gescheiden zijn in Nederland. Dan vind ik ook dat hoofddoeken niet mogen in overheidsinstellingen.
Wat kan mij dat schelen, als die standpunten maar kloppenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die reclame toont het niveau aan van ze.
Gewoon een goede PR stunt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die reclame toont het niveau aan van ze.
Wat is er mis met kerncentrales?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
CDA wil kerncentrales en zero tolerance beleid.
Toen Rutger langsgingquote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Hyman het volgende:
Net als die piratenpartij, stelletje amateurs, hoop dure woorden, maar voorderest zijn ze nergens
PVV U bent het op 8 punten oneensquote:Op maandag 24 mei 2010 14:25 schreef Zeroku het volgende:
Meeste overeenstemming met:
U heeft met meer dan één partij de hoogste overeenstemming. Zie de tabel hieronder voor de uitslag.
U kunt op de pagina extra gewicht onderwerpen selecteren die u belangrijk vindt.
SP U bent het op 12 punten oneens
PvdA
PVV
GroenLinks
Trots op Nederland
ChristenUnie
Partij voor de Dieren
VVD
SGP
D66
CDA U bent het op 9 punten eens
Grappig dat ze ook niet staan aangevinkt standaard op stemwijzerquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar die kan je dan ook gewoon niet serieus nemen.
Sowieso one-issue partijen.
aparte keuzesquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PVV U bent het op 8 punten oneens
PvdA
SP
Trots op Nederland
CDA
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
VVD
GroenLinks
D66
SGP U bent het op 13 punten eens
SPquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PVV U bent het op 8 punten oneens
PvdA
SP
Trots op Nederland
CDA
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
VVD
GroenLinks
D66
SGP U bent het op 13 punten eens
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou wetenquote:
Lenin.quote:
Idd, als ik jouw lijst zo ziequote:Op maandag 24 mei 2010 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou weten
Ik had niet alles gezien maar wat ik gezien had.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Gisteren was Rutte trouwens best aardig bezig, bij het debat.
Als hij nu zou regeren in Nederland, dan zou ik een huurmoordenaar laten inschakelenquote:
Balkie beantwoorde de vragen niet, stelde steeds tegenvragen en ging erop door hoe goed de afgelopen kabinetten wel niet waren en wat voor geweldige dingen hij heeft bereikt maar als hij werd gewezen op het feit dat al die kabinetten de eindstreep niet gehaald hebben werd hij ineens stil.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had niet alles gezien maar wat ik gezien had.
Cohen was echt een noob.
Wilders liet mensen niet uitspreken, uitermate irritant.
Rutte was goed bezig, durft ook zijn eigen fouten toe te geven.
En balkie kan ik niet echt een oordeel over geven, maar hij heeft zich wel staande gehouden.
Jouw lijst is wel heel tegenstrijdig idd.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou weten
Ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |