Voorspelbaar +1.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, stel je voor, allemaal Zuurkolen op de wereld.
borsten zijn sowieso mooiquote:
Bij geschiedenis kom ik sowieso nooit hoger dan een 6je maar toch.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ook een 3 halen voor bepaalde vakken, maar toch had ik liever een 7.
Economie is kut.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij geschiedenis kom ik sowieso nooit hoger dan een 6je maar toch.
Ja die vakken heb ik nu deze week! 2,9 voor frans en engels. 3.7 voor economie en 3,6 voor duits.
maar ik hoop eigenlijk voor al die vakken een 8je te staan. Mag bij de talen sowieso woordenboeken gebruiken dus ik hoop dat dat lukt.
Economie wordt wat moeilijker om daar n 8 voor te halen..
Ja nogal!quote:
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup Bquote:
Mijn wiskunde leraar was altijd geniaal. Als je het goeie antwoord hebt, ook al is de berekening fout, krijg je nog punten.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja nogal!
Ik heb altijd doorrekenfouten en dat kost ook altijd punten.
Onzin.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup B
Na jouw examens en wanneer mijn werk eens denkt dat ik ook wel vrije tijd kan gebruiken.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
HJJJJ wanneer gaan we meeeeeten? Ik heb je gemistttttt
geef een voorbeeldquote:
Waarom? Niet alle borsten zijn mooi. Dat heeft geen reet te maken met hoe oud je bent, maar met hoe groot ze zijn, welke vorm ze hebben, welke kant ze opvallen, noem maar op. Heel erg veel factoren.quote:
Dat is wel heel tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn wiskunde leraar was altijd geniaal. Als je het goeie antwoord hebt, ook al is de berekening fout, krijg je nog punten.
Nooortjeeeeeequote:
Nou, dan heb je de mijne nog niet gezien!!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
laat ik mijn statement aanpassen, borsten van vrouwen onder de 25 jaar zijn sowieso mooi, mits minstens cup B
Oja.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Na jouw examens en wanneer mijn werk eens denkt dat ik ook wel vrije tijd kan gebruiken.
nee, kloptquote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou, dan heb je de mijne nog niet gezien!!
Hoe dat dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan geen vrij vragen op mijn werk, da's echt kut.
k, daar heb je een puntquote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom? Niet alle borsten zijn mooi. Dat heeft geen reet te maken met hoe oud je bent, maar met hoe groot ze zijn, welke vorm ze hebben, welke kant ze opvallen, noem maar op. Heel erg veel factoren.
Woar.quote:
Ja hebben ze afgeschaft, we moeten altijd ruilen, zodat ze zelf niet belast worden met iemand anders inplannen.quote:
Oh mooi kut is dat. Jeuzus ik zag je schema laatst idd. Ziekkkk. Kusje op.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hebben ze afgeschaft, we moeten altijd ruilen, zodat ze zelf niet belast worden met iemand anders inplannen.Echt lullig jongen. Ik werk nu ook vrijdagavond, zaterdag overdag en zondag overdag en dat is eigenlijk teveel achter elkaar en nu ga ik zeggen dat ik het gespreider wil en als ie dat niet doet, ga ik iets anders zoeken, want ik trek het niet met school.
Dank je.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh mooi kut is dat. Jeuzus ik zag je schema laatst idd. Ziekkkk. Kusje op.
Oh. En, skôn fisje?quote:
Rap gedaald.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[3FM #2086] Waar we in Journey blijven geloven! Op #48
Daar ben ik wel trots op. En nu schlafen.
quote:
Wauw stoer.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:44 schreef Bravebart het volgende:
Zo, 11.5 uur zuipen achter de rug, nu maar slapen
quote:
Carequote:Op maandag 24 mei 2010 02:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
Oh de vorige was dicht
Zeroku je bent de [] vergeten
hier niet, maar er kwamen een paar buien vanaf de Noordzee in de richting van Amersfoort dacht ikquote:Op maandag 24 mei 2010 09:35 schreef Renesite het volgende:!!
Heeft het nou vannacht geregend of niet?Ik dacht dat ik mijn raam dicht deed.. of niet
Mijn ouders hoorden het ook.. Gelukkig, i'm not crazy!!!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hier niet, maar er kwamen een paar buien vanaf de Noordzee in de richting van Amersfoort dacht ik
Er zit iets op je hoofdquote:
Oh wacht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
bezwaarschrift tikkenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker weer, lalalallaa, lekker weer, lalalalala, lekker weer
Strand Horstquote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk niet dat ik vandaag weer naar het strand gaBenen zo verbrand als wat
Gokje. Mijn ouders stonden 2 week geleden op de camping aan de overkant van de plasquote:Op maandag 24 mei 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Daar lag ik gisteren ook
Pff, Zeewoldequote:Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gokje. Mijn ouders stonden 2 week geleden op de camping aan de overkant van de plas
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk niet dat ik vandaag weer naar het strand gaBenen zo verbrand als wat
Ja, 10 dagen voor 30 euro of zo, een aanbiedingquote:
jwtquote:Op maandag 24 mei 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
Eckte eckte bazen wonen aan de oostzijde van de plas
True, daar in Ermelo ben ik ook al eens op vakantie geweest.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
Eckte eckte bazen wonen aan de oostzijde van de plas
gewoon, iemand die raar isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |